Leuke woonwebsites
+2
Happinaz
Verona
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuke woonwebsites
Ik zoek altijd naar woon websites maar kan er vaak maar weinig vinden. Weet niet of jullie er ook last van hebben, maar misschien is het leuk om de websites hier te plaatsen?
Vond er toevallig net 1, een website met steigerhouten meubelshttp://www.jorg-steigerhout.nl/.
Vond er toevallig net 1, een website met steigerhouten meubelshttp://www.jorg-steigerhout.nl/.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Leuke woonwebsites
Voor de hand liggend; ikea.nl
Ik ben zelf erg groot fan van www.basiclabel.nl ik koop daar regelmatig accesoires! :-)
Ik ben zelf erg groot fan van www.basiclabel.nl ik koop daar regelmatig accesoires! :-)
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Pff die zit 3minuten lopen van mijn huis af.. Ik loop er te vaak naar binnen hihihi! Idd erg leuke dingen.Happinaz schreef:Voor de hand liggend; ikea.nl
Gast- Gast
Oja CKC? Ooeeh....dat zou echt heel gevaarlijk voor mij zijn haha! Wij hebben nu maar een klein huis en alle meubels meegenomen uit ons startersflatje wat we hebben ingericht met ikeastuff (waar ik trouwens ook errug content mee ben), maar als we ooit gaan verhuizen dan denk ik echt dat ik los ga bij de basiclabel hahaa. Vooral die keuken buffet kasten...ohoh oh!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
CKC schreef:Pff die zit 3minuten lopen van mijn huis af.. Ik loop er te vaak naar binnen hihihi! Idd erg leuke dingen.Happinaz schreef:Voor de hand liggend; ikea.nl
jaaaaa basiclabel is leuk, die wilde ik ook zeggen!
al moet ik zeggen....dat ik zo'n fan was van de website, en toen ik naar de winkel in purmerend ging....vond ik dat erg tegenvallen....had een heeeeele grote winkel verwacht, maar vond t maar een klein winkeltje met weinig collectie.....
ik vind dat karwei ook steeds leukere dingen krijgt, www.karwei.nl ...maar das weer niet echt een website natuurlijk...
www.maisonmarcella.nl , die hebben ook leuke dingen!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Deze 2 woon websites zijn mijn favoriet: www.schatkamer.com en www.deens.nl
En voor degene die nog woon inspiratie nodig hebben, is dit een leuke site: www.apartmenttherapy.com
En voor degene die nog woon inspiratie nodig hebben, is dit een leuke site: www.apartmenttherapy.com
Gast- Gast
*Marietje* schreef:CKC schreef:Pff die zit 3minuten lopen van mijn huis af.. Ik loop er te vaak naar binnen hihihi! Idd erg leuke dingen.Happinaz schreef:Voor de hand liggend; ikea.nl
al moet ik zeggen....dat ik zo'n fan was van de website, en toen ik naar de winkel in purmerend ging....vond ik dat erg tegenvallen....had een heeeeele grote winkel verwacht, maar vond t maar een klein winkeltje met weinig collectie.....
ik vind dat karwei ook steeds leukere dingen krijgt, www.karwei.nl ...maar das weer niet echt een website natuurlijk...
Daar woon ik! In Purmerend!
Gast- Gast
www.wonenmetlef.nl
Erg leuke site met leuke dingetjes voor in huis, heerlijk om daar af en toe eens rond te neuzen.
Erg leuke site met leuke dingetjes voor in huis, heerlijk om daar af en toe eens rond te neuzen.
Pluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 102
deze site heeft heeel veel en leuke muurstickers:
http://www.debijzaak.com/
http://www.debijzaak.com/
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
CKC schreef:*Marietje* schreef:CKC schreef:Pff die zit 3minuten lopen van mijn huis af.. Ik loop er te vaak naar binnen hihihi! Idd erg leuke dingen.Happinaz schreef:Voor de hand liggend; ikea.nl
Daar woon ik! In Purmerend!
dan woon ik een halfuurtje van je....heemskerk!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Happinaz schreef:Voor de hand liggend; ikea.nl
Leuke site, maar ik zou daar niet zomaar een bank durven bestellen... Wat nou als ie niet lekker zit?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» leuke b&b
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» leuke b&b
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: