Nagellak tic
+47
Mida4you
Heavenly
Eve
Juul
Maaike
Kimster
Sugarfall
Leska
smooch
LoveMusic
Toet
Nietjuuh
Nathalie
Zwoesj
applestar
Blueschick
pinklady85
Tyrael
Bliss
Dennenappel
Travelgurly
Shopelle
Plien84
Ellebel
Summerlovin
Plien
Blond
Zora
tralala
Lies
_raven
Eris
Flippin' Bitch
Sterre
ijsjemeisje
minoessepoes
TNMN
Kabouter
Coccinelle
loura
Suus
Roze Roos
VeryCherry
Zwerver
yellow
Arwyn
Jeanette
51 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Nagellak tic
Nog niets gebladderd! Ja je hebt gelijk haha, dan kan ik me nog even verheugen op de nieuwe
Gast- Gast
Afgelopen weekend heb ik weer 2 nieuwe lakjes gekocht, leuke kleurtjes voor het voorjaar. Ik heb nog geen h&m lakjes, zijn die een beetje fijn?
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb ook die roze van de H&M, vind 'm zelf niet echt mooi. Ik heb ook blauwe daarvan, die is wel mooi maar moet wel 2x
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ok, nou binnenkort maar eens testen dan of ik het met je eens ben In het potje is het zo'n lief mooi kleurtje.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Oh dat is inderdaad niet duur, maar zie op de foto inderdaad ook dat het maar 5 ml. is.Lilith schreef:4,95, dus dat valt reuze mee op zich, al is het wel een klein potje. Maar hij dekt echt heel mooi, en zit er voorlopig nog steeds mooi op, heb 1 nagel even overnieuw moeten doen, maar dat was mijn eigen schuld (ben gaan afwassen toen het er net op zat).
Het enige wat ik jammer vind is dat het in het potje veel lichter grijs lijkt, en als je het opdoet is het meer blauw/grijs, en vrij donker. Maar evengoed erg mooi, maar nét niet de kleur die ik wilde hebben.
Ik vind het ook jammer dat het moeilijk is om een lichtere grijs te vinden. Het meeste is toch wel vrij donker en ik zou ook wel eens een wat lichtere grijs willen.
Wel fijn dat het er nog mooi op zit.
Ik moet bij het nagellakken meestal wel één nagel over doen omdat ik dan ergens tegenaan stoot terwijl ik dan net gelakt heb. Zo stom!
Gast- Gast
Sushi schreef:Oh dat is inderdaad niet duur, maar zie op de foto inderdaad ook dat het maar 5 ml. is.Lilith schreef:4,95, dus dat valt reuze mee op zich, al is het wel een klein potje. Maar hij dekt echt heel mooi, en zit er voorlopig nog steeds mooi op, heb 1 nagel even overnieuw moeten doen, maar dat was mijn eigen schuld (ben gaan afwassen toen het er net op zat).
Het enige wat ik jammer vind is dat het in het potje veel lichter grijs lijkt, en als je het opdoet is het meer blauw/grijs, en vrij donker. Maar evengoed erg mooi, maar nét niet de kleur die ik wilde hebben.
Ik vind het ook jammer dat het moeilijk is om een lichtere grijs te vinden. Het meeste is toch wel vrij donker en ik zou ook wel eens een wat lichtere grijs willen.
Wel fijn dat het er nog mooi op zit.
Ik moet bij het nagellakken meestal wel één nagel over doen omdat ik dan ergens tegenaan stoot terwijl ik dan net gelakt heb. Zo stom!
Ik heb deze van Rimmel, erg fijn vind ik!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Oke Essence is tot nu toe goedgekeurd door mij. Hij lakt erg fijn. Ben benieuwd hoelang het blijft zitten zonder te bladderen.
Gast- Gast
Wow, ik vind die mooi!!!Bliss schreef:Ik heb deze van Rimmel, erg fijn vind ik!
Gast- Gast
Hier zit ie op mn tenen (niet echt duidelijk, maar goed, het ging ook om de tattoo ):
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb sowieso altijd vrolijke kleurtjes (vaak roze) op mijn voeten! Anders lijken mijn voeten zo grauw....
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:Ik heb sowieso altijd vrolijke kleurtjes (vaak roze) op mijn voeten! Anders lijken mijn voeten zo grauw....
Ja ik heb in de zomer ook eigenlijk bijna altijd rood op mn teennagels!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb nu groen op mn teennagels. Al een maand ofzo, ben te lui om het eraf te halen en een nieuw kleurtje op te doen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb nu niks op mijn teennagels, vanaf de lente tot de herfst altijd roze! Ik heb trouwens 1 keer op mijn tenen french manicure gehad, gezet tijdens een pedicurebehandeling. Dat was zooo mooi.
Laatst aangepast door Darcy op di 25 jan 2011 - 0:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha op mijn teennagels zitten nog steeds stukjes zilver van afgelopen zomer. Ik lak mijn teennagels echt alleen in de zomer en heb nooit zin om de moeite te nemen om het er weer af te halen.
Ik heb trouwens net de afwas gedaan met mijn Essence gelakte nageltjes, en alles zit er nog precies zoals gister op, een pluspunt van Essence dus
Ik heb trouwens net de afwas gedaan met mijn Essence gelakte nageltjes, en alles zit er nog precies zoals gister op, een pluspunt van Essence dus
Gast- Gast
Ik heb deze week 4 nieuwe kleurtjes gekocht.
Donker grijs, bruin met een subtiele glans/glitter erin en 2 tinten paars.
Wilde ook nog bij de Etos kijken maar ze waren aan het verbouwen dus ik kon niet bij de nagellakjes
Donker grijs, bruin met een subtiele glans/glitter erin en 2 tinten paars.
Wilde ook nog bij de Etos kijken maar ze waren aan het verbouwen dus ik kon niet bij de nagellakjes
Gast- Gast
Klinkt mooi Hazeltje!
Boehoe ik wil lakken maar ik heb donderdag een soort van sollicitatiegesprek, dus dan moet het eraf. Is het stom om nu mijn nagels te lakken voor 2 dagen? Nee toch?
Boehoe ik wil lakken maar ik heb donderdag een soort van sollicitatiegesprek, dus dan moet het eraf. Is het stom om nu mijn nagels te lakken voor 2 dagen? Nee toch?
Gast- Gast
Darcy schreef:Klinkt mooi Hazeltje!
Nee helemaal niet! Ik lak eigenlijk altijd om de 2 of 3 dagen mijn nagels.
Gast- Gast
Dat doe ik ook.
Daarna vind ik het eigenlijk ook niet mooi meer.
Heb je niet een mooi kleurtje dat je ook op kan tijdens die sollicitatie?
Daarna vind ik het eigenlijk ook niet mooi meer.
Heb je niet een mooi kleurtje dat je ook op kan tijdens die sollicitatie?
Gast- Gast
Haha, daar ben ik dan weer te lui voor.
Ik zou dan dus een kleurtje uitkiezen dat voor het gesprek ook kan en het dan lekker laten zitten!
Ik zou dan dus een kleurtje uitkiezen dat voor het gesprek ook kan en het dan lekker laten zitten!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb even foto's opgezocht van mijn kleurtjes
Voor de zomer:
En de tweede van links (de grijze)
Voor de zomer:
En de tweede van links (de grijze)
Gast- Gast
Leuke kleurtjes!
Die derde heb ik ook
Die derde heb ik ook
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Hmm ik heb ze gelakt maar ik twijfel toch over de kleur, donkerrood. Weet niet of dat echt bij me past.
Hazeltje: met die sollicitatie doe ik sowieso gewoon een lichtroze kleurtje op die je bijna niet ziet op wat glimmends na Ik wil dan sowieso geen opvallende kleur op.
Hazeltje: met die sollicitatie doe ik sowieso gewoon een lichtroze kleurtje op die je bijna niet ziet op wat glimmends na Ik wil dan sowieso geen opvallende kleur op.
Gast- Gast
Sushi schreef:Wow, ik vind die mooi!!!Bliss schreef:Ik heb deze van Rimmel, erg fijn vind ik!
Ik heb hem ook.. hij is zoooo mooi!! Heb er ook van rimmel een rode glitter... is ook zooo mooi!
Hoorde iemand zeggen dat ze altijd vrolijke kleurtjes op teennagels doet.
Ik pak vaak wel een donkere kleur (de grijs bijv) en doe daarbij nailart maken met zilver, roze etc noem maar op. Zo word het wel heeel vrolijk.. maar toch net anders (en origineel)
Gast- Gast
Darcy schreef:Hmm ik heb ze gelakt maar ik twijfel toch over de kleur, donkerrood. Weet niet of dat echt bij me past.
Ik doe met een sollicitatie ook alleen een French Manicure op of een blanke lak. Vind iets anders ook niet respresentatief. (Ligt natuurlijk ook aan de functie, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: