Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+26
Polly
NoName88
Rovine
Toet
GreenGrass
Tullow
Chocolate Cookie
Suus
Lotus
Kabouter
ExpressoB
Burn
Mamsie
Ugly Betty
Jordana
Rush
Antibes
Minx
Alex
May
Gebruikersnaam
Tiana
Tesss
Zininzon
Ibbeltje
Erin
30 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:06

Goeienavond!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ibbeltje za 10 dec 2011 - 7:08

Gebruikersnaam schreef:Kan met een klem als je dat makkelijk vind, maar het plakt makkelijk aan elkaar als je verf erin hebt dus hoef niet persee. Maar Maura haar manier werkt ook hoor Wink, gewoon een kwak op je hand en goed (!) inmasseren.

Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?

Nee niks meer. lekker bank hangen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  May za 10 dec 2011 - 7:09

Maura schreef:
May schreef:Spannend Maura. Zijn jullie al aan het smsen dan?

Nee, ik durf ook niet zo goed. Laat het even over het weekend heen gaan en dan kijken of ik wel durf. Ik vind het echt heel erg dat ik eindelijk eens een jongen tref die ik echt leuk vind en dat hij zoooooooooooooooo jong is.

Het is ook allemaal spannend! Ik hoop voor je dat hij jou smst dat maakt het toch alweer wat makkelijker smile
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:09

Ik ga zo eens naar de supermarkt. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Erin za 10 dec 2011 - 7:12

Als je hem echt zo leuk vindt zou ik hem gewoon smsen hoor.
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Ibbeltje za 10 dec 2011 - 7:12

Mau nu nog?? Very Happy

Zo ben nu ff alle foto's van vandaag vast op de laptop zetten. Dan kan ik ze vandaag of morgen uitzoeken Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:16

Zooooooooooo jong Maura? Ben benieuwd hoe oud hij dan is smile

Gast
Gast

Bericht  Erin za 10 dec 2011 - 7:18

ProudMama schreef:Zooooooooooo jong Maura? Ben benieuwd hoe oud hij dan is smile

Volgens mij las ik ergens 20 bijna 21. Voel je niks van joh! laughcry
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:18

Maura schreef:

Hij is 20 jaar. Woont nog netjes bij zijn ouders. Studeert. Een heel vrij leven. Een heel ander leven dan ik leid. En hij kan wel continu zeggen dat hij bijna 21 is. Maar het blijft een groot verschil. Ik wil geen Cougar zijn. :P

Maar ja, hij is echt heel erg leuk. Lang geleden dat ik zo over iemand dacht.

Ze zeggen vaak dat leeftijd er niet toe doet, maar alle jongens van 20 die ik ken, zijn wel echt nog 'jongetjes'. Maar goed.. ze zijn ook niet allemaal hetzelfde natuurlijk smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:20

Ach, mijn jongetje was ook net 21 toen ik met hem trouwde, en hij zit nog naast me op de bank. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Erin za 10 dec 2011 - 7:21

ProudMama schreef:Ach, mijn jongetje was ook net 21 toen ik met hem trouwde, en hij zit nog naast me op de bank. Very Happy

Ja maar was jij toen 29?
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:23

Mag ik ff inbreken? Ik heb vandaag Nucia & zoon weer gemeet en het was leuk en gezellig en ik heb óók nog eens een nieuwe bank en heeeeele mooie lampen gevonden die ik misschien wil gaan kopen bounce bounce bounce Ohja, en een nieuw prullenbakje voor m'n PiP-plee, en die heb ik vandaag maar al gekocht :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:24

.oOErinOo. schreef:
ProudMama schreef:Ach, mijn jongetje was ook net 21 toen ik met hem trouwde, en hij zit nog naast me op de bank. Very Happy

Ja maar was jij toen 29?
Nee, maar niet alle jongetjes van 20/21 gedragen zich ook nog 'jong', dat bedoelde ik ermee te zeggen. Ik was toen 20.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:25

Maple schreef:Mag ik ff inbreken? Ik heb vandaag Nucia & zoon weer gemeet en het was leuk en gezellig en ik heb óók nog eens een nieuwe bank en heeeeele mooie lampen gevonden die ik misschien wil gaan kopen bounce bounce bounce Ohja, en een nieuw prullenbakje voor m'n PiP-plee, en die heb ik vandaag maar al gekocht :P
Klinkt goed Mappie!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:26

ProudMama schreef:
.oOErinOo. schreef:

Ja maar was jij toen 29?
Nee, maar niet alle jongetjes van 20/21 gedragen zich ook nog 'jong', dat bedoelde ik ermee te zeggen. Ik was toen 20.

Ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn, maar het is wel een verschil. Ik zie ook verschil met hoe ik nu ben en hoe ik was toen ik 18 was. Ik kan me nog wel voorstellen dat ik zelf zo'n jongetje aan de haak zou slaan, maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik over vijf jaar ook nog zo'n jongen wil. Jij was toen zelf ook 20 en vanuit dat referentiekader keek jij dus ook naar hem terwijl hij 20 was.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 10 dec 2011 - 7:27

Mappie leuke dag gehad dus!Fijn!

Oh damn er zijn best veel foto's redelijk wazig geworden Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Erin za 10 dec 2011 - 7:27

ProudMama schreef:
.oOErinOo. schreef:

Ja maar was jij toen 29?

Zo jong getrouwd I love you Ik wil ook hahaha!

Maar @ Maple, nice! Showen!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:28

ProudMama schreef:
Maple schreef:Mag ik ff inbreken? Ik heb vandaag Nucia & zoon weer gemeet en het was leuk en gezellig en ik heb óók nog eens een nieuwe bank en heeeeele mooie lampen gevonden die ik misschien wil gaan kopen bounce bounce bounce Ohja, en een nieuw prullenbakje voor m'n PiP-plee, en die heb ik vandaag maar al gekocht :P
Klinkt goed Mappie!

Ja dat was het ook Very Happy

Hoe is het met je jongens?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:28

June schreef:
ProudMama schreef:
.oOErinOo. schreef:

Ja maar was jij toen 29?

Ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn, maar het is wel een verschil. Ik zie ook verschil met hoe ik nu ben en hoe ik was toen ik 18 was. Ik kan me nog wel voorstellen dat ik zelf zo'n jongetje aan de haak zou slaan, maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik over vijf jaar ook nog zo'n jongen wil. Jij was toen zelf ook 20 en vanuit dat referentiekader keek jij dus ook naar hem terwijl hij 20 was.
Da's waar. Maar als ik nu mijn broertje zie, die is zelfs ouder als 21, en die is qua gedrag en levensstijl nog wel echt een jongetje. Dus denk dat het zeker per persoon heel veel kan verschillen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:29

Maple schreef:
ProudMama schreef:
Klinkt goed Mappie!

Ja dat was het ook Very Happy

Hoe is het met je jongens?
Het is weekend, dus ben niet alleen, dat gaat het altijd al beter.
Maar ze zijn zo leuk, worden natuurlijk steeds wijzer, dus kunnen ook meer. Da's zo lekker!

Gast
Gast

Bericht  Erin za 10 dec 2011 - 7:30

Een man van 30 zei tegen me, mannen blijven ALTIJD jongetjes. Ik had daar gisteren nog een perfect plaatje van. Wacht ik ga hem zoeken!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:33

.oOErinOo. schreef:
Maar @ Maple, nice! Showen!

Van de lampen kan ik geen foto vinden, maar het waren lampen met een bruine stoffen kap en daar zat dan nog een witte kap in. Er hingen meer mooie, maar die vond ik toch wel het mooist, en dan daar een hanglamp van en misschien nog een staande lamp.

De bank is deze, alleen wil ik 'm dan in bruine stof en met houten poten eronder ipv metaal. Maar ik vind hem in de winkel veel mooier dan op de foto. Heb zelf nog een foto gemaakt, misschien dat ik die zo ff upload, geen zin om snoertje van m'n telefoon te pakken nu Embarassed
DagCafé - Pagina 22 1008_00000000000000

Gast
Gast

Bericht  Tiana za 10 dec 2011 - 7:37

De verf zit er in! Ben benieuwd. Vooraan had ik het met het kwastje gedaan, steeds in een nieuwe scheiding en toen heb ik er de rest gewoon in gekwakt en heel goed in gemasseerd, over een kwartier moet ik het nog een keertje goed door masseren en dan nog 10 minuten wachten :P!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje za 10 dec 2011 - 7:39

Stylegirl schreef:De verf zit er in! Ben benieuwd. Vooraan had ik het met het kwastje gedaan, steeds in een nieuwe scheiding en toen heb ik er de rest gewoon in gekwakt en heel goed in gemasseerd, over een kwartier moet ik het nog een keertje goed door masseren en dan nog 10 minuten wachten :P!

Ik vind dat 'eng'zelf doen. Heb dan het gevoel dat ik een deel ga missen Very Happy DUs vind stoer dat jij het doet. Ik ben benieuwd!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiana za 10 dec 2011 - 7:42

Ik vind het ook eng. Daarom heb ik goede verf gehaald bij de kapperswinkel. Van Chi, zonder ammoniak. Dus hij stinkt ook niet zo erg! :P

Edit: en ik ga geen 60 euro betalen bij de kapper alleen maar om mijn haar te laten verven Wink

Laatst aangepast door Stylegirl op za 10 dec 2011 - 7:42; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud