Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen zondagmorgen!

+7
Suus
SnowWhite
GeKKiE
Rovine
Middleme
Ibbeltje
Pompoen
11 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen zondagmorgen! Empty Goedemorgen zondagmorgen!

Bericht  Pompoen za 10 dec 2011 - 21:25

Goedemorgen allemaal!! Nog geen goedemorgentopic zie ik. Dan hoop ik maar dat al die vroege vogels deze keer een beetje langer hebben kunnen slapen!

Ik lag gisteren op tijd in bed en heb op zich redelijk geslapen. Ben alleen vaak wakker geweest want mijn lieftallige echtgenoot en ik hielden elkaar nog al bezig met ons gesnotter, gehoest en gekreun. Ach ja...

Zometeen ga ik hem wegbrengen naar vrienden, ik ga weinig doen vandaag. Ik ben een spannend boek aan het lezen, heb zin om daarmee verder te gaan. En verder ga ik koorliedjes oefenen, we hebben volgende week zaterdag een optreden(tje) en morgen hebben we generale repetitie. Ik klink als een versgebakken krakeling momenteel, maar 't gaat ook meer om de teksten die ik uit mijn hoofd moet kennen dan om de melodie want die heb ik van de meeste liedjes wel echt goed. Er is alleen één liedje waar de helft van mijn partij altijd verkeerd gaat, dus ik zorg altijd dat ik die nog even extra in mijn hoofd prent zodat ik 'm zelf wel goed zing, dat scheelt alweer iets (en scheelt een hoop frustratie bij mij).

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen zondagmorgen! Empty Re: Goedemorgen zondagmorgen!

Bericht  Ibbeltje za 10 dec 2011 - 21:44

Je gaat dus toch nog van alles doen Very Happy Leuk Very Happy

Goedemorgen trouwens. Ik ga vanmiddag naar een kerstmarkt met mijn ouders. Heb er zin in!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Middleme za 10 dec 2011 - 21:56

Goedemorgen!

Ik heb best goed geslapen smile. Ben nu mijn stagevoorbereidingen voor komende week af aan het maken. Straks komt mn vriend me ophalen en gaan we ff naar de zwarte markt. Vanavond eten we hier.

Fijne dag
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pompoen za 10 dec 2011 - 21:58

Ibbeltje schreef:Je gaat dus toch nog van alles doen Very Happy Leuk Very Happy

Goedemorgen trouwens. Ik ga vanmiddag naar een kerstmarkt met mijn ouders. Heb er zin in!

Haha ja, maar 't zijn geen verplichtingen, allemaal dingen waar ik zin in heb Laughing.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 21:58

Goedemorgen, ik ben weer te laat gaan slapen en nu dus gaar. Wilde eigenlijk om 10 uur bij mijn zusje zijn maar ik ga ff een uurtje later want ik ben net wakker (inmiddels wel weer fris en fruitig gedoucht en aangekleed) We gaan een kerstspel maken voor als we kerst vieren met de familie en mijn beste vriendin en haar man. Wordt erg leuk, hebben we 1 keer eerder gedaan namelijk. Ik was vannacht wel in slaap gevallen maar wakker geworden van een smsje e vervolgens nog 2 uur liggen smsen haha, twas wel leuk zeg maar :P.

Verder nog vanavond met het meisje afgesproken waardoor ik nu weer in contact ben met mijn allereerste vriendje. Zij komt uit India, loopt hier stage en kent hem ook, hoe klein is de wereld dan... Wordt vast erg gezellig!

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Rovine za 10 dec 2011 - 22:01

Goedemorgen! Ik zit nu de finale van Hollands Next Top Model te kijken, terwijl ik met 2 laptops aan wat dingen aan het installeren ben. Halverwege CD1 nu, nog een stuk of 15 te gaan. *zucht* Katten draaien om me heen, denkende dat ze eten krijgen.
Straks als mijn vriend uit bed is wil ik nog even samen Wii-en en vanavond gaan we uit eten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 22:13

Goedemorgen.
Ik heb al een was erin gedaan, gedouched, kinders aangekleed, afgestofd rn gdweild.
Nu lekker koffie en beschuit met kaas. Ik zit helemaal klaar voor de taarten van Abel en Spangas smile

Vanmiddag komt mijn moeder met mijn nichtje.

Gast
Gast

Bericht  GeKKiE za 10 dec 2011 - 22:26

Goeiemorgen!

7 uur lag ik klaar wakker in bed, ben tot 10 uur blijven liggen.
Heb heerlijk de hele Flair uitgelezen.
Zit nu beneden, woonkamer beetje Kerstig gemaakt.
Wil verder met de kerstboom, maar heb nog slingers nodig voor erin.
Heb Taarten van Abel nu ook aanstaan. Heerlijk programma voor de zondagochtend!

Vanmiddag ga ik naar de stad. Er is hier Kerstmarkt!
Heb nog een lijstje met dingen die ik nodig heb.
Daarna de kerstboom afmaken en lekker niks.

GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 22:31

Goedemorgen.

Hier het gevoel er al een hele dag op te hebben zitten. De jongste is niet te genieten, huilen, zeuren en slapen ho maar. Heb al wel de jongens gebadderd, wasmachine aan, was opgevouwen.

Vanmiddag een verjaardag van mijn opa!

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite za 10 dec 2011 - 22:46

Goedemorgen,

Ik ben nog een beetje brak. Laat gaan slapen, vannacht een aantal keer wakker geweest.
Gelukkig is het zondag en heb ik geen verplichtingen, dus lekker rustig aan doen vandaag!

Fijne dag allemaal!

Edit: Change of plans, ik ga even met een vriendin naar Alexandrium!

Laatst aangepast door SnowWhite op zo 11 dec 2011 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Suus za 10 dec 2011 - 23:14

Goedemorgen! Ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd, 's middags voor familie en 's avonds/'s nachts voor vrienden. Het was zooo gezellig en ik ben ongelooflijk verwend smile nu lig ik nog lekker in bed. Zal zo eens kijken hoe het met de poesjes is, lekker ontbijten en dan het huis schoonmaken Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bosjesvrouw za 10 dec 2011 - 23:29

Goedemorgen,

Ga lekker niks doen vandaag.
Misschien straks nog even naar het bos.
Vanavond nog even naar vrienden toe.

Fijne dag allemaal!

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  patjuhhh za 10 dec 2011 - 23:46

Goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen vannacht en zou nu nog steeds kunnen slapen. Voel me ook niet zo lekker. Beetje last van mijn buik en de ene keer trekt het weg en dan komt het weer terug. Vandaag maar gewoon rustig aan doen dan maar. Fijne dag allemaal.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Jerry za 10 dec 2011 - 23:52

Wat heerlijk om te lezen allemaal: een aantal heeft er al een hele dag op zitten en anderen nog lekker niks gedaan Wink

Ik heb vannacht niet lekker geslapen, migraine-achtige hoofdpijn... Gelukkig werkte paracetamol om half 7 vanochtend goed, daardoor uit kunnen slapen tot half 9 (das uitslapen voor mij!) en een goed ontbijt liet de rest van de hoofdpijn ook weggaan.

Vanochtend beneden helemaal schoongemaakt, straks de keuken in om lasagna en hartige taart te maken: mijn schoonfamilie komt eten (in het kader van Sinterklaas :P ).
Net m'n heggetje geharst (nouja, om m'n heggetje heen) en ondertussen kon mn gedweilde vloertje mooi drogen..!

Fijne dag allemaal!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  nien zo 11 dec 2011 - 1:14

Goedemorgen,

Ik ben verschrikkelijk laat wakker geworden, terwijl ik maar weinig tijd heb.

Ik heb mijn eerste kopje koffie al op en voel me weer wat fitter, ik heb al dagen een knoop in mijn maag want over een week verlaat ik mijn favoriete land en ben ik weer terug in Nederland Sad. Ook leuk, lekker met de kerst bij mijn ouders. Ik moet nog schoonmaken, mijn essay afronden (als ik mijn inspiratie weer vind) want morgen is de deadline :shock: en vanavond wil ik nog even over de kerstmarkt struinen, wat heel vreemd is omdat de zon schijnt en het niet heel koud is en ik echt gluhwein mis hier smile.

nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: