Is dit een streep?
+70
Paper Crown
Ugly Betty
nillis
TNMN
Jordana
_Lana_
Serena
Suus
Lindsya
Muurvlindertje
liesje
Makamba
**_pearl_**
Weegschaal
Sylvana
Linnie1985
Aggi
meisje
Monte
Lejow
Marin
Shisha
Lady4
CCC
Joli86
Mamsie
meisjesmama
_Jet
mzcharlotte
Pandora
Ilargi
Niene
Pompoen
slaatje
Rouge
diddie
SarahKey
Chelle
Kabouter
Alex
sheila123
Rush
Oasis
Susan
Caro
Tiara
Theeleut
RYW
Tania
Printje
Flip Fluitketel
Pussycat
Happy
JD
Muppetje
Thunder
Bruintje Beer
Zwerver
ekiaam87
PapillonRose
Darius
L!ND@
Antibes
Fearie
Aimee
Mizzie
*Orchidee
TGR
Liadan
Flower_L
74 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Is dit een streep?
Ik schrok! Ik had jouw naam echt niet verwacht maar wat gaaf! Gefeliciteerd!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Aimee schreef:
Als hij er binnen de 5 minuten stond is de test echt wel positief! Net na de 5 minuten kan het een indroogstreepje zijn...
Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Ik heb maar één keer een indroogstreepje gezien, maar dat was bij een (negatieve) test die er al weken lag. Ik kan me echt niet voorstellen dat je na vijf minuten al een indroogstreepje te zien krijgt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
On topic, ik vind het een mooie streep voor een test die vijf dagen te vroeg is gedaan en ook nog eens midden op de dag. Ik denk dat we je wel mogen feliciteren.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Aimee schreef:
Als hij er binnen de 5 minuten stond is de test echt wel positief! Net na de 5 minuten kan het een indroogstreepje zijn...
Ik heb maar één keer een indroogstreepje gezien, maar dat was bij een (negatieve) test die er al weken lag. Ik kan me echt niet voorstellen dat je na vijf minuten al een indroogstreepje te zien krijgt.
Ik heb eens een indroogstreep gehad na een kwartier. Was drie jaar terug en geen baby te zien hier, dus ik geloof wel dat het kan Vijf minuten is misschien wat kort, maar na een kwartier kan het dus wel.
Gast- Gast
Caro schreef:Ik schrok! Ik had jouw naam echt niet verwacht maar wat gaaf! Gefeliciteerd!
+1
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Anders moet je de foto eens in het negatief zetten (ik weet niet hoe dat moet) dan zie je de streep vaak duidelijker. Al zie ik 'm ,tot tegenstelling van sommige hier, wel gewoon.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik ook, maar wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd!Oasis schreef:Caro schreef:Ik schrok! Ik had jouw naam echt niet verwacht maar wat gaaf! Gefeliciteerd!
+1
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maple schreef:Susan schreef:Aimee schreef:
Ik heb eens een indroogstreep gehad na een kwartier. Was drie jaar terug en geen baby te zien hier, dus ik geloof wel dat het kan Vijf minuten is misschien wat kort, maar na een kwartier kan het dus wel.
Dat zou nog wel kunnen, maar het is niet zo dat een streepje met 4 minuten en 59 seconden nog betrouwbaar is en een seconde later opeens een indroogstreepje.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Maple schreef:Susan schreef:Aimee schreef:
Dat zou nog wel kunnen, maar het is niet zo dat een streepje met 4 minuten en 59 seconden nog betrouwbaar is en een seconde later opeens een indroogstreepje.
Beetje flauw... Lijkt me logisch dat hij niet op 5.01 minuut niet meer betrouwbaar is. Ik bedoel met net erna rond een minuut of 7 ofzo, in ieder geval na de tijd die in de bijsluiter staat. Ik lees soms mee op zwangerschapspagina en daar worden de laatste tijd echt regelmatig topics geopend over de kruidvat testen met indrooglijntjes. En ook hier kan ik me een aantal personen herinneren die dit soort lijntjes op hun test hadden na de afleestijd en ook niet zwanger bleken te zijn.
Bij Charlie is dat niet het geval, zij heeft de test binnen de tijd afgelezen dus waarschijnlijk is de test voor haar gewoon betrouwbaar en is zij zwanger. Ik wilde het gewoon vragen om teleurstelling te voorkomen...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Thanx voor jullie leuke reacties . Mocht de volgende test duidelijker zijn, zal ik dat zeker hier vermelden (en anders ook).
Gast- Gast
Leuk, gefeliciteerd zo'n streep had ik bij mijn jongste dochter ook geniet ervan!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik zie ook een streep, hoor! Superleuk! Ook een voorzichtige felicitatie van mij.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik vind hem zéker positief, dus in mijn opinie ben je zéker zwanger.
Het is alleen nog wel vroeg, dus mis gaan kan het sowieso ...
Maar toch gefeliciteerd, ik had ook zo'n streep de 1ste test, en de dag erna s'middags een positieve Clear Blue Digital! Die vond ik trouwens ontzettend fijn, omdat die het woordje zwanger ook echt erop zette
Maar hiep hoi! En dat heb je zeker snel geflikt, leuk!
Het is alleen nog wel vroeg, dus mis gaan kan het sowieso ...
Maar toch gefeliciteerd, ik had ook zo'n streep de 1ste test, en de dag erna s'middags een positieve Clear Blue Digital! Die vond ik trouwens ontzettend fijn, omdat die het woordje zwanger ook echt erop zette
Maar hiep hoi! En dat heb je zeker snel geflikt, leuk!
Gast- Gast
Ohhhhh ik zie ook een streep! Dat vind ik echt enorm leuk voor jullie, als je inderdaad zwanger bent .
Maar ik zie duidelijk een streep en jij zegt dat je hem in het echt nog beter ziet, dus gefeliciteerd!
Maar ik zie duidelijk een streep en jij zegt dat je hem in het echt nog beter ziet, dus gefeliciteerd!
Gast- Gast
Wat spannend!! Ik zie ook wel wat hoor. Inderdaad voorzichtig gefeliciteerd .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ook ik zie een streep! Leuk, gefeliciteerd!
Maar wat parels zegt is ook waar. Testen vóór je nod is niet altijd handig want het kan nog mis gaan. Maar daar moet je nu maar niet vanuit gaan.
Geniet ervan! Was dit je eerste ronde?
Maar wat parels zegt is ook waar. Testen vóór je nod is niet altijd handig want het kan nog mis gaan. Maar daar moet je nu maar niet vanuit gaan.
Geniet ervan! Was dit je eerste ronde?
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Ik zie ook een streep en zo waren de eerste twee testen van kruidvat bij mij ook
Gefeliciteerd!
(De test die ik voor de kruidvat test deed was negatief na de 3-5 minuten. Dacht jammer, ging slapen, volgende ochtend keek ik weer een een twee vage streep)
Gefeliciteerd!
(De test die ik voor de kruidvat test deed was negatief na de 3-5 minuten. Dacht jammer, ging slapen, volgende ochtend keek ik weer een een twee vage streep)
Morning! Heb zojuist de tweede kruidvat test gedaan, weer een streep en al ietsje duidelijker, zal m later vandaag plaatsen.
Whaaa!
Whaaa!
Gast- Gast
Gefeliciteerd! Ik vind die van gisteren al duidelijk hoor!
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Gefeliciteerd!
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Charlie schreef:Morning! Heb zojuist de tweede kruidvat test gedaan, weer een streep en al ietsje duidelijker, zal m later vandaag plaatsen.
Whaaa!
Jaaaaaaaaaaa!
Congrats! Pas je goed op jezelf?
Laat al dat werkgedoe maar zitten, je hebt nu wel wat mooiers aan je hoofd!
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Is een streep, een streep?
» Trekt de zwangerschaps streep ooit nog weg?
» Een streep.. (oud topic hoor, zie post op pag 13)
» Een streep??
» Streep-je-slank
» Trekt de zwangerschaps streep ooit nog weg?
» Een streep.. (oud topic hoor, zie post op pag 13)
» Een streep??
» Streep-je-slank
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: