Ontstoken nek, iemand tips?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ontstoken nek, iemand tips?
Ik heb al eens een ontstoken nek gehad, nu dus weer. Ik zit al aan de diclofenac, maar wil toch graag nog iets extras doen. Vorige keer ben ik naar de dokter geweest, maar ik heb eigenlijk geen zin om dat voor de tweede keer te doen. Iemand tips?
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ontstoken nek, iemand tips?
Het zal er niet van weggaan maar een warme sjaal om je nek is wel fijn
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik mag juist geen sjaal om. Anders word de ontsteking nog veel erger .
Verona- Prater
Ontstoken nek? Mag ik vragen wat er dan ontstoken is in je nek? De spieren in je nek, de klieren in je nek, je nekwervels enz? En heb je geen tips van de huisarts gekregen wat je het beste kan doen om zo snel mogelijk op te knappen?
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Verona schreef:Ik mag juist geen sjaal om. Anders word de ontsteking nog veel erger .
Oh dan ben ik in de war met een stijve nek
Wat is dan een ontstoken nek?
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
minoessepoes schreef:Ontstoken nek? Mag ik vragen wat er dan ontstoken is in je nek? De spieren in je nek, de klieren in je nek, je nekwervels enz? En heb je geen tips van de huisarts gekregen wat je het beste kan doen om zo snel mogelijk op te knappen?
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar. Ik loop nu ook bij de fysio i.v.m. nekklachten en vandaag is zelf gebleken dat het ook aan mijn rug lig. Ik mag dus volgende week naar de manueel therapeut, om gekraakt te worden. :S
Beterschap!!
Gast- Gast
De aanhechting van mijn spieren in mijn nek en een andere grote spier is ontstoken. (degene die doorloopt richting je schouderbladen) De dokter heeft er niet veel over gezegd, nou had ik ook niet mijn eigen dokter. Gewoon Diclofenac slikken en dan moest het wel over gaan. Al denk ik dat ik ook weer naar de kraker moet. Als ik er nog langer last van hou dan ga ik gewoon naar mijn eigen dokter, moet toch weten waar ik aan toe ben. Kan amper nog slapen van de pijn.
Verona- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: