Nagellak tic
+47
Mida4you
Heavenly
Eve
Juul
Maaike
Kimster
Sugarfall
Leska
smooch
LoveMusic
Toet
Nietjuuh
Nathalie
Zwoesj
applestar
Blueschick
pinklady85
Tyrael
Bliss
Dennenappel
Travelgurly
Shopelle
Plien84
Ellebel
Summerlovin
Plien
Blond
Zora
tralala
Lies
_raven
Eris
Flippin' Bitch
Sterre
ijsjemeisje
minoessepoes
TNMN
Kabouter
Coccinelle
loura
Suus
Roze Roos
VeryCherry
Zwerver
yellow
Arwyn
Jeanette
51 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Nagellak tic
LoveMusic schreef:Ze hebben nu op www.asos.com ook nagellak, leuke kleurtjes! En er zitten merken bij waar ik nog nooit van gehoord heb, dus die kan ik gaan uitproberen :-)
Kun je dit gewoon bestellen zonder creditcard of hoe gaat dat zin zn werk?
Gast- Gast
Didi schreef:Ik hou ook erg van nagellak en heb rond de 60 potjes ongeveer, ik heb onlangs van OPI de show it and glow it gekocht:
Zijn niet mijn nagels trouwens, heb het plaatje van internet gehaald. Erg mooie nagellak, alleen heeft wel een aantal laagjes nodig.
Sorry, vind deze echt lelijk. Een beetje circusartiest lak.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Sannie89 schreef:LoveMusic schreef:Ze hebben nu op www.asos.com ook nagellak, leuke kleurtjes! En er zitten merken bij waar ik nog nooit van gehoord heb, dus die kan ik gaan uitproberen :-)
Ik betaal altijd via Paypal. Daar kun je je creditcard nummer of als je die niet hebt, rekeningnummer aan verbinden, werkt heel makkelijk.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
LoveMusic schreef:Sannie89 schreef:LoveMusic schreef:Ze hebben nu op www.asos.com ook nagellak, leuke kleurtjes! En er zitten merken bij waar ik nog nooit van gehoord heb, dus die kan ik gaan uitproberen :-)
Ik betaal altijd via Paypal. Daar kun je je creditcard nummer of als je die niet hebt, rekeningnummer aan verbinden, werkt heel makkelijk.
thnx:) Ik heb namelijk geen creditcard, dus was wel benieuwd
Gast- Gast
Sannie89 schreef:LoveMusic schreef:Sannie89 schreef:LoveMusic schreef:Ze hebben nu op www.asos.com ook nagellak, leuke kleurtjes! En er zitten merken bij waar ik nog nooit van gehoord heb, dus die kan ik gaan uitproberen :-)
thnx:) Ik heb namelijk geen creditcard, dus was wel benieuwd
Toen ik nog geen creditcard had was het ook altijd lastiger om online te shoppen haha, misschien heeft Asos nog wel meer betaalmogelijkheden op de site staan, maar die zou ik zo ook niet uit mijn hoofd weten.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
LoveMusic schreef:
Toen ik nog geen creditcard had was het ook altijd lastiger om online te shoppen haha, misschien heeft Asos nog wel meer betaalmogelijkheden op de site staan, maar die zou ik zo ook niet uit mijn hoofd weten.
binnen ned is dat geen probleem natuurlijk en bestel eigenlijk ook nooit buiten nederland, maar heb momenteel wel leuke dingetjes gezien. ik wil alleen geen creditcard aanschaffen:)
Gast- Gast
_Chance schreef:wc-eend schreef:Bliss schreef:wc-eend schreef:Die metallic van de Hema is wel heel mooi, maar inderdaad fucking K*T gewoon om eraf te halen
Ja die heb ik ook en heb erna nog dagen met glitters op mn nagels rondgelopen, omdat die er gewoon niet af gingen!
ja precies. Heel mooi maar rot spul!
Daarom koop ik bij de Hema geen nagellak meer met glitters..
Hier precies hetzelfde probleem. Ik heb de paarse metallic en ik krijg de glitters er ook niet af! Dik nadeel maar de lak staat erg mooi!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Van het weekend weer vier nieuwe lakjes gekocht
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Mirjam4you schreef:_Chance schreef:wc-eend schreef:Bliss schreef:wc-eend schreef:Die metallic van de Hema is wel heel mooi, maar inderdaad fucking K*T gewoon om eraf te halen
Ja die heb ik ook en heb erna nog dagen met glitters op mn nagels rondgelopen, omdat die er gewoon niet af gingen!
ja precies. Heel mooi maar rot spul!
Daarom koop ik bij de Hema geen nagellak meer met glitters..
Hier precies hetzelfde probleem. Ik heb de paarse metallic en ik krijg de glitters er ook niet af! Dik nadeel maar de lak staat erg mooi!!
Misschien is dit iets?
Gast- Gast
Ik heb een leuke lak bij de H&M gekocht vanmiddag! Soort turquoise, ben benieuwd hoe die uitvalt! (maar ga straks eerst zwart op doen denk ik) Staan die lakjes ook op de site eigenlijk?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
_Chance schreef:Didi schreef:Ik hou ook erg van nagellak en heb rond de 60 potjes ongeveer, ik heb onlangs van OPI de show it and glow it gekocht:
Zijn niet mijn nagels trouwens, heb het plaatje van internet gehaald. Erg mooie nagellak, alleen heeft wel een aantal laagjes nodig.
Sorry, vind deze echt lelijk. Een beetje circusartiest lak.
Ik vind deze ook niet mooi, veel te druk.
Gast- Gast
Ik heb nu maar eens French Manicure op. Maar mn duimen en wijsvinger zijn niet mooi, mijn nagels zijn daar gewoon niet zo mooi. Vanmiddag toch maar weer een fel kleurtje, is er niemand die het ziet
Blond- Lady Post-a-lot
Gekocht.
Ben benieuwd of het echt een verschil is met essence. Daar werkte het prima mee maar goed, die ging kapot! En deze vond ik goedkoop op ebay!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Leuk wc-eend! Ik heb die van Essence inmiddels door, nu alleen nog even de tijd ervoor nemen zodat het echt mooi op mijn nagels zit.
Gast- Gast
ja ik had even youtube bekeken. Haha!Auxo schreef:Leuk wc-eend! Ik heb die van Essence inmiddels door, nu alleen nog even de tijd ervoor nemen zodat het echt mooi op mijn nagels zit.
Ik wacht nog steeds op foto's hoor!
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:ja ik had even youtube bekeken. Haha!Auxo schreef:Leuk wc-eend! Ik heb die van Essence inmiddels door, nu alleen nog even de tijd ervoor nemen zodat het echt mooi op mijn nagels zit.
Ik wacht nog steeds op foto's hoor!
Gast- Gast
Gister bij de Douglas een Herome lakje gekregen en heeft de Douglas dame mijn handen en nagels verzorgd. Ik heb een Douglas Card, en kreeg daar een bonnetje van. Nu al de derde keer dat ik een gratis Herome lakje krijg
Heb deze uitgekozen:
Heb deze uitgekozen:
Blond- Lady Post-a-lot
Hoe doe je dat nou weer! Gratis Herome lakje (A)_Chance schreef:Gister bij de Douglas een Herome lakje gekregen en heeft de Douglas dame mijn handen en nagels verzorgd. Ik heb een Douglas Card, en kreeg daar een bonnetje van. Nu al de derde keer dat ik een gratis Herome lakje krijg
Heb deze uitgekozen:
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Hoe doe je dat nou weer! Gratis Herome lakje (A)_Chance schreef:Gister bij de Douglas een Herome lakje gekregen en heeft de Douglas dame mijn handen en nagels verzorgd. Ik heb een Douglas Card, en kreeg daar een bonnetje van. Nu al de derde keer dat ik een gratis Herome lakje krijg
Heb deze uitgekozen:
Een Douglas card aanvragen
Dan krijg je het magazine thuis gestuurd en daarin staat de dagen dat je tegen inlevering van een bon een lakje gratis krijgt
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:wc-eend schreef:Hoe doe je dat nou weer! Gratis Herome lakje (A)_Chance schreef:Gister bij de Douglas een Herome lakje gekregen en heeft de Douglas dame mijn handen en nagels verzorgd. Ik heb een Douglas Card, en kreeg daar een bonnetje van. Nu al de derde keer dat ik een gratis Herome lakje krijg
Heb deze uitgekozen:
Een Douglas card aanvragen
Dan krijg je het magazine thuis gestuurd en daarin staat de dagen dat je tegen inlevering van een bon een lakje gratis krijgt
Idd Toch wel twee keer per jaar dat ik een gratis lakje krijg. Of nou ja, mijn moeder eigenlijk, maar ik mag hem altijd gaan halen omdat ik nagellak draag en mijn moeder zelden (ze werkt in de zorg en dan mag het gewoon niet).
Blond- Lady Post-a-lot
Op dit moment op mijn teennagels (mag geen nagellak dragen op m'n werk, dus mijn teennagels zijn altijd de klos)
Sold out forever
Sold out forever
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb die ook maar die heb ik noooooit op!
Ik hou helemaaal niet van groen, maar zo op de foto vind ik 'm erg leuk.
Ik hou helemaaal niet van groen, maar zo op de foto vind ik 'm erg leuk.
Zwerver- Ratel
Ik heb zoiets van de Hema, draag hem ook zelden. Ook maar eens mijn teennagels mee doen!
Blond- Lady Post-a-lot
Ik weet niet of ik het hier nou gemeld had of alleen in het aankopentopic, maar ik had een mooi lakje van O.P.I. gekocht (That's Hot! Pink). Hij heeft vijf (!!!) dagen goed gezeten! Wauw, I love it! Een Essence- of Catricelakje ligt er bij mij in twee dagen echt af.
Dit is het O.P.I.-lakje:
(in 't echt is ie VEEL feller dan op de foto)
Maar nu moest mijn O.P.I.-lakje eraf en ga ik nu toch een Catricelakje opdoen die ik nog niet eerder op heb gehad. Clay-Ton My Hero.
Dit is het O.P.I.-lakje:
(in 't echt is ie VEEL feller dan op de foto)
Maar nu moest mijn O.P.I.-lakje eraf en ga ik nu toch een Catricelakje opdoen die ik nog niet eerder op heb gehad. Clay-Ton My Hero.
Gast- Gast
Ik was vandaag weer te lui om te lakken, misschien dat ik het morgenochtend voor het werk weer even doe.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: