Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen zondagmorgen!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen zondagmorgen! Empty Goedemorgen zondagmorgen!

Bericht  Pompoen za 14 jan 2012 - 22:59

Nog geen goedemorgentopic! Ik zie het al, allemaal latertjes vannacht! Of zou dat komen doordat ongeveer het halve forum bij Zusje is?

Ik ben best wel gaar, was pas om 2 uur thuis en kon nog niet gelijk slapen en werd een paar keer wakker.

Net wilde mijn zusje ineens praten, blijkt dat die midden in een relatiecrisis zit (haar vriend met wie ze samenwoond is naar zijn ouders vertrokken). Ze wil niet dat mijn ouders het weten want daar is ze nog niet aan toe. Maar wilde wel graag haar verhaal kwijt.
Waarschijnlijk komt ze straks naar me toe en blijft dan tot morgen, ze vind het vreselijk om alleen thuis te zijn nu en is helemaal overstuur. En 't arme kind heeft morgen tentamen.

Ik zelf had nog niet echt grootste plannen. Beetje opruimen, beetje wassen draaien, beetje haken. En voor nu...eerst maar eens douchen en ontbijten!

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen zondagmorgen! Empty Re: Goedemorgen zondagmorgen!

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:07

Goedemorgen allemaal!

Vervelend voor je zusje zeg! Ik ben net beneden, heb ook niet echt plannen voor vandaag. Straks misschien nog even wat verven, en ga zo een wasje aanzetten en de afwas doen. Fijne dag allemaal vandaag!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:36

Morge! Ow wat rot voor je Zusje Pompoen?

Ik ben moe? En ik moet nog even naar de kroeg want ik ben wat stukjes Cimic vergeten geloof ik haha. Maak er en lui dagje van. Al moet ik nog aan de schoonmaak. Ach komt morgen, overmorgen, woensdag of donderdag ook wel :P

Gast
Gast

Bericht  Janelie za 14 jan 2012 - 23:46

Goeiemorgen!

Wat rot van je zusje!
Cimic wat ben je vergeten? Wel fijn dat je dat in ieder geval nog wist, want ik kwam er laatst achter dat ik al twee weken geleden mijn sjaal was vergeten Goedemorgen zondagmorgen! 394967.

Ik heb heerlijk geslapen, vroeg naar bed gegaan en was er voor mijn doen heel vroeg uit. Ben al gedoucht en er zit al een wasje in de wasmachine. Ik ga zo even studeren en daarna heb ik de verjaardag van mijn moeder.
Fijne dag allemaal!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lady4 za 14 jan 2012 - 23:47

Goedemorgen,

ik lag om drie uur vannacht. Na een hectische late dienst had ik nog een verjaadag. Eergister was het ook al vier uur, dus vanavond maar een beetje op tijd naar bed.

Ik moet straks werken, van een tot negen. Ik loop zometeen nog even richting de brievenbus. Het is hier namelijk echt prachtig weer! Strakblauw met een zonnnetje, heerlijk.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:56

Janelie schreef:Goeiemorgen!

Wat rot van je zusje!
Cimic wat ben je vergeten? Wel fijn dat je dat in ieder geval nog wist, want ik kwam er laatst achter dat ik al twee weken geleden mijn sjaal was vergeten Goedemorgen zondagmorgen! 394967.

Ik heb heerlijk geslapen, vroeg naar bed gegaan en was er voor mijn doen heel vroeg uit. Ben al gedoucht en er zit al een wasje in de wasmachine. Ik ga zo even studeren en daarna heb ik de verjaardag van mijn moeder.
Fijne dag allemaal!

Haha bedoelde meer mijn lijf wat ik was vergeten. Heb geen kater want ik was de bob, maar ben wel erg moe vandaar. Sjaal terug gevonden inmiddels?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:59

Op de valreep nog goedemorgen!
Sterkte voor je zusje, pompoen!
En Cimic, succes met het zoeken van jezelf!

Ik ben redelijk op tijd opgestaan, wasje erin gedaan, woonkamer opgeruimd, kattenbakken schoon gemaakt en nu zit ik te wachten op Alex smile

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Pompoen zo 15 jan 2012 - 0:05

Oreo schreef:Op de valreep nog goedemorgen!
Sterkte voor je zusje, pompoen!
En Cimic, succes met het zoeken van jezelf!

Ik ben redelijk op tijd opgestaan, wasje erin gedaan, woonkamer opgeruimd, kattenbakken schoon gemaakt en nu zit ik te wachten op Alex smile

Fijne dag allemaal!

Ben benieuwd of ze nog komt, ze is kotsmisselijk en heeft knallende koppijn en moet steeds overgeven... Ik heb echt met haar te doen. Ik hoop dat ze deze kant op komt. Mijn zusje en ik hebben niet zo'n heel sterke band, we spreken elkaar niet supervaak, de meeste dingen lees ik op facebook. Maar ze is wel mijn zusje en daar komt bij dat de rol als 'Sis to the rescue' mij erg goed past. Ik vind het fijn dat ze als er écht wat is wel naar me toe komt en dat ik haar dan kan helpen. Ze heeft eerder 4 dagen bij mij gelogeerd toen ze niet meer naar huis durfde omdat ze oog in oog met een inbreker had gestaan. Ik woon alleen niet echt heel erg dichtbij en ook niet bij waar ze studeert. Maar het is zeker wel te doen.

't grappig is wel dat ik er helemaal huishoudelijk van wordt. Heb ineens zin om hier de boel eens goed aan te pakken. Is een beetje blijven liggen de laatste tijd. Dus heb net al het bed afgehaald en opnieuw opgemaakt, het logeerbed afgehaald, wasje er in. Nu even uitblazen en dan weer verder.
Ik wil was opvouwen en de slaapkamer weer fatsoeneren, 't is een rommeltje. En hij heeft al een tijdje geen stofzuiger gezien dus we slapen in een stofnest!!

Ga dinsdag op vakantie voor een weekje dus dan heeft mijn man tenminste weer een fijne schone slaapkamer...en hopelijk spoort dat hem aan om ook wat te doen in die week ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 0:07

Ja, je hebt wel eens verteld dat jij en je zusje niet zo'n heel beste band hebben. Wel fijn dat je daardoor nu toch een "Sis to the rescue" kunt spelen. Hopelijk komt ze, maar aan de andere kant is het ook niet heel veilig voor haar om nu te gaan rijden. Kan jij niet naar haar toe gaan, of is dat momenteel te belastend?

Huishoudelijk zijn kán soms fijn zijn he smile
Waar ga je eigenlijk naar toe op vakantie?

Gast
Gast

Bericht  Pompoen zo 15 jan 2012 - 0:13

Oreo schreef:Ja, je hebt wel eens verteld dat jij en je zusje niet zo'n heel beste band hebben. Wel fijn dat je daardoor nu toch een "Sis to the rescue" kunt spelen. Hopelijk komt ze, maar aan de andere kant is het ook niet heel veilig voor haar om nu te gaan rijden. Kan jij niet naar haar toe gaan, of is dat momenteel te belastend?

Huishoudelijk zijn kán soms fijn zijn he smile
Waar ga je eigenlijk naar toe op vakantie?

We hebben geen slechte band, gewoon niet zo'n goede band. Maar 't is wel mijn zusje en ik vind het toch fijn als ik iets voor haar kan doen. Ze wilde ook niet gaan rijden zo lang ze nog zo'n knallende koppijn heeft. En zo lang ze zo misselijk bleef. Dus ze gaat eerst proberen wat te kalmeren enzo. 't is trouwens een half uur rijden, dus op zich wel te doen.
Ik wil eigenlijk niet naar haar toe omdat ik nog veel moet doen thuis. Als ze hier komt dan krijgt ze thee, maar verder gaat het leven hier gewoon door. Dan loop ik gewoon door in mijn joggingbroek en ga ik gewoon verder met de was opvouwen, straks nog wat haken etc. Dat vind ze zelf volgens mij ook het prettigst. Dat ze een beetje haar eigen gang kan gaan, maar wel gezelschap heeft, aanspraak heeft, een knuffel krijgt en er bij kan komen zitten.

Ik vind het wel fijn als het huishouden echt zoden aan de dijk zet, haha, als je echt ziet dat er wat gebeurt...

edit: ik ga trouwens nog een weekje naar Terschelling!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen zo 15 jan 2012 - 1:02

Nou ze komt er nu aan. En ik ga lekker verder met de was opvouwen, 't gaat lekker...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: