Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

relatie op de klippen?

+21
SnowWhite
Liz
Ella
Monte
PluDan
Oasis
Rovine
Tania
Bloom
ProudMom
Sweety
Inge
Jade
lieke89
Suus
Kabouter
Pussycat
Marin
Rush
litllejoy
Susan
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

relatie op de klippen? - Pagina 2 Empty Re: relatie op de klippen?

Bericht  Oasis do 8 dec 2011 - 0:33

Pff wat naar! Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen hug sterkte!!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  PluDan do 8 dec 2011 - 1:02

Wat erg elodie Sad ....
Ik hoop echt dat jullie er samen uit gaan komen.

Wat is het toch op dit moment....
Je leest hier op het forum bijna alleen maar van deze verhalen...

hug
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Monte do 8 dec 2011 - 1:05

Wat verschrikkelijk, ik hoop echt dat jullie er samen nog uit kunnen komen. hug
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Ella do 8 dec 2011 - 1:16

Wat erg zeg. Hopelijk komen jullie eruit!!!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 2:03

Hij is echt een opkropper ja. Daardoor leek het volgens mij wel veel erger dan het is. Hij laat het alleen voor zichzelf ook zover komen dat ie geen uitweg hierin ziet ofzo.. we moeten wel echt flink werken aan onze relatie. We hebben alles een beetje onderschat denk ik..het is niet niks dat ik me ineens moet aanpassen sinds dat hij bij ons woont en voor hem niet dat ie ineens een gezin heeft.
We hebben niet lang kunnen praten maar het is duidelijk dat we in ieder geval veel van elkaar houden en dat ik wil vechten, en zoals het er nu naar uitziet, wil hij dat toch ook. Hij heeft ook beloofd voortaan meteen eerlijk te zijn. Als hij dat niet doet, dan trek ik het niet en schiet volgens mij het vechten ook niet op.
Ik voel me nu heel raar. Ben wel pissig maar durf dat niet zo goed te laten merken.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 8 dec 2011 - 2:05

Herkenbaar Elodie. Ik heb vorige week bijna precies hetzelfde meegemaakt.

hug
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 2:06

Jeetje, dat had ik niet verwacht. Ik hoop echt dat jullie goed met elkaar kunnen gaan & blijven praten, om er samen voor te vechten. Beide kanten zijn begrijpelijk om aan te wennen, maar er moet toch een middenweg zijn om er samen voor te gaan lijkt me! Dikke knuffel voor jou.

Gast
Gast

Bericht  PluDan do 8 dec 2011 - 2:07

Wat dan Rush?
Was jou relatie ook bijna op de klippen dan?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 2:08

Pippa schreef:Jeetje, dat had ik niet verwacht. Ik hoop echt dat jullie goed met elkaar kunnen gaan & blijven praten, om er samen voor te vechten. Beide kanten zijn begrijpelijk om aan te wennen, maar er moet toch een middenweg zijn om er samen voor te gaan lijkt me! Dikke knuffel voor jou.
Ik hoop het ook.. dankje!

Rush, wat klote voor jou ook. Hoe gaat het nu?

Gast
Gast

Bericht  Rush do 8 dec 2011 - 2:10

PluDan schreef:Wat dan Rush?
Was jou relatie ook bijna op de klippen dan?
Nou, niet zo letterlijk. Door bepaalde omstandigheden zat m`n vriend er even helemaal doorheen en daar had ik last van, dus al met al was het niet zo gezellig en toen zomaar ineens zei die 'm`n gevoel is veel minder'. Achteraf sloeg dat nergens op, maar hij wist niet meer waar hij het zoeken moest.

Toen was ik dus ook behoorlijk pissig toen het weer 'goed' was.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush do 8 dec 2011 - 2:13

Elodie schreef:
Rush, wat klote voor jou ook. Hoe gaat het nu?
Na een uitgebreide brief van mij kant en 2 goede gesprekken wat er nou allemaal aan de hand is met hem/zijn omgeving en wat er kan veranderen gaat het eigenlijk beter dan ooit.

Ik hoop dat het voor jullie ook zo uit mag pakken!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liz do 8 dec 2011 - 2:22

Wat vervelend Elodie, wel fijn dat jullie allebei willen vechten. Heel veel sterkte hug
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  SnowWhite do 8 dec 2011 - 5:01

Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen in deze 'onzekere' tijd. hug
Helaas heb ik vorige maand hetzelfde meegemaakt, alleen heeft het bij mij dus niet goed uitgepakt. Het lijkt wel of een aantal mannen iets hebben afgesproken laughcry Steeds lees ik 'dezelfde' verhalen.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  MADDIE do 8 dec 2011 - 6:26

hug He bah!! Hopelijk levert het vechten jullie wat op!! hug
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  RYW do 8 dec 2011 - 8:41

Jeetje, Elodie, wat erg.. Heb je niks aan zien komen?

Hoe ga je dat doen, vechten? Hoe gaan jullie daar invulling aan geven?
Sterkte!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 23:26

Nee, dit had ik echt niet aan zien komen. Wel besefte ik me dat we al een tijdje niks leuks met z'n tweeën hadden gedaan en dat dat weer de hoge tijd werd...

Ik ga vechten door dingen te veranderen die ik nu verkeerd heb gedaan. Heb best moeite om me aan te passen en was niet altijd gezellig als het niet op mijn manier ging. Hij doet z'n best dus dat is dan niet leuk voor hem.. En als hij dingen anders doet/aanpakt moet ik me daar soms gewoon bij neer proberen te leggen.
Verder heb ik weinig energie omdat ik het gewoon druk heb maar te laat ga slapen. En aan dat laatste irriteert hij zich. Dat begrijp ik goed als ik daardoor minder vrolijk ben. Dit is wel iets wat heel lastig voor me is, maar ga mijn uiterste best doen.

Maar vooral gaan we meer tijd écht aan elkaar besteden. Want we hebben het verder echt fijn. Nu maar hopen dat ie voortaan eerlijk is...

Baal wel behoorlijk... het voelde allemaal zo goed (voor mij dan laughcry ) en vond het zo fijn die zekerheid te hebben en we keken samen naar de toekomst. We wilden na de zomer verhuizen en zelfs eind van 2013 misschien met de pil stoppen. En die zekerheid is er ineens allemaal niet meer. We moeten nu gewoon hard werken aan onze relatie en hopelijk kunnen we dan weer verder kijken.

Ik ben er nog steeds van overtuigt dat het goed moet komen en hij gedraagt zich nu ook weer alsof er niks negatiefs is gebeurd en dat hij zoveel van me houdt. Maar dat het zomaar om kan slaan bij hem vind ik wel eng.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat vr 9 dec 2011 - 0:19

Misschien ben ik dan naief ofzo, maar ik vind dat je man meer een waarschuwing aangeeft van er moet iets veranderen, want zo is het niet gezellig/leuk dan dat je bang moet zijn om hem kwijt te raken.

Ik zeg ook wel eens dingen tegen mijn vriend, maar als ik het niet op zo'n manier zeg als jouw vriend dat doet dan dringt het niet bij hem door ofzo. Een hele tijd geleden al ook zoiets tegen mijn vriend gezegd en toen ging wel de knop om omdat hij dacht dat hij me kwijt ging raken en dat wilde ik ook niet, tenzij er iets ging veranderen natuurlijk...

Maar goed het is antuurlijk altijd schrikken als je denkt dat alles wel loopt totdat iemand zegt dat het niet leuk meer is. Eraan werken zal je dan natuurlijk altijd wel moeten. Maar hoe jij dingen omschrijft moet het wel goedkomen zou je denken...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Susan vr 9 dec 2011 - 0:29

Als het gaat om de dingen die jij noemt dan snap ik eerlijk gezegd niet dat hij het meteen zo zwaar moet spelen en zo'n beetje moet dreigen met het verbreken van de relatie. Hij had dat toch ook op een normale manier aan kunnen kaarten? Hij kan dan wel zo mooi zeggen dat hij je niet wilde kwetsen, maar nu heeft hij je dubbel zo hard gekwetst en op een wel zeer, zeer ongelukkig moment.

Ik bedoel, blijkbaar vind je zelf dat er van alles aan jou mankeert en dat hij zo zijn best doet, maar de manier waarop hij dit heeft gedaan vind ik echt geen schoonheidsprijs verdienen. Dat wil niet zeggen dat je er nu niet aan moet werken, maar leg niet alle schuld bij jezelf, denk niet dat hij perfect is en jij de boosdoener.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 1:19

Pussycat, ik vind dat het ook op een andere manier gezegd kan worden. Als hij even rustig met mij het gesprek aan gaat dan dringt het ook wel door...

Ben het dan ook echt met je eens, Susan. Daarom ben ik ook zo pissig. Eerst durfde ik dat niet te zijn omdat ik wil dat hij me leuk vindt, maar goed ik wil dat dus niet opkroppen. De timing was inderdaad behoorlijk klote maar ik vind vooral de manier waarop allemaal zo stom. Hij heeft echt gezegd te willen stoppen met de relatie en nu er wat dingen besproken zijn is het ineens weer allemaal 'goed'.

Ik wijt het echt niet alleen aan mezelf. Alleen moet ik de meeste dingen veranderen. Maar hij moet er totaal anders mee omgaan. Door hem is het zo uit de hand gelopen, dat had helemaal niet gehoeven. Er zijn geen grote dingen aan de hand die ernstig zijn ofzo. Natuurlijk heeft het gene wat ik hierboven schrijf best wat invloed maar verder is onze relatie echt goed dus zou het ook zo raar vinden als het daardoor kapot zou gaan.

Hij gaf ook aan dat hij steeds niks durfde te zeggen over z'n twijfel omdat hij weet dat ik natuurlijk iemand wil die voor de volle 100% voor me gaat. Maar zo is het gewoon oneerlijk omdat ik helemaal geen kans kreeg iets te veranderen. Door mijn woorden is hij gisteren weer rustig geworden maar stel dat ik dat niet had gedaan... Had ie dan niet voor me gevochten? Dat vraag ik me af en dat doet pijn. Ik hoop dat hij er helemaal voor kan gaan en dat ik dat vertrouwen weer terug krijg.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je vr 9 dec 2011 - 1:41

Elodie schreef:Daarom ben ik ook zo pissig. Eerst durfde ik dat niet te zijn omdat ik wil dat hij me leuk vindt, maar goed ik wil dat dus niet opkroppen.
Ik vind dat je er goed mee omgaat. Ik denk ook dat het belangrijk is om het gelijkwaardig te houden en niet jouw gevoelens op te kroppen. Wat vervelend dat je ineens in deze situatie zit. Ik hoop dat het goedkomt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 2:17

Wat een naar bericht Elodie. Ik vind het wel goed dat hij aangeeft wat er aan de hand is en dat hij je de ruimte geeft om te veranderen. De manier waarop is inderdaad erg bot en ondoordacht, maar hij geeft het in elk geval niet direct op.
Hopelijk komen jullie er samen uit. hug

Hoe gaat het nu met je zoon?

Gast
Gast

Bericht  Caro vr 9 dec 2011 - 3:13

Kan aan mij liggen, maar het komt nu wel over alsof het állemaal aan jou ligt. En dat lijkt me niet het geval.. het ligt toch nooit 100% aan één persoon?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 6:05

Caro schreef:Kan aan mij liggen, maar het komt nu wel over alsof het állemaal aan jou ligt. En dat lijkt me niet het geval.. het ligt toch nooit 100% aan één persoon?

Dat zeg ik toch ook nergens?

Youandi, dankje. Met mijn zoon gaat het wel weer. Hij vond het wel fijn om 2 dagen tegen mama aan te liggen I love you

Gast
Gast

Bericht  Caro vr 9 dec 2011 - 6:24

Elodie schreef:
Caro schreef:Kan aan mij liggen, maar het komt nu wel over alsof het állemaal aan jou ligt. En dat lijkt me niet het geval.. het ligt toch nooit 100% aan één persoon?

Youandi, dankje. Met mijn zoon gaat het wel weer. Hij vond het wel fijn om 2 dagen tegen mama aan te liggen I love you

Ik vond het overkomen alsof jij nu voor een heel groot deel aan het werk moest met bepaalde zaken en hij, van zichzelf, niet. Dat was het enige smile. Ik leef met je mee en ik was meer verontwaardigd dat hij opeens dit bij jou neerlegt en het kwam ook op mij over alsof jij nu het grotendeels van het werk moest gaan doen. En dat vond ik niet eerlijk.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 6:50

Caro schreef:
Elodie schreef:

Ik vond het overkomen alsof jij nu voor een heel groot deel aan het werk moest met bepaalde zaken en hij, van zichzelf, niet. Dat was het enige smile. Ik leef met je mee en ik was meer verontwaardigd dat hij opeens dit bij jou neerlegt en het kwam ook op mij over alsof jij nu het grotendeels van het werk moest gaan doen. En dat vond ik niet eerlijk.
Ok:)
Ik moet op zich gewoon meer dingen veranderen in wat gewone zaken zeg maar, maar hij moet echt eerlijker worden. Op dit moment kan ik hem niet vertrouwen. Het is gewoon zo balen dat ie over zulke dingen niet eerlijk is en het zo aanpakt. En ja, dat is een groot werk punt voor hem.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: