Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstboom; echte of een nepperd?

+42
ijsjemeisje
Jezzie
Sophiee
marissie21
myloon
Joli86
Silver
Lenthe
Linnie1985
Suus
Kaboutertje
Herfstblaadjes
Juul
Flip Fluitketel
NoName88
teletascha
Bruintje Beer
ThinkPink
Thunder
mzcharlotte
Macelka
Lady Starstruck
Lady4
Mizz_S
Tsjip
Esperanza
Parisienne
Mon Amour
loura
Ella
Coccinelle
Error
Caresses
patjuhhh
Serena
Raindrop
Marin
Blond
Happydobby
Susan
Rush
Jeanette
46 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 8:25

loura schreef:
Smikkell schreef:
loura schreef:Ik heb een klein nep boompje en die vind ik leuk. Het is lekker makkelijk want ik stop hem opgetuigd en al op zolder en ik haal hem van de week opgetuigd weer naar beneden Very Happy Heerlijk
Maar dan is toch al het plezier rondom de kerstboom er af?
Waarom? Het plezier is toch dat hij staat?
Ik vind vooral ook de voorpret echt bij de boom horen. Het uitzoeken, naar huis slepen, optuigen enz. Elk jaar weer iets nieuws er in hangen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 8:26

Susan schreef:Nep. Echt geeft zoveel rotzooi en ik kan er niet goed tegen.

Hetzelfde hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Esperanza za 10 dec 2011 - 1:37

Joy_ schreef:Een echte, ik vind nep stom. Echt ruikt lekker en is mooi.
Helemaal mee eens!
Helaas ben ik allergisch en heb ik dus een neppe staan Sad
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 1:58

Ik heb een neppe boom. Vorig jaar heb ik hem maar een paar dagen gehad, want mn kat wilde de hele tijd alle ballen eruit slaan. Dit jaar ga ik het weer proberen Rolling Eyes Vind het wel zonde, ben gek op een kerstboom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 2:14

Smikkell schreef:Een echte, onnodige vraag.

Ik vind neppe kerstbomen echt totaal geen sfeer hebben en ze zijn meestal verschrikkelijk lelijk. Het haalt de pret van het uitkiezen weg en zijn veel te recht toe, recht aan. Ow, en dan heb ik het nog niet eens gehad over die lelijke poot onderdaad die niet wordt weggewerkt of wel, maar dan met fantasieloze stof en de vaak lelijke kleur. En niets gaat boven de geur van een echte kerstboom en naalden over de vloer!

Ik heb geen ruimte voor een echte boom, maar ik sluit me wel helemaal bij je aan. Ik heb nu echt een SUPERlelijke van dertig centimeter die heel erg nep is. Een echte kerstboom is zoveel leuker <3.

Misschien ga ik toch nog maar een echte halen en dan gewoon zo'n kleine schattige. In ieder geval: als ik later groot ben ehh.. als mijn huis later wat groter is dan mijn kamer nu, dan wil ik echt wel een echte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Tsjip za 10 dec 2011 - 2:30

Coccinelle schreef:
Paraplu schreef:Een neppe, ben allergisch (?) voor echte bomen. Als ik thuis vroeger hielp bij het optuigen van de boom had ik mijn hele handen onder de rode plekken en overal jeuk..

+1

+ nog 1!

Wij hebben dus een neppe maar we hebben wel lang gezocht naar een boom die er mooi uitziet.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 2:45

Mijn boom is trouwens zo lelijk dat ik er wel vrolijk van word. Ik moet elke keer lachen als ik naar dat afzichtelijke ding kijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Mizz_S za 10 dec 2011 - 3:23

Wij hebben ook een neppe. Ik ben allergisch voor echte, krijg er uitslag van, dus dat wil ik niet. Bovendien vind ik dat een echte veel zooi geeft (uitval) en ik heb echt een zin om vaker te moeten zuigen ervoor. En met deze kunnen we nog jaren doen, dus niet elk jaar dat gedoe.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Lady4 za 10 dec 2011 - 5:08

patjuhhh schreef:Ik heb een kunstboom. Niet zoveel zooi in huis.

+1
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 5:15

Echte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Lady Starstruck za 10 dec 2011 - 6:03

Een nepperd. Een echte vind ik altijd zo uitvallen en dat vind ik niks.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Macelka za 10 dec 2011 - 6:18

Een nepperd, geeft niet zoveel zooi smile
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  mzcharlotte za 10 dec 2011 - 6:23

Normaal een nepperd. Ik vind dat ik te weinig thuis ben om te genieten van de redenen om een echte in huis te nemen, maar ik vind het wel leuk om naar die lichtjes thuis te komen. Mijn kat vind de nepperd ook lekker om op te kauwen... nerd
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  loura za 10 dec 2011 - 7:30

Smikkell schreef:
loura schreef:
Smikkell schreef:
loura schreef:Ik heb een klein nep boompje en die vind ik leuk. Het is lekker makkelijk want ik stop hem opgetuigd en al op zolder en ik haal hem van de week opgetuigd weer naar beneden Very Happy Heerlijk
Maar dan is toch al het plezier rondom de kerstboom er af?
Waarom? Het plezier is toch dat hij staat?
Ik vind vooral ook de voorpret echt bij de boom horen. Het uitzoeken, naar huis slepen, optuigen enz. Elk jaar weer iets nieuws er in hangen...

Stress in zn tuincentrum om de mooiste boom te vinden... koud en bevroren handen krijgen, Stekels in je handen van de naalden, rug pijn van het zwaar tillen, frustratie van lampjes in de knoop... Hmm geef mij mijn lieve kleine kant en klare boompje maar hoor! Ik vind em super Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Thunder za 10 dec 2011 - 9:32

100% echt!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Rush za 10 dec 2011 - 9:34

Wij hadden vroeger zo`n kerstboom met van die dunne naaldjes, wat een hel in je sokken en voor je handen met het optuigen, dan was ik direct allergisch.

Nu hebben we een nordmann, met 'zachte' dikke naalden en daar heb ik totaal geen last van. Kan 'm zelfs wel aaien.. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  ThinkPink za 10 dec 2011 - 9:36

Een echte. Ik vind kunstkerstbomen lelijk. Een echte boom ruikt lekker, is veel mooier en als je een Nordmann (met dikke naalden) koopt heb je bijna geen last van uitval en kan ie makkelijk een paar weken staan jump

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Bruintje Beer za 10 dec 2011 - 9:55

Een echte boom.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  teletascha za 10 dec 2011 - 10:04

WIj hebben vanmiddag in het tuincentrum een nepperd gehaald!
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  NoName88 za 10 dec 2011 - 10:36

Een echte Nordman
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Flip Fluitketel za 10 dec 2011 - 14:47

Een neppe boom en op het dressoir staat een echte mini boom.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Juul zo 11 dec 2011 - 7:06

Wij hebben een neppe! Kan niet tegen de naalden.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Herfstblaadjes zo 11 dec 2011 - 7:52

Een echte. Versieren met handschoenen aan denk ik want ik krijg daar altijd wel uitslag van.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 9:19

Een nepperd. Normaal staat er een van 180 cm in huis maar nu heb ik een klein nepboompje op het dressoir ivm onze zoon die echt nergens van af kan blijven Wink


Laatst aangepast door Razz_ op ma 12 dec 2011 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Kaboutertje zo 11 dec 2011 - 12:21

Een kleine, neppe smile Vind het prima hoor, heb je ook niet al die rotzooi..
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstboom; echte of een nepperd? - Pagina 2 Empty Re: Kerstboom; echte of een nepperd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum