Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

salaris schadebehandelaar

2 plaatsers

Ga naar beneden

salaris schadebehandelaar Empty salaris schadebehandelaar

Bericht  chipa vr 9 dec 2011 - 8:18

Omdat ik mijn huidige baan echt verschrikkelijk vind ben ik op zoek naar een nieuwe baan. Nu heb ik woensdag al een sollicitatie! Is bij een grotere verzekeringsmaatschappij als schadebehandelaar motorrijtuigen. Nu vraag ik me af wat ik op kan geven als salarisindicatie. Natuurlijk hoop ik dat zij eerst eventueel een voorstel zullen doen, maar vaak wordt toch eerst gevraagd wat je zelf in gedachte hebt.
Ik heb geen ervaring in dit vakgebied en ben vorig jaar afgestudeerd aan de uni. Ben dus starter.
Zelf zit ik te denken aan 2400,- bruto vragen en dan waarschijnlijk uitkomen op 2200,- bruto (op fulltime basis, maar ik wil 4 dagen werken dus wordt 80% daarvan). Is dat reeel? Of prijs ik mezelf dat gelijk uit de markt?
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

salaris schadebehandelaar Empty Re: salaris schadebehandelaar

Bericht  luisa vr 9 dec 2011 - 9:18

Gezien jouw studie vind ik het wel reeel, maar schadebehandelaar motorrijtuigen is in principe mbo/hbo functie. Ik denk dat je salaris dan behoorlijk hoog ligt, vooral als beginner. Ik weet dat schadebehandelaars bij de grote verzekeraars 2100 ofzo verdienen.
Overigens ligt het er wel aan of je direct bij het bedrijf zelf in dienst komt of via detachering. Schadebehandelaars worden ook regelmatig via detachering aangeboden en dan kan je die 2400 wel vragen, detachering kijkt ook veel naar opleiding en daar kan je vaak meer verdienen dan bij bedrijf direct in dienst.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

salaris schadebehandelaar Empty Re: salaris schadebehandelaar

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 14:30

Klinkt als een reeel bedrag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

salaris schadebehandelaar Empty Re: salaris schadebehandelaar

Bericht  chipa za 10 dec 2011 - 9:03

Zou dan in directe dienst zijn. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn trouwens erg goed (o.a. 13e maand)
Helaas is het niet helemaal een baan op niveau, maar wat ik nu doe is dat ook niet en ik baal heel erg van mijn huidige baan. Daarnaast is het wel een bedrijf waar ik flink zou kunnen groeien. Dus wat dat betreft vind ik het dan niet zo erg om op een wat lager niveau te werken.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

salaris schadebehandelaar Empty Re: salaris schadebehandelaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum