Nagellak tic
+47
Mida4you
Heavenly
Eve
Juul
Maaike
Kimster
Sugarfall
Leska
smooch
LoveMusic
Toet
Nietjuuh
Nathalie
Zwoesj
applestar
Blueschick
pinklady85
Tyrael
Bliss
Dennenappel
Travelgurly
Shopelle
Plien84
Ellebel
Summerlovin
Plien
Blond
Zora
tralala
Lies
_raven
Eris
Flippin' Bitch
Sterre
ijsjemeisje
minoessepoes
TNMN
Kabouter
Coccinelle
loura
Suus
Roze Roos
VeryCherry
Zwerver
yellow
Arwyn
Jeanette
51 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Nagellak tic
Echt? Dat wist ik niet dat topcoats dat kunnen doen. Weer wat geleerd!Arwyn schreef:Wel knap dat een Essence lakje zo goed blijft zitten dat-ie wel slijt maar niet chipt. Dat is mij nog nooit gelukt, haha.
Kan ook van de topcoat komen trouwens, las dat Seche Vite nog wel eens wil krimpen op je nagels, dan krijg je ook zo'n randje.
Bij mij bladderen die Essence- en Catrice-lakjes ook vrij snel af. Hema blijft beter zitten.
Gast- Gast
Bedankt voor jullie antwoorden!! Zal ik binnenkort daar eens gaan kijken.
Heel lelijk die randjes..volgens mij is het expres zo gelakt, het zit zo strak.
Mijn nagels zitten weer mooi in de rode lak. Voor O&N wil ik eigenlijk nog graag een chique lakje gaan halen, iemand tips? Zat zelf te denken aan de gouden lak van de HEMA.
Mijn nagels zitten weer mooi in de rode lak. Voor O&N wil ik eigenlijk nog graag een chique lakje gaan halen, iemand tips? Zat zelf te denken aan de gouden lak van de HEMA.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil eigenlijk een lakje van China Glaze op die ik besteld heb, maar ik ben bang dat die niet op tijd binnen is.. Weet dus ook nog niet welk kleurtje op mijn nagels komt!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Sushi schreef:Auxo schreef:Ik ga ook eens kijken voor die spray, dat zou wel ideaal zijn. Heb nog een kortingsbon van Etos, dus hoop dat ze 'm daar hebben. Van Essence was het toch he?
Een nagellak meeting lijkt me wel wat haha. Dan wordt misschien eindelijk mijn rechtse hand eens mooi gelakt, want dat mag iemand anders dan natuurlijk doen he
Esscence is alleen verkrijgbaar bij 't Kruidvat... Maar ik denk dat het nog geen € 3,00 is. Essence is spotgoedkoop!
*edit* zie dat je 'm inmiddels al hebt gekocht!
Oh hebben ze 'm wel van Essence? Die heb ik niet gevonden namelijk.. Heb er nu éen van Herome, die was wel wat duurder.. Nouja, jammer.
Gast- Gast
Ik zag 'm van de week staan bij de Kruidvat van Essence. Ik denk overigens wel dat die van Herome beter is. Weet niet waarom, misschien omdat het een duurder merk is (slaat dan waarschijnlijk nergens op, mijn gedachtengang).Auxo schreef:Oh hebben ze 'm wel van Essence? Die heb ik niet gevonden namelijk.. Heb er nu éen van Herome, die was wel wat duurder.. Nouja, jammer.
Gast- Gast
Ja doen!!! Die gouden is perfect! Vriendin waar ik vandaag was heeft die ook opgedaan en hij is prachtig!Kabouter schreef:Bedankt voor jullie antwoorden!! Zal ik binnenkort daar eens gaan kijken.
Gast- Gast
Nou ik heb gisteren Sold Out Forever geprobeerd, wat een rot nagellak zeg! Hij dekt niet of je krijgt meteen een dikke klodder. Mooie kleur maar de lak is crap. Ik heb het er weer af gehaald en ga vandaag voor I Scream Peach
Gast- Gast
Heb nu de rechtse op.
Herome nagellak koop ik altijd bij de Douglas. Heb ook een Douglas card, krijg je 10% korting. En het is sowieso 2 voor 15 euro (en per stuk zijn ze 8 euro).
@ CKC: Chanel & OPI vind ik ook prettig, maar zo duur.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben nu bezig met deze:
Vond ik wel leuk voor O&N, haha
Vond ik wel leuk voor O&N, haha
Arwyn- Ratel
Arwyn, die is leuk!! Ik vind glitters alleen er altijd zo lastig afhalen. Maar voor een xtje maakt dat ook niet uit natuurlijk.
Blond- Lady Post-a-lot
Echt? Ik vind SOF juist een fijn lakje!Darcy schreef:Nou ik heb gisteren Sold Out Forever geprobeerd, wat een rot nagellak zeg! Hij dekt niet of je krijgt meteen een dikke klodder. Mooie kleur maar de lak is crap. Ik heb het er weer af gehaald en ga vandaag voor I Scream Peach
Zo kan het echt ook nog heel erg verschillen per persoon!
Gast- Gast
Chance: Thnx Dat eraf halen heb ik ook nog geen zin in, haha. Heb nou gelukkig wel een goede remover ervoor (van Essence, haha), dus hoop dat ik er dan geen half uur mee bezig ben
Sushi: Het hangt ook een beetje af van de batch, kan best zijn dat jij een goede hebt en Darcy niet!
Sushi: Het hangt ook een beetje af van de batch, kan best zijn dat jij een goede hebt en Darcy niet!
Arwyn- Ratel
Sushi schreef:Echt? Ik vind SOF juist een fijn lakje!Darcy schreef:Nou ik heb gisteren Sold Out Forever geprobeerd, wat een rot nagellak zeg! Hij dekt niet of je krijgt meteen een dikke klodder. Mooie kleur maar de lak is crap. Ik heb het er weer af gehaald en ga vandaag voor I Scream Peach
En per potje dan haha. Las dat Darcy die blauwe (iets met Blue Jeans) op had en die smeert bij mij weer niet mooi.
Ik heb vanmiddag de goude lak van HEMA gehaald, morgen eens proberen.
Gast- Gast
Weet iemand een fijne antraciet kleurige nagellak? Ik draag morgen een rood jurkje en ik denk dat antraciet daar wel chique bij staat!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb van de Hema een antracietkleurig lakje met een subtiele glitter erin. Misschien is dat wat? (al weet ik niet of ze 'm nog hebben natuurlijk...)Sterre schreef:Weet iemand een fijne antraciet kleurige nagellak? Ik draag morgen een rood jurkje en ik denk dat antraciet daar wel chique bij staat!
Gast- Gast
Sushi schreef:Echt? Ik vind SOF juist een fijn lakje!Darcy schreef:Nou ik heb gisteren Sold Out Forever geprobeerd, wat een rot nagellak zeg! Hij dekt niet of je krijgt meteen een dikke klodder. Mooie kleur maar de lak is crap. Ik heb het er weer af gehaald en ga vandaag voor I Scream Peach
Ik vind SOF ook vreselijk om te lakken, ook te dik en dekt niet....
Arwyn: Wauw... mooi lakje!!!
Sterre: Ik had nu een mooie antraciet, met een beetje glitters van MNY (nieuwe lijn van maybelinne new york) te koop bij de etos
Gast- Gast
Ik heb deze gekregen voor de kerst van PUPA.superrr leuk:
eerst breng je de zilveren laag aan,daarna de zwarte....en wordt het crackle. het werkt ook op andere nagellak.
eerst breng je de zilveren laag aan,daarna de zwarte....en wordt het crackle. het werkt ook op andere nagellak.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Sushi schreef:Ik heb van de Hema een antracietkleurig lakje met een subtiele glitter erin. Misschien is dat wat? (al weet ik niet of ze 'm nog hebben natuurlijk...)Sterre schreef:Weet iemand een fijne antraciet kleurige nagellak? Ik draag morgen een rood jurkje en ik denk dat antraciet daar wel chique bij staat!
Klinkt leuk! Als ik nog een gaatje heb vandaag ga ik even kijken bij de HEMA
Sterre- Ratel
Sterre schreef:Sushi schreef:Ik heb van de Hema een antracietkleurig lakje met een subtiele glitter erin. Misschien is dat wat? (al weet ik niet of ze 'm nog hebben natuurlijk...)Sterre schreef:Weet iemand een fijne antraciet kleurige nagellak? Ik draag morgen een rood jurkje en ik denk dat antraciet daar wel chique bij staat!
Klinkt leuk! Als ik nog een gaatje heb vandaag ga ik even kijken bij de HEMA
Ik heb een mooie rode met gouden glitters van rimmel gekocht (misschien dat een duurder lakje beter blijft zitten) en zag daar ook mooie antraciet bij!
Gast- Gast
Ik ben net even snel naar het Kruidvat geweest, Hema was iets te ver fietsen met mijn drukke schema vandaag .
Nu heb ik deze:
Ik ga hem straks op doen, ben benieuwd!
Nu heb ik deze:
Sterre- Ratel
Sushi schreef:Ik heb van de Hema een antracietkleurig lakje met een subtiele glitter erin. Misschien is dat wat? (al weet ik niet of ze 'm nog hebben natuurlijk...)Sterre schreef:Weet iemand een fijne antraciet kleurige nagellak? Ik draag morgen een rood jurkje en ik denk dat antraciet daar wel chique bij staat!
Herome en Koh hebben ook een antraciete kleur!
Blond- Lady Post-a-lot
Sterre schreef:Ik ben net even snel naar het Kruidvat geweest, Hema was iets te ver fietsen met mijn drukke schema vandaag .
Nu heb ik deze:
Wauw die is mooi!
Gast- Gast
Ik bestel ook wel eens bij Alice & Jo, vet snelle service, en goedkoop!
Ik had niet op de site moeten kijken, want nu wil ik alweer!
Ik had niet op de site moeten kijken, want nu wil ik alweer!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
*weg* foto veel te groot!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40