Nagellak tic
+47
Mida4you
Heavenly
Eve
Juul
Maaike
Kimster
Sugarfall
Leska
smooch
LoveMusic
Toet
Nietjuuh
Nathalie
Zwoesj
applestar
Blueschick
pinklady85
Tyrael
Bliss
Dennenappel
Travelgurly
Shopelle
Plien84
Ellebel
Summerlovin
Plien
Blond
Zora
tralala
Lies
_raven
Eris
Flippin' Bitch
Sterre
ijsjemeisje
minoessepoes
TNMN
Kabouter
Coccinelle
loura
Suus
Roze Roos
VeryCherry
Zwerver
yellow
Arwyn
Jeanette
51 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Nagellak tic
Heel mooi gedaan wc-eend. Ik denk dat mij dat niet zou lukken, en daar zou ik dan ook heel geirriteerd van raken.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Ik vind het ook super mooi wc-eend! Zijn stempeltjes toch, waar je dat mee hebt gedaan?
Gast- Gast
Ik heb gebruikt:
Hema metallic (grijs)
Konad stemplate M65
Essence Nailt art wit.
En dan base + topcoat
Ik gebruik wel Nail art top coat.
Hema metallic (grijs)
Konad stemplate M65
Essence Nailt art wit.
En dan base + topcoat
Ik gebruik wel Nail art top coat.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb vandaag mijn eerste twee OPI-lakjes gekocht. Best prijzig (€ 13,95 per stuk), maar ze zijn prachtig. Ik heb al veel rood, maar dat was steeds na twee dagen eraf, deze lakjes zouden langer moeten blijven zitten dus heb ik hiervan ook een knalrooie gekocht, Big Apple Red heet ie:
En dan heb ik ook nog Tickle My France-y gekocht. Een mooi nude kleurtje.
Ik wilde graag Sand In My Suit hebben, maar helaas hadden ze die daar niet.
Dit is Sand In My Suit:
En dan heb ik ook nog Tickle My France-y gekocht. Een mooi nude kleurtje.
Ik wilde graag Sand In My Suit hebben, maar helaas hadden ze die daar niet.
Dit is Sand In My Suit:
Gast- Gast
Sand In My Suit die lijkt mij ook heel mooi!
Zwerver- Ratel
Ik vind O.P.I echt een fijne nagellak. Sushi, waarom koop je O.P.I niet gewoon op Ebay? Dan ben je zo rond de 8 dollar kwijt inclusief verzenden, goedkoper dan hier in de winkel, en het zijn gewoon ongeopende originele potjes.
LoveMusic- Fluisteraar
Wat mooi wc-eend!! Ik hou niet altijd van figuurtjes op je nagels maar deze wauw!
Gast- Gast
LoveMusic schreef:Ik vind O.P.I echt een fijne nagellak. Sushi, waarom koop je O.P.I niet gewoon op Ebay? Dan ben je zo rond de 8 dollar kwijt inclusief verzenden, goedkoper dan hier in de winkel, en het zijn gewoon ongeopende originele potjes.
Oh echt? Dat wist ik niet, thanks voor je tip! Hoe lang is de levertijd dan ongeveer? Ik ga vanmiddag mijn nagels lakken met Tickle My France-y. Ben zo benieuwd hoe 't bevalt! Ik laat 't hier wel even weten
Gast- Gast
Mooi zeg WC-eend!wc-eend schreef:[foto]
Mijn nieuwe nail art.
Wel jammer dat niemand eigen foto's post Ook al is het geen byzondere lak!
Gast- Gast
Sushi schreef:LoveMusic schreef:Ik vind O.P.I echt een fijne nagellak. Sushi, waarom koop je O.P.I niet gewoon op Ebay? Dan ben je zo rond de 8 dollar kwijt inclusief verzenden, goedkoper dan hier in de winkel, en het zijn gewoon ongeopende originele potjes.
Oh echt? Dat wist ik niet, thanks voor je tip! Hoe lang is de levertijd dan ongeveer? Ik ga vanmiddag mijn nagels lakken met Tickle My France-y. Ben zo benieuwd hoe 't bevalt! Ik laat 't hier wel even weten
Dat ligt een beetje aan de verkoper waar je het koopt, maar over het algemeen heeft het bij mij nog nooit langer dan 10 dagen geduurd. Ik heb op 17 januari een nagellak van Essie gekocht op Ebay, en op 20 januari had ik hem al! Maar dat is wel extreem snel hoor haha. Zij verkoopt heel veel nagellak, ik koop wel vaker bij haar, dit is de link http://myworld.ebay.com/beautyzone2007/
En dan heb ik nog China glaze en ook 2 O.P.I flesjes besteld bij http://myworld.ebay.com/bebold_goglam/ (zij verkoopt heel veel O.P.I) die heb ik nog niet binnen maar verwacht ik wel deze week. :-)
En anders gewoon op de nagellak zoeken die je wilt en qua prijs van laag naar hoog sorteren.
Ik ben benieuwd naar je nagels! Ik heb nog steeds From dusk to dawn op van Catrice, maar ik ga hem er morgen afhalen, ik ben de kleur nu wel een beetje zat.
LoveMusic- Fluisteraar
Dank je LoveMusic, voor je uitgebreide uitleg! Ik zal van de week eens gaan kijken!
Ik heb trouwens naast een nagellakverslaving ook nog een andere verslaving bedacht ik me gisteren ineens: oorbellen. Ik heb daar ook zo'n 50 paar van.
Ik heb trouwens naast een nagellakverslaving ook nog een andere verslaving bedacht ik me gisteren ineens: oorbellen. Ik heb daar ook zo'n 50 paar van.
Gast- Gast
ooo ik heb ook een hoop oorbellen. Niet super veel maar toch! Ik zeg nieuw topic met foto's offcourse?
Zwerver- Ratel
Jaaa!! Een oorbellentopic!wc-eend schreef:ooo ik heb ook een hoop oorbellen. Niet super veel maar toch! Ik zeg nieuw topic met foto's offcourse?
Ik moet dan alleen nog even een foto van mijn oorbellenrekje maken. Heb al wel een foto maar die is erg gedateert. Maar foto maken moet ik dan even een keer doen als het wat lichter is, nu is het erg duister. Wordt dan pas woensdag want ik ben maandag en dinsdag weg als het nog donker is en thuis als het alweer donker is.
Zal ik topic openen?
Gast- Gast
Heb gister mijn favoriete donkerblauw van Herome weer opgedaan. Maar moest snel, snel, dus zit niet echt mooi. Morgenavond er maar af halen en dan ga ik Princes for a Day maar eens proberen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Afgelopen weekend nieuwe lakjes gekocht in Duitsland, waaronder deze van P2
Hij is nu aan het drogen
Hij is nu aan het drogen
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb afgelopen weekend een nieuw merk gekocht, Mavala, nooit van gehoord, maar hij werkt wel! Zat er zo op, en hij was met 1 laagje al goed.
Gast- Gast
Mooi Lilith! Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?
Mijn OPI-lakje is echt heel erg mooi! Hij lakt heel fijn en glanst prachtig. Had in principe geen topcoat nodig. Toch maar wel gedaan, dat beschermt wat beter, maar van zichzelf heeft het lakje al een supermooie glans.
Mijn OPI-lakje is echt heel erg mooi! Hij lakt heel fijn en glanst prachtig. Had in principe geen topcoat nodig. Toch maar wel gedaan, dat beschermt wat beter, maar van zichzelf heeft het lakje al een supermooie glans.
Gast- Gast
4,95, dus dat valt reuze mee op zich, al is het wel een klein potje. Maar hij dekt echt heel mooi, en zit er voorlopig nog steeds mooi op, heb 1 nagel even overnieuw moeten doen, maar dat was mijn eigen schuld (ben gaan afwassen toen het er net op zat).
Het enige wat ik jammer vind is dat het in het potje veel lichter grijs lijkt, en als je het opdoet is het meer blauw/grijs, en vrij donker. Maar evengoed erg mooi, maar nét niet de kleur die ik wilde hebben.
Het enige wat ik jammer vind is dat het in het potje veel lichter grijs lijkt, en als je het opdoet is het meer blauw/grijs, en vrij donker. Maar evengoed erg mooi, maar nét niet de kleur die ik wilde hebben.
Gast- Gast
Ik ga straks weer lakken denk ik. Die ik nu op heb heeft z'n beste tijd wel gehad. Ik denk dat ik voor Choose Me! van Essence ga. Eens een keer proberen of Essence wat is.
Gast- Gast
Auxo schreef:Ik ga straks weer lakken denk ik. Die ik nu op heb heeft z'n beste tijd wel gehad. Ik denk dat ik voor Choose Me! van Essence ga. Eens een keer proberen of Essence wat is.
Ik vind Essence fijn, het blijft ook lang zitten, en wordt niet snel lelijk.
LoveMusic- Fluisteraar
Essence heb ik ook nog niet geprobeerd.
Sushi: er staat ook OPI nagellak op Marktplaats, ook rond de 8 euro!
Sushi: er staat ook OPI nagellak op Marktplaats, ook rond de 8 euro!
Blond- Lady Post-a-lot
Ik heb heeeele mooie donkerrode nagellak gekocht van de Hema, jeej! Nu wil ik die eigenlijk op doen, maar Meet me at coral island zit eigenlijk ook nog wel mooi. DILEMMA
Gast- Gast
wel mooi of echt mooi alsin: nog niets gebladderd?
In geval van nr 1: afhalen en nieuwe donkerrood
In geval van nr 2: wachten tot MMACI minder mooi is
In geval van nr 1: afhalen en nieuwe donkerrood
In geval van nr 2: wachten tot MMACI minder mooi is
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: