Nagellak tic
+47
Mida4you
Heavenly
Eve
Juul
Maaike
Kimster
Sugarfall
Leska
smooch
LoveMusic
Toet
Nietjuuh
Nathalie
Zwoesj
applestar
Blueschick
pinklady85
Tyrael
Bliss
Dennenappel
Travelgurly
Shopelle
Plien84
Ellebel
Summerlovin
Plien
Blond
Zora
tralala
Lies
_raven
Eris
Flippin' Bitch
Sterre
ijsjemeisje
minoessepoes
TNMN
Kabouter
Coccinelle
loura
Suus
Roze Roos
VeryCherry
Zwerver
yellow
Arwyn
Jeanette
51 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Nagellak tic
Darcy (do dec 16 2010, 16:17) schreef:Auxo (do dec 16 2010, 16:12) schreef:Ik heb nieuwe lakjes! Run Forrest Run (eindelijk!), I Scream Peach, Lucky In Lilac, Big Spender Wanted. Wilde er nog wel meer, maar vond 4 lakjes nu eigenlijk wel even genoeg. Kan ze toch niet allemaal gelijk op.
Leuk Behalve die laatste heb ik die allemaal ook Ik ga morgen eens kijken voor Lost in Mud
Big Spender Wanted is mooi! Vind ik dan haha. Ik denk dat ik mijn moeder eens laat gaan met mijn lijstje, als kerstcadeautje Heb bijna spijt dat ik begonnen ben, wil ze nu echt allemaal :o
Gast- Gast
Auxo (do dec 16 2010, 16:28) schreef:Darcy (do dec 16 2010, 16:17) schreef:Auxo (do dec 16 2010, 16:12) schreef:Ik heb nieuwe lakjes! Run Forrest Run (eindelijk!), I Scream Peach, Lucky In Lilac, Big Spender Wanted. Wilde er nog wel meer, maar vond 4 lakjes nu eigenlijk wel even genoeg. Kan ze toch niet allemaal gelijk op.
Leuk Behalve die laatste heb ik die allemaal ook Ik ga morgen eens kijken voor Lost in Mud
Big Spender Wanted is mooi! Vind ik dan haha. Ik denk dat ik mijn moeder eens laat gaan met mijn lijstje, als kerstcadeautje Heb bijna spijt dat ik begonnen ben, wil ze nu echt allemaal :o
Same
Gast- Gast
Ik zag trouwens vandaag nog een hele leuke bij de DA! Ze hebben de huismerk lijn veranderd en ivm de regen was ik even kijken. Hij lijkt zwart in het potje en dan met chunky en fijne glitters in verschillende kleurtjes. Erg leuk voor de feestdagen, haha.
Ben de laatste dagen echt te lui om te lakken. Wil morgen denk ik Lost in Mud nog halen, dus dan ga ik dan wel even lakken
Ben de laatste dagen echt te lui om te lakken. Wil morgen denk ik Lost in Mud nog halen, dus dan ga ik dan wel even lakken
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb 2 leuke lakken lakken van Alessandro! De Royal Crash en de Go Magic Twist. Geven beide een leuk effect op de nagels.
Plien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 37
Registratiedatum : 26-11-10
Ja.. De catrice lakjes zijn leuk!
Heb er al een heleboel.
Favoriet zijn wel poison me, poison you en sold out forever!
Binnenkort maar eens naar de nieuwe kleurtjes kijken
Heb nu choose me van Essence op. Lekker vrolijk kleurtje.
Heb er al een heleboel.
Favoriet zijn wel poison me, poison you en sold out forever!
Binnenkort maar eens naar de nieuwe kleurtjes kijken
Heb nu choose me van Essence op. Lekker vrolijk kleurtje.
_raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 33
Registratiedatum : 30-11-10
Boehoe, was ik vanmiddag in de Kruidvat in Zutphen, hadden ze daar helemaal geen Catrice :O Stom!
Gast- Gast
Bij de kruidvat-om-de-hoek ook niet, en in het centrum zijn vaak de leuke kleurtjes uitverkocht. Grmblll.Darcy schreef:Boehoe, was ik vanmiddag in de Kruidvat in Zutphen, hadden ze daar helemaal geen Catrice :O Stom!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Sterre schreef:Bij de kruidvat-om-de-hoek ook niet, en in het centrum zijn vaak de leuke kleurtjes uitverkocht. Grmblll.Darcy schreef:Boehoe, was ik vanmiddag in de Kruidvat in Zutphen, hadden ze daar helemaal geen Catrice Stom!
Oh ik weet welke jij bedoelt haha, dat is grappig Stom is dat he. Ik ga dit weekend wel even nog een andere Kruidvat hier in D. proberen.
Gast- Gast
@ darcy: heb je de kruidvat bij de boreel al geprobeerd? herinner me vaag iets dat die wel veel keuze hadden.
_raven- Fluisteraar
_raven schreef:@ darcy: heb je de kruidvat bij de boreel al geprobeerd? herinner me vaag iets dat die wel veel keuze hadden.
Daar ga ik vanmiddag heen Wist ik van jou dat je ook hier woont?
Gast- Gast
haha nee, dat wist je niet..
maar ik was een meelezer op het andere forum.
Maar zelf woon ik ook niet in D. kwam er met mijn ex altijd erg veel omdat zijn vrienden er wonen.
maar ik was een meelezer op het andere forum.
Maar zelf woon ik ook niet in D. kwam er met mijn ex altijd erg veel omdat zijn vrienden er wonen.
_raven- Fluisteraar
Ha wat grappig Ik ben er geweest en ze hadden inderdaad veel meer dan in de binnenstad! Ik heb er twee gekocht, From Dusk To Dawn (ik vond die toch wat mooier dan Lost in Mud) en Hip Queens Wear Blue Jeans
Gast- Gast
_raven schreef:
Groetjes!
Wauw deze vind ik echt heel erg stoer. Hoe heb je deze gemaakt. Ook met dat konad? haha ik wil die heel erg graag na-apen !
Gast- Gast
Darcy schreef:
Haha really!? Die heb ik ook gekocht vandaag en nu op gedaan. Hij is leuk! En ik heb een topcoat. Voor het zusje van mijn vriend (voor sinterkerst) heb ik twee essence kleurtjes, een petrol/donkergroene en een knalrode. Ook daar kreeg je nog een derde bij, dus heb ik nog een donkkerrode essence voor mezelf er bij genomen .
Nu mag het niet meer!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Punk'd schreef:_raven schreef:
Groetjes!
Wauw deze vind ik echt heel erg stoer. Hoe heb je deze gemaakt. Ook met dat konad? haha ik wil die heel erg graag na-apen !
Dank je..
Heb deze ook al vaak bij mn zusjes moeten maken omdat ze het zo gaaf vonden..
Is inderdaad ook met konad, imageplate 57.
De vlekjes heb ik ingekleurd met een dottingtool, maar kan ook met sateprikker.
Als je geen konad heb, zijn er op internet ook genoeg tutorials te vinden om het uit de losse hand te doen, maar daar ben ik te lui voor.
_raven- Fluisteraar
@ Darcy: Ja, daar hebben ze echt wel meer. Ik ga er altijd heen als essence weer een leuke actie heeft. Ze hebben daar zoveel meer keuze. Vooral ook nailart dingetjes! (die ik koop en vervolgens nooit gebruik )
_raven- Fluisteraar
Die blauwe is ook mooi, Darcy! Ik heb ook met die in mijn handen gestaan, maar die andere kleurtjes hadden even mijn voorkeur.
Gast- Gast
Sterre schreef:Darcy schreef:
Haha really!? Die heb ik ook gekocht vandaag en nu op gedaan. Hij is leuk! En ik heb een topcoat. Voor het zusje van mijn vriend (voor sinterkerst) heb ik twee essence kleurtjes, een petrol/donkergroene en een knalrode. Ook daar kreeg je nog een derde bij, dus heb ik nog een donkkerrode essence voor mezelf er bij genomen .
Nu mag het niet meer!
Haha wat grappig! Ik ga morgen FDtD opdoen! Nu mag ik ook even niet meer kopen haha, er blijven er een paar namelijk steeds staan nu Dus die moet ik eerst nog proberen
Gast- Gast
Hehe, ik heb ook eindelijk weer even de tijd genomen om te lakken, heb nu Big spender wanted van Catrice op.
Hoop dat-ie even goed blijft zitten, want wil niet voor donderdag weer lakken, haha. Zo maar even een topcoat opzoeken
Vind die blauwe ook erg mooi! Past alleen totaal niet bij mij, dus heb ik hem maar laten staan.. Maar die shimmers op de foto zijn echt mooi!
Hoop dat-ie even goed blijft zitten, want wil niet voor donderdag weer lakken, haha. Zo maar even een topcoat opzoeken
Vind die blauwe ook erg mooi! Past alleen totaal niet bij mij, dus heb ik hem maar laten staan.. Maar die shimmers op de foto zijn echt mooi!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb net topcoat opgedaan en ga zo Purple Cherry van Essence opdoen.
Lekker donker!
Lekker donker!
Gast- Gast
Mooi Sushi!
Ik heb gister deze kleur van Catrice gekocht:
(niet mijn nagels hoor)
(niet mijn nagels hoor)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Purple Diamond. Ik vind dit echt een super mooi lakje!
[img][/img]
Niet mijn foto trouwens!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Mooi kleurtje! Maar jeetje, degene van de foto heeft d'r nagels niet heel netjes gelakt haha!_Chance schreef:Mooi Sushi!
(niet mijn nagels hoor)
Mijn foto is overigens ook niet mijn hand hoor
Gast- Gast
Sushi schreef:Mooi kleurtje! Maar jeetje, degene van de foto heeft d'r nagels niet heel netjes gelakt haha!_Chance schreef:Mooi Sushi!
(niet mijn nagels hoor)
Mijn foto is overigens ook niet mijn hand hoor
Nee, dat heeft ze zeker niet netjes gedaan. Daarom vermelde ik het ook Jullie moeten niet denken dat ik zo slecht mijn nageltjes lak.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Keek gisteren voor het eerst in dit topic. Ben vandaag meteen gaan kijken in een kruidvat in Haarlem (voor catrice nagellak), maar helaas daar hadden ze het niet. Ga morgen hier in het winkelcentrum kijken ( heb nog nooit op dit merk gelet. Dus geen idee of ze het hebben!)
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: