Nagellak tic
+47
Mida4you
Heavenly
Eve
Juul
Maaike
Kimster
Sugarfall
Leska
smooch
LoveMusic
Toet
Nietjuuh
Nathalie
Zwoesj
applestar
Blueschick
pinklady85
Tyrael
Bliss
Dennenappel
Travelgurly
Shopelle
Plien84
Ellebel
Summerlovin
Plien
Blond
Zora
tralala
Lies
_raven
Eris
Flippin' Bitch
Sterre
ijsjemeisje
minoessepoes
TNMN
Kabouter
Coccinelle
loura
Suus
Roze Roos
VeryCherry
Zwerver
yellow
Arwyn
Jeanette
51 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Nagellak tic
Die spray zag ik ook al staan! Ik heb zelf de quick dry drops van Essence, maar je krijgt daar ontzettend vette vingers van en dan is het dus irritant om iets te typen of de muis aan te raken of om überhaupt iets aan te raken. Is die spray ook vettig?Jen_ schreef:Ik heb vandaag ook weer wat nagellakjes gekocht:
En een topcoat. + de spray van Eccence waar CKC het over had om je nagels sneller te laten drogen, en het werkt!
Gast- Gast
Ik heb straks echt serieus een nagellakdate met een vriendin.
We zijn allebei gek op nagellak en hebben allebei heel veel kleuren.
Ik ga straks naar haar toe met een paar lakjes (ik ga echt niet alles meenemen, dat wordt me te veel haha) en dan gaan we lekker thee drinken en nagels lakken, zo leuk!
Ik ga straks naar haar toe met een paar lakjes (ik ga echt niet alles meenemen, dat wordt me te veel haha) en dan gaan we lekker thee drinken en nagels lakken, zo leuk!
Gast- Gast
Ik ben Jaloers! Haha dat lijkt mij ook wel watSushi schreef:Ik heb straks echt serieus een nagellakdate met een vriendin.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind die stomme Catrice nagellakjes niets! Ze zijn zo dun.. ik moet 16 lagen aanbrengen tot ik wat zie.. bluh!
Gast- Gast
Oke. Ik heb ineens een idee.wc-eend schreef:Ik ben Jaloers! Haha dat lijkt mij ook wel watSushi schreef:Ik heb straks echt serieus een nagellakdate met een vriendin.
Misschien met wat meiden van hier een keer een soort nagellakmeeting organiseren? En dan lekker lakken met zijn allen? Lijkt me best heel erg gezellig
Gast- Gast
Sushi schreef:Oke. Ik heb ineens een idee.wc-eend schreef:Ik ben Jaloers! Haha dat lijkt mij ook wel watSushi schreef:Ik heb straks echt serieus een nagellakdate met een vriendin.
Misschien met wat meiden van hier een keer een soort nagellakmeeting organiseren? En dan lekker lakken met zijn allen? Lijkt me best heel erg gezellig
HAHA, en dan met zijn alle flauwvallen van de nagellakgeur die we met zijn alle produceren.
Gast- Gast
Ik heb nu een donker grijze Opi nagellak op (bijna een week en hij zit nog prima! :o verbaasde me eigenlijk wel.)
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Sushi schreef:Dat verschil merk ik ook wel. De ene lakt ook fijner dan de ander. Sommigen zijn net wat stroperiger.Auxo schreef:Misschien kan het helemaal niet hoor, maar het is net dat het er bij mij aan ligt welke kleur ik op doe van Catrice. De ene blijft heel mooi een paar dagen zitten, en de andere iets minder. Ook met het lakken lijkt de ene kleur fijner dan de andere kleur.
Hier ook! sommige zijn niet te lakken en andere lakken heerlijk..
moet zeggen dat t drogen ook wel lang duurt... en dan denk ik dat het droog is.. en dan is t niet.. grmbl.. begin ik maar weer opnieuw.. nu lees ik van die spray.. misschien dat maar eens gaan proberen! Oja en catrice bladdert bij mij ook snel.. maar dat doen de meeste wel.
de sold out forever staat mij niet mooi (wel op mn tenen:P daarom heb ik m) maar op mn vingers niet.. en hij lakt ook niet fijn.
gaan jullie nog mooie oud en nieuw nagels maken? ik ga morgen eens kijken of ik feestnagels kan maken.
haha een nagellak meeting... i'm in:P
Gast- Gast
Ik ga ook eens kijken voor die spray, dat zou wel ideaal zijn. Heb nog een kortingsbon van Etos, dus hoop dat ze 'm daar hebben. Van Essence was het toch he?
Een nagellak meeting lijkt me wel wat haha. Dan wordt misschien eindelijk mijn rechtse hand eens mooi gelakt, want dat mag iemand anders dan natuurlijk doen he
Een nagellak meeting lijkt me wel wat haha. Dan wordt misschien eindelijk mijn rechtse hand eens mooi gelakt, want dat mag iemand anders dan natuurlijk doen he
Gast- Gast
Ik vind een nadeel van die spray dat alleen het bovenste laage droog wordt. Als ik die spray heb gebruikt blijft het net zo lang als anders dat wanneer ik mn nagel (zachtjes) stoot ik een deuk in mn nagellak krijg (of nog erger, een afdruk van mn hoeslaken), ik haat dat echt.. Binnenkort wil in INM Out The Door Topcoat bestellen, dat schijnt daar wel tegen te helpen.
Gast- Gast
Sjit.
Ik zie allemaal leuke lakjes voorbij komen!!
Ik vind mijn nagels alleen niet nagellak-waardig
Als ik ze lang heb en mooi gevijld heb liggen er de volgende dag al 3 nagels af.
Wat ik ook doe...
Ik zie allemaal leuke lakjes voorbij komen!!
Ik vind mijn nagels alleen niet nagellak-waardig
Als ik ze lang heb en mooi gevijld heb liggen er de volgende dag al 3 nagels af.
Wat ik ook doe...
Gast- Gast
CKC schreef:Ik vind die stomme Catrice nagellakjes niets! Ze zijn zo dun.. ik moet 16 lagen aanbrengen tot ik wat zie.. bluh!
Oh dat is inderdaad stom! Ik heb nu van die blauwe zelfs maar 1 laagje op! En hij dekt mooi.
Gast- Gast
Nee, ik heb besloten dat ik geen Catrice fan ben. Ik ga voortaan toch maar weer voor Hema of Herome!
En een nagellakmeeting lijkt mij ook wel lachen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Nee, ik heb besloten dat ik geen Catrice fan ben. Ik ga voortaan toch maar weer voor Hema of Herome!
Ja, Hema is erg goed! Ik gebruik vooral Gosh en Chanel en hema en OPI.
Gast- Gast
Misschien een domme vraag, maar waar haal je nagellak van Herome? Die heb ik namelijk nog nooit ergens gezien (behalve op tv waar ik zag dat ze heeeeel veen mooie kleuren hebben).
Bestellen jullie ook wel eens online en zo ja waar?
Bestellen jullie ook wel eens online en zo ja waar?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Precies! Jij snapt 'mCKC schreef:Sushi schreef:Oke. Ik heb ineens een idee.
HAHA, en dan met zijn alle flauwvallen van de nagellakgeur die we met zijn alle produceren.
Gast- Gast
Auxo schreef:Ik ga ook eens kijken voor die spray, dat zou wel ideaal zijn. Heb nog een kortingsbon van Etos, dus hoop dat ze 'm daar hebben. Van Essence was het toch he?
Esscence is alleen verkrijgbaar bij 't Kruidvat... Maar ik denk dat het nog geen € 3,00 is. Essence is spotgoedkoop!
*edit* zie dat je 'm inmiddels al hebt gekocht!
Gast- Gast
Kabouter: Herome kun je halen bij de Douglas volgens mij!
Ik heb er ook lakjes van, alleen gekregen dus niet helemaal mijn kleurtjes..
Ik heb er ook lakjes van, alleen gekregen dus niet helemaal mijn kleurtjes..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Nyah: ik vind het ook zo afschuwelijk als ik de kreukels van mijn dekbed zie in mijn nagels 's ochtends. Dan baal ik zo erg. Voor niks zo netjes zitten lakken! Vaak helpt het dan wel om 's ochtends nog even een sneldrogende topcoat eroverheen te doen, maar alsnog is het natuurlijk gewoon klote.
Hazeltje: nagels zijn altijd nagellakwaardig! Nagels zijn juist mooier met lak! En je handen zien er veel verzorgder uit.
Chance & CKC: ik vind Hema ook erg fijn. Ik vind het soms alleen zo jammer dat ze niet veel afwisseling qua kleur hebben. Het is toch vooral roodtinten, rozetinten, hier en daar wat bruin en als uitblinker hebben ze nu zilver en goud. Geen leuke kleuren zoals groen, blauw, geel of knalpaars of zo. Dat mis ik wel bij de Hema-lakjes.
Kabouter: Herome is nu bij de Etos te koop. Tenminste bij de filialen in Leiden en omstreken wel, dus zal vast bij andere filialen ook zo zijn.
Ik bestel eigenlijk nooit lakjes op internet, maar wil wel graag eens wat mooie Barry M.-lakjes gaan bestellen!
Hazeltje: nagels zijn altijd nagellakwaardig! Nagels zijn juist mooier met lak! En je handen zien er veel verzorgder uit.
Chance & CKC: ik vind Hema ook erg fijn. Ik vind het soms alleen zo jammer dat ze niet veel afwisseling qua kleur hebben. Het is toch vooral roodtinten, rozetinten, hier en daar wat bruin en als uitblinker hebben ze nu zilver en goud. Geen leuke kleuren zoals groen, blauw, geel of knalpaars of zo. Dat mis ik wel bij de Hema-lakjes.
Kabouter: Herome is nu bij de Etos te koop. Tenminste bij de filialen in Leiden en omstreken wel, dus zal vast bij andere filialen ook zo zijn.
Ik bestel eigenlijk nooit lakjes op internet, maar wil wel graag eens wat mooie Barry M.-lakjes gaan bestellen!
Gast- Gast
Ik heb vandaag trouwens een mini-makeup-boxje gekocht en daar zit onder anderen oogschaduw, blush en lipstick in en ook vier kleurtjes nagellak. Het was niet heel duur, dus ik ben benieuwd hoe de lakjes zijn, of het snel droogt en of het lang houdt.
Gast- Gast
Oh, ik heb trouwens afgelopen vrijdag bij Enchantra INM besteld!
Hoop stiekem dat het morgen nog binnenkomt..
Arwyn- Ratel
Ik heb trouwens momenteel Dress To Party van Essence op.
Dit is trouwens niet mijn hand hoor. Ik vind het lelijk dat je bij deze nagels bovenaan zo'n wit randje ziet. Zal vast wel door het afslijten komen maar ik heb het tegen die tijd allang weer vervangen door een ander kleurtje ;-)
Dit is trouwens niet mijn hand hoor. Ik vind het lelijk dat je bij deze nagels bovenaan zo'n wit randje ziet. Zal vast wel door het afslijten komen maar ik heb het tegen die tijd allang weer vervangen door een ander kleurtje ;-)
Gast- Gast
Hoe ziet die eruit? Heb je een foto'tje?Arwyn schreef:Oh, ik heb trouwens afgelopen vrijdag bij Enchantra INM besteld!
Gast- Gast
Wel knap dat een Essence lakje zo goed blijft zitten dat-ie wel slijt maar niet chipt. Dat is mij nog nooit gelukt, haha.
Kan ook van de topcoat komen trouwens, las dat Seche Vite nog wel eens wil krimpen op je nagels, dan krijg je ook zo'n randje.
Kan ook van de topcoat komen trouwens, las dat Seche Vite nog wel eens wil krimpen op je nagels, dan krijg je ook zo'n randje.
Arwyn- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: