Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

P.epijn heeft een tandje....

+2
Annie24
Darius
6 plaatsers

Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Darius zo 11 dec 2011 - 0:22

En nummer twee is er bijna....Waren jullie kindjes ook de hele dag zo enorm aan het huilen? Pe.pijn is echt heel moe, maar wil gewoon niet in slaap vallen, zijn mondje doet zo'n pijn. Al een hele tijd bezig geweest, nu maar een zetpil gegeven...

Ik herken het gewoon niet van Laurens, die kreeg pas zijn eerste tandjes toen hij 11 maanden was, en heeft nooit zo gehuild....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 0:35

Mijn zoontje kreeg zijn eerste tandjes rond de 9 maanden en dit gaf weinig problemen.
Kiezen had hij meer last van maar die kwamen pas veel later!

Maar wat vervelend voor P. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Annie24 zo 11 dec 2011 - 0:39

Y. begon met net 7 maanden met zijn 2 ondertandjes (tegelijk) daar had hij bijna geen last van, alleen wat slechter slapen. Zijn 2 boventanden volgden daarna en daar had hij wel superveel last van (spuitluiers tot in z'n nek, koorts, hangerig, vervelend, niet slapen, slecht eten/drinken, noem maar op. Niet zo gek vind ik, want die voortanden zijn me toch groot! :shock:

Nu komen er denk ik weer tandjes aan, want hij is weer niet in z'n hummetje. Hij was vanmorgen om 8 uur wakker, ging om 10 uur weer naar bed en slaapt nu nog :shock: Hij komt wel moeilijker in slaap, maar als hij éénmaal slaapt, slaapt hij wel lang, terwijl hij dat normaal niet doet.

Zielig is het hé Sad Zou handiger zijn als alle tandjes in 1 dag doorkwamen ofzo. Wel 1 dag heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel pijn, maar dan zijn ze er maar meteen vanaf. Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Darius zo 11 dec 2011 - 0:43

Ja, pffff, ik herken dit ook helemaal niet van Lau.rens. Als hij nou gewoon even ging slapen.....dat zou schelen zeg.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Roos zo 11 dec 2011 - 0:50

Hier kwam het eerste tandje door toen hij net 4 maanden was. Tanden en kiezen gaan hier altijd gepaard met slecht slapen, vooral s'nachts.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Liadan zo 11 dec 2011 - 0:53

Kian kreeg een paar weken geleden zijn 2 ondertandjes, daar heeft hij geen last van gehad. Nu komen zijn boventanden door en hij slaapt nu al een week 's nachts echt verschrikkelijk slecht. Ik weet alleen niet of het door zijn tanden komt of door iets anders. Afgelopen nacht was hij van 1.30 uur tot 4 uur klaarwakker en veel aan het huilen. Voor 1.30 uur is hij ook 3 keer wakker geweest. En om 6 uur werd hij ook weer wakker. Ik kan mijn ogen nauwelijks open houden vandaag en ben al bang voor komende nacht...
Maar het stomme is, overdag is er niks aan de hand en is hij gewoon vrolijk en gaat hij gewoon slapen. Dus misschien ligt het wel niet aan zijn tanden maar aan het feit dat hij 6 maanden is ofzo.....
Ik herken dit trouwens ook niet van Yara, maar zij sliep 's nachts over het algemeen ook veel beter.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Annie24 zo 11 dec 2011 - 1:27

Liadan schreef:Kian kreeg een paar weken geleden zijn 2 ondertandjes, daar heeft hij geen last van gehad. Nu komen zijn boventanden door en hij slaapt nu al een week 's nachts echt verschrikkelijk slecht. Ik weet alleen niet of het door zijn tanden komt of door iets anders. Afgelopen nacht was hij van 1.30 uur tot 4 uur klaarwakker en veel aan het huilen. Voor 1.30 uur is hij ook 3 keer wakker geweest. En om 6 uur werd hij ook weer wakker. Ik kan mijn ogen nauwelijks open houden vandaag en ben al bang voor komende nacht...
Maar het stomme is, overdag is er niks aan de hand en is hij gewoon vrolijk en gaat hij gewoon slapen. Dus misschien ligt het wel niet aan zijn tanden maar aan het feit dat hij 6 maanden is ofzo.....
Ik herken dit trouwens ook niet van Yara, maar zij sliep 's nachts over het algemeen ook veel beter.

Y. had het ook toen hij die boventanden kreeg. We hebben toen ook 's nachts weer opgelopen en omdat hij overdag slecht at en dronk kwam hij 's nachts ook weer voor een voeding.

Hier is het overgegaan toen ze door waren, hoop bij K. ook Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Liadan zo 11 dec 2011 - 1:32

Annie24 schreef:
Liadan schreef:Kian kreeg een paar weken geleden zijn 2 ondertandjes, daar heeft hij geen last van gehad. Nu komen zijn boventanden door en hij slaapt nu al een week 's nachts echt verschrikkelijk slecht. Ik weet alleen niet of het door zijn tanden komt of door iets anders. Afgelopen nacht was hij van 1.30 uur tot 4 uur klaarwakker en veel aan het huilen. Voor 1.30 uur is hij ook 3 keer wakker geweest. En om 6 uur werd hij ook weer wakker. Ik kan mijn ogen nauwelijks open houden vandaag en ben al bang voor komende nacht...
Maar het stomme is, overdag is er niks aan de hand en is hij gewoon vrolijk en gaat hij gewoon slapen. Dus misschien ligt het wel niet aan zijn tanden maar aan het feit dat hij 6 maanden is ofzo.....
Ik herken dit trouwens ook niet van Yara, maar zij sliep 's nachts over het algemeen ook veel beter.

Y. had het ook toen hij die boventanden kreeg. We hebben toen ook 's nachts weer opgelopen en omdat hij overdag slecht at en dronk kwam hij 's nachts ook weer voor een voeding.

Hier is het overgegaan toen ze door waren, hoop bij K. ook Very Happy
Ik hoop het ook! (ga zo meteen kijken of ze al door zijn Wink ). Doorslapen deed Kian sowieso nog niet, hij heeft al een hele tijd 2 of 3 voedingen 's nachts, maar dan viel hij daarna meteen weer in slaap en nu dus niet. Hoelang duurde het bij Y.?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Darius zo 11 dec 2011 - 2:05

O, Liadan, dat is ook ellendig zeg! Ben je maar naar beneden met hem gegaan of heeft hij tussen jullie in gelegen? Pe.pijn is nu lief in de box aan het spelen, heerlijk! Alleen is zn tweede tandje nog niet door....Ik ben gewoon heel erg verbaasd dat hij nu al een tand heeft, Laurens was dus 11 maanden. Ik ben heel benieuwd hoe het met de borstvoeding gaat nu, hoop niet dat hij gaat bijten.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Darius zo 11 dec 2011 - 2:07

O, en vannacht had ik ook nog even een buikgriep aanval, zo enorm misselijk! Flink moeten overgeven ook. Heb manlief gezegt dat ik niet meer zwanger wil worden, noooooooooooooooit meer!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Liadan zo 11 dec 2011 - 3:39

Nee, ik ben niet naar beneden gegaan met hem, hij heeft bij me in bed gelegen en mijn vriend is op Kian z'n kamertje gaan slapen want hij moest vandaag de hele dag werken. Ik heb rond 3 uur wel huilend met Kian in mijn armen gezeten omdat ik zo moe was Embarassed .

Dan is P. inderdaad een stuk eerder met tandjes dan L.,ik hoop ook voor je dat hij niet gaat bijten! Kian heeft alleen af en toe gebeten toen zijn ondertandjes door aan het komen waren, Yara beet ook alleen bij het doorkomen van haar tanden.
Ow wat vervelend van de buikgriep! Heb je er nog last van of is het weer over?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  chipa zo 11 dec 2011 - 3:57

Annie24 schreef:
Liadan schreef:Kian kreeg een paar weken geleden zijn 2 ondertandjes, daar heeft hij geen last van gehad. Nu komen zijn boventanden door en hij slaapt nu al een week 's nachts echt verschrikkelijk slecht. Ik weet alleen niet of het door zijn tanden komt of door iets anders. Afgelopen nacht was hij van 1.30 uur tot 4 uur klaarwakker en veel aan het huilen. Voor 1.30 uur is hij ook 3 keer wakker geweest. En om 6 uur werd hij ook weer wakker. Ik kan mijn ogen nauwelijks open houden vandaag en ben al bang voor komende nacht...
Maar het stomme is, overdag is er niks aan de hand en is hij gewoon vrolijk en gaat hij gewoon slapen. Dus misschien ligt het wel niet aan zijn tanden maar aan het feit dat hij 6 maanden is ofzo.....
Ik herken dit trouwens ook niet van Yara, maar zij sliep 's nachts over het algemeen ook veel beter.

Y. had het ook toen hij die boventanden kreeg. We hebben toen ook 's nachts weer opgelopen en omdat hij overdag slecht at en dronk kwam hij 's nachts ook weer voor een voeding.

Hier is het overgegaan toen ze door waren, hoop bij K. ook Very Happy

+1. F sliep heel goed door maar sinds een week niet meer. We dachten dat hij honger had (hij dronk het flesje ook zo leeg) maar vannacht ingesmeerd met dentinox en toen sliep hij weer verder. Er staan 4 tandjes op doorbreken in zijn bovenkaakje.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 4:01

Hier hebben ze alle 4 nooit ergens last van gehad, ook niet van kiesjes. (bij de jongste 2 nog afwachten natuurlijk)
Maar goed ook, want de meiden hadden er beide 4 in 1 week tijd. Dat ging echt heel snel ineens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Darius zo 11 dec 2011 - 6:24

Gek he, dat het ene kind er zoveel last van heeft en het andere kind niets!

@Liadan: dan zijn wij wel de zieligste moeders van dit weekend!! En Arden ook, want zij heeft rookworst gegeten! Maar rottig hoor, dat je er dan ook alleen voor stond. Wel begrijpelijk natuurlijk van je vriend, maar wel naar. Dikke knuffel voor jou en ik hoop dat vannacht beter gaat!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Coco zo 11 dec 2011 - 6:59

Mijn zoontje had er altijd echt heel veel last van, de hele dag huilen en wilde ook niets anders dan bij je liggen en slapen, slapen, slapen. Hij leek echt flinke griep te hebben. Gelukkig heeft hij inmiddels al een paar maand al zijn tanden en kiezen.
Mijn dochtertje had er weer helemaal geen last van.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

P.epijn heeft een tandje.... Empty Re: P.epijn heeft een tandje....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum