DagCafé
+26
Polly
NoName88
Rovine
Toet
GreenGrass
Tullow
Chocolate Cookie
Suus
Lotus
Kabouter
ExpressoB
Burn
Mamsie
Ugly Betty
Jordana
Rush
Antibes
Minx
Alex
May
Gebruikersnaam
Tiana
Tesss
Zininzon
Ibbeltje
Erin
30 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
.oOErinOo. schreef:Ok ik moet echt een vers kopje thee hiervoor gaan maken! Hup in mijn favorieten voordat je het weghaalt. Miss Candy Dank je wel!
Meiden ik ga even zwijmelen, tot zo!
Haha, maar je hebt het gelezen voordat het water kookt hoor
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ik haal het niet weg hoor... Had een paar blogs staan die ik weggehaald heb. Begin ff bij het begin zeg maar .
Gast- Gast
Ik denk ook dat dat er achter zit. Ik moest er dan ook aan denken nu we het hebben over mensen die geen plannen hebben met de kerstdagen en elkaar opzoeken. Ik hoop tenminste dat het geen mannen zijn die even bij hun gezin en familie van tafel zijn gestapt.Zusje schreef:Maple schreef:Smikkell schreef:Is het iemand trouwens opgevallen hoe druk het met de kerstdagen is bij de hoeren?
Weet niet, nooit geweest.
Mannen kennen ook een eenzaam gevoel. Is toch niet vreemd?
Ik woon vlak bij de hoeren, dus ik fiets er wel eens langs.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 11 dec 2011 - 10:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zininzon schreef:.oOErinOo. schreef:Ok ik moet echt een vers kopje thee hiervoor gaan maken! Hup in mijn favorieten voordat je het weghaalt. Miss Candy Dank je wel!
Hahaha idd, mijn hele liefdesleven in een uurtje online zetten is onmogelijk
Gast- Gast
Zusje schreef:Zininzon schreef:.oOErinOo. schreef:Ok ik moet echt een vers kopje thee hiervoor gaan maken! Hup in mijn favorieten voordat je het weghaalt. Miss Candy Dank je wel!
Hahaha idd, mijn hele liefdesleven in een uurtje online zetten is onmogelijk
Edit: ik heb hier wel een lijstje met namen en rugnummers, ook van Merai
Mijn liefdesleven kun je uitlezen zonder thee hoor.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk ook dat dat er achter zit. Ik moest er dan ook aan denken nu we het hebben over mensen die geen plannen hebben met de kerstdagen en elkaar opzoeken. Ik hoop tenminste dat het geen mannen zijn die even bij hun gezin en familie van tafel zijn gestapt.Zusje schreef:Maple schreef:Smikkell schreef:Is het iemand trouwens opgevallen hoe druk het met de kerstdagen is bij de hoeren?
Ik ben weleens in de hoerenstraat geweest en ook binnen bij de hoeren (niet om zelf naar de hoeren te gaan of de hoer te spelen uiteraard ). Het viel me zo op hier in Den Haag, hoe normaal die mensen zijn. Je hebt er toch altijd een beetje een wild beeld bij maar ik was bv bij een vrouw die gewoon mijn moeder had kunnen zijn... Op die leren string na dan. Dat vond ik eigenlijk nog het meest shockerende... Het blijft toch een apart iets. Veel mensen vinden het goed dat het er is maar als ze een vriendje zouden hebben die er ooit heen is geweest kijk je er toch met een scheef oog naar...
Gast- Gast
Geweldig geschreven!! I want more!! Water is intussen klaar
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maple schreef:Heuh? Open huis?shygirl87 schreef:maple, als je echt alleen bent met 2e kerstdag. bij ons is het open huis
ja bij mn pleegmoeder en mij, iedereen die alleen zit met kerst is bij ons welkom, ben altijd wel gastvrij, maar dan al helemaal
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik beloof je dat er meer komt Erin! Ik heb nog 17 dagen om tot het einde te komen, hopelijk
Gast- Gast
Sja.. goed dat ze er zijn, daar valt over te twisten natuurlijk.Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik denk ook dat dat er achter zit. Ik moest er dan ook aan denken nu we het hebben over mensen die geen plannen hebben met de kerstdagen en elkaar opzoeken. Ik hoop tenminste dat het geen mannen zijn die even bij hun gezin en familie van tafel zijn gestapt.Zusje schreef:Maple schreef:Smikkell schreef:Is het iemand trouwens opgevallen hoe druk het met de kerstdagen is bij de hoeren?
Ik ben weleens in de hoerenstraat geweest en ook binnen bij de hoeren (niet om zelf naar de hoeren te gaan of de hoer te spelen uiteraard ). Het viel me zo op hier in Den Haag, hoe normaal die mensen zijn. Je hebt er toch altijd een beetje een wild beeld bij maar ik was bv bij een vrouw die gewoon mijn moeder had kunnen zijn... Op die leren string na dan. Dat vond ik eigenlijk nog het meest shockerende... Het blijft toch een apart iets. Veel mensen vinden het goed dat het er is maar als ze een vriendje zouden hebben die er ooit heen is geweest kijk je er toch met een scheef oog naar...
Ik geloof best dat het heel normale mensen zijn, net zoals bij zoveel groepen waar vooroordelen over zijn.
Als ik kijk naar de Europalaan vind ik het wel heel triest voor de mensen die daar staan, onder invloed en afhankelijk van drugs of hun pooier. Er echt zelf voor kiezen vind ik ook niet helemaal opgaan in deze gevallen. Ook met de mannen die naar deze meisjes (en jongens verkleed als meisjes) gaan heb ik te doen. Waarom de keus voor deze meisjes en niet naar andere plekken in de stad waar het allemaal beter is geregeld.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 11 dec 2011 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goeiesavonds
Ik heb vandaag een ontdekking gedaan:
Ik heb helemaal geen chronische ziekte!!!!
Reuma is namelijk van de zogenaamde 'chronische lijst' afgehaald, wie heeft dat nou weer bedacht? En als ik het vergoedingenoverzicht van de zorgverzekeraar goed begrijp, betekent dat dat ik met ingang van 2012 ruim de helft van mijn fysiotherapiebehandelingen kwijt ben.
*sarcastische modus aan*
JEEEEEEEEUJ!! Wat is het toch fijn om geen chronische ziekte te hebben!!
*sarcastische modus uit*
Jullie ook nog wat leuks te vertellen??
Reuma is namelijk van de zogenaamde 'chronische lijst' afgehaald, wie heeft dat nou weer bedacht? En als ik het vergoedingenoverzicht van de zorgverzekeraar goed begrijp, betekent dat dat ik met ingang van 2012 ruim de helft van mijn fysiotherapiebehandelingen kwijt ben.
*sarcastische modus aan*
*sarcastische modus uit*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Goeiesavonds
*sarcastische modus aan*
*sarcastische modus uit*
En je laatste zin zou ik aanpassen in ´jullie wél iets leuks te vertellen´, want dit vind ik niet leuk.
Gast- Gast
Je hebt gelijk Smikk, eigenlijk had ik de sarcastische modus pas daarna uit moeten zetten...
Oh, daar ben je mooi klaar mee, Sjaan
Shygirl: wat lief van jullie!! Haha, ik bekijk het nog ff. Misschien dat ik ook wel te porren ben voor een tweede kerstdag-meeting
Shygirl: wat lief van jullie!! Haha, ik bekijk het nog ff. Misschien dat ik ook wel te porren ben voor een tweede kerstdag-meeting
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik beloof je dat er meer komt Erin! Ik heb nog 17 dagen om tot het einde te komen, hopelijk
Mooi! Ik hou echt van dit soort dingen lezen whahaha!
Erin- Ratel
Indferdaad.Sjaantje schreef:Je hebt gelijk Smikk, eigenlijk had ik de sarcastische modus pas daarna uit moeten zetten...
Echt, wie bedenkt zoiets
Ik had net als goed voornemen om in 2012 iets beter voor mezelf te zorgen en als onderdeel daarvan weer met fysio te starten. Dit heeft vast concequenties.
weet jij al hoe jij het op gaat lossen? Is het te doen met minder fysio bij jou?
Gast- Gast
Nou Sjaan, ben je mooi klaar mee (waarom is hier niet zo'n :S smiley?)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ja dat wist ik ook niet. Merk er anders bar weinig van!Zusje schreef:Kun je van reuma afkomen dan? Wat is dit nou weer voor onzin...
Hee jij woont toch in DH? Kun jij die ministers niet even op andere gedachten gaan brengen?
Leuke blog trouwens!
Sjaantje schreef:Ja dat wist ik ook niet. Merk er anders bar weinig van!Zusje schreef:Kun je van reuma afkomen dan? Wat is dit nou weer voor onzin...
Hee jij woont toch in DH? Kun jij die ministers niet even op andere gedachten gaan brengen?
Leuke blog trouwens!
Zie nu heel verkeerde manieren voor me waarop Zusje de ministers op andere gedachtes probeert te brengen
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ja dat wist ik ook niet. Merk er anders bar weinig van!Zusje schreef:Kun je van reuma afkomen dan? Wat is dit nou weer voor onzin...
Leuke blog trouwens!
Haha, ik denk niet dat ik binnen kom... Alhoewel ik er wel connecties heb zitten, uiteraard . Thanx!
Gast- Gast
En dan hoor je doodleuk: Zorg kan altijd beter (als je het maar genoeg op je bankrekening hebt). Bah wat kan ik hier boos om worden zeg!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Zie nu heel verkeerde manieren voor me waarop Zusje de ministers op andere gedachtes probeert te brengen
Thanx hej . Al zou Mark niet mistaan in mijn bed denk ik
Gast- Gast
Is er morgen iemand vrij? In voor een date..?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: