Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstboom; echte of een nepperd?

+42
ijsjemeisje
Jezzie
Sophiee
marissie21
myloon
Joli86
Silver
Lenthe
Linnie1985
Suus
Kaboutertje
Herfstblaadjes
Juul
Flip Fluitketel
NoName88
teletascha
Bruintje Beer
ThinkPink
Thunder
mzcharlotte
Macelka
Lady Starstruck
Lady4
Mizz_S
Tsjip
Esperanza
Parisienne
Mon Amour
loura
Ella
Coccinelle
Error
Caresses
patjuhhh
Serena
Raindrop
Marin
Blond
Happydobby
Susan
Rush
Jeanette
46 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 12:25

Kaboutertje schreef:Een kleine, neppe Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 561177 Vind het prima hoor, heb je ook niet al die rotzooi..
Maar welke rotzooi dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Suus zo 11 dec 2011 - 23:16

Een echte I love you
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Linnie1985 zo 11 dec 2011 - 23:22

Wij hebben een echte, mijn vriend wil absoluut geen nepperd. En door ons hebben mijn ouders nu ook al een paar keer een echte genomen Laughing
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Lenthe zo 11 dec 2011 - 23:27

Paraplu schreef:Een neppe, ben allergisch (?) voor echte bomen. Als ik thuis vroeger hielp bij het optuigen van de boom had ik mijn hele handen onder de rode plekken en overal jeuk..

+1
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Silver zo 11 dec 2011 - 23:36

Een neppe, ben allergisch voor een echte bomen helaas.. Anders ben ik continu aan het niezen...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Joli86 ma 12 dec 2011 - 1:24

Wij hebben altijd een echte.. Maar dit jaar geen zin om een echte in huis te halen en hebben we de nepperd maar van de zolder gehaald. Is hij in ieder geval niet voor niks mee verhuist 3 jaar geleden..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  myloon ma 12 dec 2011 - 1:28

Wij hebben een echte, en tot nu toe heeft onze poes er nog alleen maar aan geroken!!
Vorig jaar hebben wij haar 2 keer uit de boom moeten halen Very Happy!
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  marissie21 ma 12 dec 2011 - 2:52

wij hebben ook een neppe.. kan hem zo weer van de zolder halen en optuigen.. heerlijk.. hij staat hier alweer. zooo gezellig..

marissie21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 66
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  marissie21 ma 12 dec 2011 - 2:52

wij hebben ook een neppe.. kan hem zo weer van de zolder halen en optuigen.. heerlijk.. hij staat hier alweer. zooo gezellig..

marissie21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 66
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 2:54

loura schreef:
Smikkell schreef:
loura schreef:
Smikkell schreef:
loura schreef:Ik heb een klein nep boompje en die vind ik leuk. Het is lekker makkelijk want ik stop hem opgetuigd en al op zolder en ik haal hem van de week opgetuigd weer naar beneden Very Happy Heerlijk
Maar dan is toch al het plezier rondom de kerstboom er af?
Waarom? Het plezier is toch dat hij staat?
Ik vind vooral ook de voorpret echt bij de boom horen. Het uitzoeken, naar huis slepen, optuigen enz. Elk jaar weer iets nieuws er in hangen...

Stress in zn tuincentrum om de mooiste boom te vinden... koud en bevroren handen krijgen, Stekels in je handen van de naalden, rug pijn van het zwaar tillen, frustratie van lampjes in de knoop... Hmm geef mij mijn lieve kleine kant en klare boompje maar hoor! Ik vind em super Very Happy

Zo kun je het ook zien ja. Maar als je je lampjes netjes opbergt elk jaar, dan hoef je niks uit de knoop te halen & je kunt tegenwoordig echt overal bomen laten bezorgen tot binnen, dus je hoeft niet te zoeken, je krijgt het niet koud, je hebt (bijna) geen stekels (ligt ook aan je boom, die van mij zijn heel erg zacht) en je hoeft niet te tillen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Sophiee ma 12 dec 2011 - 3:58

We hebben dit jaar voor het eerst een boom! Voorgaanden jaren waren we altijd voor kerst op vakantie, dan vond ik een boom niet zo handig (staat maar 1 week!). Nu gaan we voor het eerst na de kerst weg en hebben we dus een boom. Een echte wel te verstaan. Ik hoop dat het volgend jaar weer kan als de kleine er is!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Jezzie wo 14 dec 2011 - 2:48

Wij hebben een nep boom.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 10:57

Absoluut een echte! Veel beter voor het milieu, je hele huis ruikt vanzelf naar kerst, je hebt geen last van naalduitval als je een boom met kluit koopt en die gaan jaren mee, dus je hoeft maar één keer in de zoveel jaar een boom te kopen = goedkoper en veel mooier dan zo'n lelijke plastic boom, zelfs bij de hele dure blijf je zien dat het nep is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  ijsjemeisje vr 16 dec 2011 - 12:28

Ik woon net in mijn nieuwe huisje. Ik heb toch maar een echte kerstboom gekocht vandaag.
De boom is iets langer dan een meter. Heb ik toch nog een beetje het kerst gevoel.
Hij was 20,- en is een nordman. Wel veel geld. Volgend jaar maar eens kijken voor een mooie nepperd. Ik vind ook een witte boom erg mooi I love you
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Caramba za 17 dec 2011 - 1:12

Wij hebben een kunstboom. Mijn vriend is er niet tevreden mee, maar die hoeft hem niet op te tuigen, hij zal nog geen eens een lichtje in de boom zetten!
Een echte boom vind ik ook zoveel mooier, maar kan er helaas niet tegen. Ook wanneer ik handschoenen zou gebruiken zit ik nog onder de rooie vlekken en bulten, niet alleen armen. Daar pas ik dan liever voor dus de kunstboom staat ook dit jaar weer te branden.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 1:22

Spetterdespat schreef:Wij hebben een kunstboom. Mijn vriend is er niet tevreden mee, maar die hoeft hem niet op te tuigen, hij zal nog geen eens een lichtje in de boom zetten!
Een echte boom vind ik ook zoveel mooier, maar kan er helaas niet tegen. Ook wanneer ik handschoenen zou gebruiken zit ik nog onder de rooie vlekken en bulten, niet alleen armen. Daar pas ik dan liever voor dus de kunstboom staat ook dit jaar weer te branden.

Ik hoop niet letterlijk :P
Maar als je allergisch bent, snap ik nog wel dat je een nepboom neemt, dan heb je in ieder geval iets in huis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Atelier Madame za 17 dec 2011 - 1:49

Joy_ schreef:Een echte, ik vind nep stom. Echt ruikt lekker en is mooi.

+1 Hoewel mn vriend liever een neppert wil omdat die niet uitvallen en makkelijker zijn.. maar goed voor die ene euro van de ikea kon het hem niet zo schelen :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Caramba za 17 dec 2011 - 3:33

Dijn82 schreef:
Spetterdespat schreef:Wij hebben een kunstboom. Mijn vriend is er niet tevreden mee, maar die hoeft hem niet op te tuigen, hij zal nog geen eens een lichtje in de boom zetten!
Een echte boom vind ik ook zoveel mooier, maar kan er helaas niet tegen. Ook wanneer ik handschoenen zou gebruiken zit ik nog onder de rooie vlekken en bulten, niet alleen armen. Daar pas ik dan liever voor dus de kunstboom staat ook dit jaar weer te branden.

Ik hoop niet letterlijk :P
Maar als je allergisch bent, snap ik nog wel dat je een nepboom neemt, dan heb je in ieder geval iets in huis!

Tuurlijk niet letterlijk :P

En ieder jaar moet ik er alles weer opnieuw in doen, deze kan niet zo naar boven gebracht worden. Is een boom in delen en wat is er nu mooier om een boom, ieder jaar, weer te versieren?
Dit jaar zat ik er wel tegen aan te hikken, het kerstgevoel is er gewoon niet!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 3:51

Ik heb altijd een echte gehad. Ook dit jaar dus Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 3:35

Een echte!!! En ben er zo happy mee. Snap niet dat ik ooit een nepperd heb neergezet. Eigenlijk was het idee dat we na de kerst in de uitverkoop een nieuwe nepperd zouden halen, maar dat doen we niet. Volgend jaar gaan we weer voor echt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Nora zo 18 dec 2011 - 3:57

Een echte:) Vind het veel mooier, en vind de naald uitval wel meevallen. Vind het zelf ook meer charme hebben.

Helaas hebben we geen tuin dus ik kan hem niet in de tuin planten na kerst. Nou ja, hopelijk volgend jaar!
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  bolus26 zo 18 dec 2011 - 4:39

Smikkell schreef:
loura schreef:
Smikkell schreef:
loura schreef:Ik heb een klein nep boompje en die vind ik leuk. Het is lekker makkelijk want ik stop hem opgetuigd en al op zolder en ik haal hem van de week opgetuigd weer naar beneden Very Happy Heerlijk
Maar dan is toch al het plezier rondom de kerstboom er af?
Waarom? Het plezier is toch dat hij staat?
Ik vind vooral ook de voorpret echt bij de boom horen. Het uitzoeken, naar huis slepen, optuigen enz. Elk jaar weer iets nieuws er in hangen...

+1 vroeger mocht ik en mn broertje elk jaar een nieuwe kerstbal kopen bij het tuincentrum. super vond ik dat!
(die traditie ga ik later ook doen!)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 8:16

Wij hebben een kleine nep boom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 3 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum