nav wat strijken jullie?
+36
loesje
sheila123
Linda
Dolphinne
PapillonRose
Mida4you
Lindsya
Teddyaapje
CCC
Silver
Parisienne
Bruintje Beer
Theeleut
Flip Fluitketel
Supertalentje
koNijntje
Fearie
Blue flower
meisje
Fiebje
Thunder
Aggi
pindaatje
Monnie
sabje
Roos
Annie24
Flower_L
Mamsie
SarahKey
Susan
Tania
-Ieniemienie-
Nijntje
Liadan
Printje
40 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: nav wat strijken jullie?
Ik strijk de lakentjes, beddengoed en sommige kleertjes en rompertjes wel. Maar veel dingen vouw ik ook gewoon op..
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
+1! Gelukkig is de lakentjesfase hier voorbij en heb ik nog minder te strijken .Liadan schreef:Ik strijk echt bijna niks. Alleen blousjes en van de lakentjes strijk ik ook alleen het deel dat over het dekentje heen komt.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ben begonnen met flockfolieën, tja en toen had ik mijn strijkijzer nodig.
Heb me eigen rot gezocht naar mijn strijkijzer, blijkt dus wel hoe vaak ik hem gebruik ........... nooit dus.
Heb me eigen rot gezocht naar mijn strijkijzer, blijkt dus wel hoe vaak ik hem gebruik ........... nooit dus.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Printje schreef:Twellie schreef:Niks, volgens mij hebben we niet eens een strijkijzer.
hahaha serieus?
Ja, ik koop nooit kleding die eruit ziet alsof het gestreken moet worden, want daar heb ik dus een hekel aan . Alleen mijn vriend heeft een stuk of wat blouses en die klop ik na het wassen helemaal uit en dan doe ik ze op een hanger en dan lijkt het bíjna gestreken.
Gast- Gast
Twellie schreef:Printje schreef:Twellie schreef:Niks, volgens mij hebben we niet eens een strijkijzer.
hahaha serieus?
Ja, ik koop nooit kleding die eruit ziet alsof het gestreken moet worden, want daar heb ik dus een hekel aan . Alleen mijn vriend heeft een stuk of wat blouses en die klop ik na het wassen helemaal uit en dan doe ik ze op een hanger en dan lijkt het bíjna gestreken.
hahhaha geweldig! Zo zeggen wij altijd dat we een nieuwe frietpan kopen zodra hij verschoond moet worden Dit hebben we ook al een aantal keer gedaan
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wat grappig om te lezen dat er zoveel meiden zijn die niet veel strijken.
Ik vind het vreselijk. Laat het liever mijn moeder doen (en die doet het graag)
Zelf strijk ik dus bijna niets. Als mijn moeder de wasmand meeneemt is alles gestreken (behalve ondergoed) en anders vouw ik alles gewoon netjes op.
Als het erg gekreukt is, dan strijk ik het wel.
Maar ik vind het echt een rotklusje.
Ik vind het vreselijk. Laat het liever mijn moeder doen (en die doet het graag)
Zelf strijk ik dus bijna niets. Als mijn moeder de wasmand meeneemt is alles gestreken (behalve ondergoed) en anders vouw ik alles gewoon netjes op.
Als het erg gekreukt is, dan strijk ik het wel.
Maar ik vind het echt een rotklusje.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
ProudMama schreef:Babyspullen: alles. Van mezelf en man ook eigenlijk alles, behalve ondergoed natuurlijk. Badhandoeken strijk ik niet, keukenhanddoek vaak wel ff snel.
Dekbedovertrek de laatste tijd niet meer, ligt nu een sprei over en droog ik aan de lijn, dan kan het wel.
Familietrekje...
+1 alleen doe ik het niet zelf meer, omdat ik er zo'n pijn in mijn rug van krijg besteed ik dat uit.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Helemaal niets
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ook ik strijk bijna niets, alle blousjes en spijkerbroeken. De rest hang ik meteen op vanuit de wasmachine.
Gast- Gast
ik heb zo'n hekel aan strijken!!
voor de geboorte heb ik de meeste babykleertjes wel gestreken, maar dat eenmalig!
was meer dagbesteding
ik strijk alleen blousjes/kreukkleding van t. en zijn lakentjes.
blouses van mijn vriend laat ik liggen, die mag hij zelf doen (of ik moet in een heel goede bui zijn..)
voor de geboorte heb ik de meeste babykleertjes wel gestreken, maar dat eenmalig!
was meer dagbesteding
ik strijk alleen blousjes/kreukkleding van t. en zijn lakentjes.
blouses van mijn vriend laat ik liggen, die mag hij zelf doen (of ik moet in een heel goede bui zijn..)
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Twellie schreef:Printje schreef:Twellie schreef:Niks, volgens mij hebben we niet eens een strijkijzer.
hahaha serieus?
Ja, ik koop nooit kleding die eruit ziet alsof het gestreken moet worden, want daar heb ik dus een hekel aan .Alleen mijn vriend heeft een stuk of wat blouses en die klop ik na het wassen helemaal uit en dan doe ik ze op een hanger en dan lijkt het bíjna gestreken.
+1
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik strijk eigenlijk ook best veel als ik het vergelijk met sommigen van jullie. Beddengoed en theedoeken strijk ik sinds kort niet meer. Maar wel alle blouses, broeken, shirts, vesten, rokken e.d..
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik strijk kleding die gekreukt zijn, sowieso alle blousen van mijn man. En shirtjes, rokken, broeken die naar mijn zin te veel gekreukt zijn opgedroogd.
Tip: na het wassen de kleren goed uitslaan en dan even een minuut of 10 in de droger en dan ophangen, scheelt heel veel strijkwerk!
Sommige van jullie strijken echt veel zeg Beddengoed bijv., nou daar begin ik niet aan hoor, geen hond die het ziet.
Tip: na het wassen de kleren goed uitslaan en dan even een minuut of 10 in de droger en dan ophangen, scheelt heel veel strijkwerk!
Sommige van jullie strijken echt veel zeg Beddengoed bijv., nou daar begin ik niet aan hoor, geen hond die het ziet.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Voordat ik kinderen had strijkte ik echt alles. Nu alleen de dingen die echt gestreken moeten worden of er gekreukeld uitziet. Maar toch is dat best nog wel veel
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik strijk alles wat gekreukt is, dat is best veel eigenlijk. Wij hebben een klein huis en geen plek om altijd maar een wasrek hebben te staan. Ik gooi dus bijna alles in de droger, behalve shirtjes/blousjes/broekjes/jurkjes van N. Van mijn vriend en mij gaat echt bijna alles in de droger. Dusja, ook veel strijk.
Nu moet ik wel zeggen dat ik zo'n stoomgenerator van Tefal heb. Heerlijk.. ik zou niet meer zonder kunnen! Dit strijkijzer kan je bij wijze van spreken met één vinger over de kleding laten glijden, stoomt als een gek en krijgt alles glad. Dit maakt het vele strijken 'fijner'
Sinds mijn vriend van baan verwisseld is 'mag' ik ook koksbuizen, gilets en elke dag een sloof strijken.. nog meer dus. Gelukkig heb ik mijn stoomgenerator!
Nu moet ik wel zeggen dat ik zo'n stoomgenerator van Tefal heb. Heerlijk.. ik zou niet meer zonder kunnen! Dit strijkijzer kan je bij wijze van spreken met één vinger over de kleding laten glijden, stoomt als een gek en krijgt alles glad. Dit maakt het vele strijken 'fijner'
Sinds mijn vriend van baan verwisseld is 'mag' ik ook koksbuizen, gilets en elke dag een sloof strijken.. nog meer dus. Gelukkig heb ik mijn stoomgenerator!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Toen ik au-pair was, moest ik alles strijken van de kinderen, zelf de hempjes, want stel je voor dat je de kreukels er doorheen kon zien. Dat mocht de buitenwereld niet zien joh.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Nu strijk ik het liefst niks, soms kom ik er niet onderuit door een blouse of iets te moeten strijken... Ben dan ook benieuwd straks met de babykleertjes...
Mijn moeder strijkt trouwens werkelijk bijna alles, en heeft daar een vaste strijkdag voor... Zie mezelf dat echt niet doen hoor...
Mijn moeder strijkt trouwens werkelijk bijna alles, en heeft daar een vaste strijkdag voor... Zie mezelf dat echt niet doen hoor...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik streek voor dat de tweeling kwam bijna alles, nouja, rompers bijv dan weer niet.
Maar tegenwoordig heb ik wel wat beters te doen, en strijk ik alleen overhemden, spijkerbroeken, blouses en dat soort dingen. Kleren van de kinderen alleen wat echt nodig is, maar dat ziet er eigenlijk altijd goed uit. Beddengoed doe ik ook niet meer.
Maar tegenwoordig heb ik wel wat beters te doen, en strijk ik alleen overhemden, spijkerbroeken, blouses en dat soort dingen. Kleren van de kinderen alleen wat echt nodig is, maar dat ziet er eigenlijk altijd goed uit. Beddengoed doe ik ook niet meer.
Gast- Gast
Ik strijk niks. Alleen dingen die uit de kast komen en te gekreukt zijn om aan te trekken maar dat komt bijna nooit voor.
Als ik kleding koop let ik er meestal ook op dat ik het niet hoef te strijken haha
Als ik kleding koop let ik er meestal ook op dat ik het niet hoef te strijken haha
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik strijk alleen kleding, t-shirten en spijkerbroeken dat soort dingen. Beddengoed en theedoeken strijk ik niet.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik strijk nooit iets.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik streek eerst vrijwel alles. Tot aan hydrofiele washandjes aan toe. Terwijl het echt mijn hobby niet was. Toen bedacht ik me waar ik het eigenlijk voor deed, en kon niks zinnigs bedenken
Dus sindsdien strijk ik alleen wat echt nodig is, wat dus flink gekreukt is. Dat bespaart me enorm veel strijkwerk (hydrofielluiers, washandjes, theedoeken, een hoop kleding, beddengoed..). Het meeste komt erg netjes uit de droger, of hang ik zo op dat het zo kreukvrij mogelijk opdroogt.
Dus sindsdien strijk ik alleen wat echt nodig is, wat dus flink gekreukt is. Dat bespaart me enorm veel strijkwerk (hydrofielluiers, washandjes, theedoeken, een hoop kleding, beddengoed..). Het meeste komt erg netjes uit de droger, of hang ik zo op dat het zo kreukvrij mogelijk opdroogt.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik strijk ook nauwelijks iets.
Heb wel een blouse, maar die heb ik dus ook erg weinig aan omdat ik hem dan eerst moet strijken :$
De blouses van mijn zoontje hang ik goed uit en tot nu toe vind ik strijken dan niet nodig.
Heb wel een blouse, maar die heb ik dus ook erg weinig aan omdat ik hem dan eerst moet strijken :$
De blouses van mijn zoontje hang ik goed uit en tot nu toe vind ik strijken dan niet nodig.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Helemaal niks. De overhemden van mijn vriend strijkt hij zelf. Ik ben een luie huisvrouw
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Druppels van strijken met stoom
» Strijken...*zucht* ik heb er zo'n hekel aan..
» Muren aansmeren/Glad strijken
» Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?
» Druppels van strijken met stoom
» Strijken...*zucht* ik heb er zo'n hekel aan..
» Muren aansmeren/Glad strijken
» Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: