Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Probleem met geheugen telefoon (HTC)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 7:49

Ik zit al weken te tobben met mijn telefoon, hij geeft aan dat mijn geheugen vol zit. En dat klopt misschien wel, maar er zit ook een 8GB SD kaart in, maar kan alleen WF overzetten?

En mijn mail bestaat volgens mijn telefoon uit een bestand van 1GB? :shock:

Het is nu vervelend want kan ook mijn foto's niet meer openen omdat mijn geheugen dus op is. Wie heeft raad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Re: Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Jade do 8 dec 2011 - 7:51

Kun je de foto's er niet afhalen via het kabeltje?

Verder gaf mijn geheugenkaart ook steeds aan dat hij vol was (was toen vrijwel leeg). Ik heb hem er toen een keer uitgehaald en weer ingedaan, toen deed hij het weer goed!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Re: Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Burn do 8 dec 2011 - 7:53

Kun je ook niet je geheugenkaart via de computer leeghalen?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Re: Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 7:55

Ik kan de foto's wel importeren via kabeltje naar de pc, maar bijv verzenden uit mijn geheugen via Whatsapp kan ik niet, daar baal ik wel van.

En 1 GB mail klopt voor mijn gevoel gewoon niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Re: Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 7:57

Serpentijn schreef:Kun je de foto's er niet afhalen via het kabeltje?

Verder gaf mijn geheugenkaart ook steeds aan dat hij vol was (was toen vrijwel leeg). Ik heb hem er toen een keer uitgehaald en weer ingedaan, toen deed hij het weer goed!
Het is het geheugen van de telefoon zelf, dat kan je er niet uithalen toch? Overzetten van bijv mail of foto's naar de SD kaart kan ook niet, zo raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Re: Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Burn do 8 dec 2011 - 7:57

Wil je mij dan misschien die foto's nog even keer mailen van ehhh.. toen! :P

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Re: Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 8:04

Burn schreef:Wil je mij dan misschien die foto's nog even keer mailen van ehhh.. toen! :P
O ja, wanneer was dat ook alweer? Kabel ligt nu boven, maar zal morgen die foto's ff zoeken. Staan er heel erg veel op... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Re: Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 8:09

Hey ik heb dat ook! Ik kan echt niks met dat ding omdat hij te vol zegt te zijn. Haal er steeds wel weer foto's af maar ik loop er al heel snel tegen aan... Ik neem aan dat je een groter kaartje kunt kopen, weet iemand of die dingen duur zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Re: Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 8:11

Zusje schreef:Hey ik heb dat ook! Ik kan echt niks met dat ding omdat hij te vol zegt te zijn. Haal er steeds wel weer foto's af maar ik loop er al heel snel tegen aan... Ik neem aan dat je een groter kaartje kunt kopen, weet iemand of die dingen duur zijn?
Maar mijn SD kaart, die je zelf kan wisselen, staat bijna niks op, maar kan ik ook niks op overzetten, dat is zo gek. Dus een grotere SD kaart heeft geen nut.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Re: Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 8:13

Oh nee, daar heb je gelijk in... Raar... Ik heb angry birds er al afgegooid. Toen ging het even goed, kon ik weer foto's uploaden via fb maar dat feest is alweer over helaas...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Re: Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Alex do 8 dec 2011 - 8:13

Kun je niet naar de winkel gaan anders? Of even bellen met de klantenservice van je provider?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Re: Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 8:14

Evy schreef:Kun je niet naar de winkel gaan anders? Of even bellen met de klantenservice van je provider?
Vlg de winkel moest ik een app downloaden waarmee ik alles over kon zetten naar de SD kaart, maar dat werkt dus niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met geheugen telefoon (HTC) Empty Re: Probleem met geheugen telefoon (HTC)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum