Tips romantisch nachtje weg
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips romantisch nachtje weg
Iemand leuke tips voor een romantisch nachtje weg?
Net na de kerst gaan we met zijn tweeën twee dagen en 1 nachtje weg, dit doen we al een aantal jaren. Vaak gingen we naar Maastricht maar dat hebben we nu eigenlijk wel gezien..
Dus kom maar op met leuke ideeën, tips, goede internetsites enz..
Net na de kerst gaan we met zijn tweeën twee dagen en 1 nachtje weg, dit doen we al een aantal jaren. Vaak gingen we naar Maastricht maar dat hebben we nu eigenlijk wel gezien..
Dus kom maar op met leuke ideeën, tips, goede internetsites enz..
Gast- Gast
Re: Tips romantisch nachtje weg
Ik vond het Bilderberghotel in Oosterbeek erg leuk. Ging ik weleens heen met mijn ex, via weekendjeweg/ nachtjeweg.nl geboekt.
Gast- Gast
Antwerpen is ook erg mooi ! Grote winkelstraat, dierentuin vlakbij het station en lekkere restaurantjes. Wij zaten toen (2 jaar geleden) in het Golden Tulip hotel dichtbij alles en het was een heel modern hotel en het ontbijt was super ! Volgend jaar willen we er weer naartoe met z'n tweeen !
Gast- Gast
Brugge is ook leuk om heen te gaan. Net als Brussel.
Verder zou je ook kunnen kijken naar iets leuks in Duitsland. Ik ben daar zelf niet bekend mee, maar ik kan me best voorstellen dat het daar ook sfeervol is met alle aankleding rondom kerst en hun kerstmarkten ( ook al zullen die na kerst er misschien niet meer zijn).
Verder zou je ook kunnen kijken naar iets leuks in Duitsland. Ik ben daar zelf niet bekend mee, maar ik kan me best voorstellen dat het daar ook sfeervol is met alle aankleding rondom kerst en hun kerstmarkten ( ook al zullen die na kerst er misschien niet meer zijn).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond Brugge een heel romantisch stadje. Het is klein en erg gezellig Vorig jaar ben ik er vlak voor kerst geweest, toen lag er ook nog sneeuw en er stonden allemaal van de gezellige kraampjes op de Grote Markt, waar je lekkere warme dranken kon drinken en heerlijke frietjes eten En ze hebben heerlijke Belgische biertjes
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Romantisch nachtje weg
» Dagje/nachtje Groningen, tips?
» Nachtje Den Haag tips om te doen
» Romantisch diner
» Romantisch/gezellig hotel
» Dagje/nachtje Groningen, tips?
» Nachtje Den Haag tips om te doen