Armoedegrens
+14
_Lacey_
girli
Caresses
Niekske
SuperGrover
Siem
Jeanette
Herfstblaadjes
Niene
Tazz
Suus
Rush
Antibes
slaatje
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Armoedegrens
Ik zit er ook wel flink onder maar dat is mijn eigen keuze geweest. Als ik gewoon bij een bedrijf in dienst was gegaan, dan zou ik prima verdienen.
Maar ja, ik heb vrijheid gekozen over geld in dit geval.
Gast- Gast
Ik quote nu jou, maar dit geldt eigenlijk voor alle mensen die dit zeggen.SarahKey schreef:Wij zouden het niet kunnen redden, vaste lasten zijn al meer.
Het lijkt mij logisch dat als je onder/rond de armoedegrens zit, je je levensstijl daar op aanpast. Dat je dus zorgt dat je vaste lasten zo laag mogelijk zijn. Als ik meer had te besteden, zou ik bijvoorbeeld ook in een groter huis (en mogelijk duurder huis) willen wonen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
ik ben ook een student, en zit er dus ook 'onder'.
maar ik woon nog wel thuis, dus heb geen huur of boodschappen-kosten.
wél moet ik zelf mijn schoolgeld, schoolboeken, verzekeringen, auto-gerelateerde kosten, kleding etc allemaal zelf doen. mijn ov gebruik ik nauwelijks omdat hier toch geen fatsoendelijke ov is dus moet ik met de auto om er niet 2 uur over te doen om op school te komen.
zo is het wel te redden. het enige wat ik dus niet moet betalen is dus huur en boodschappen.
maar ik woon nog wel thuis, dus heb geen huur of boodschappen-kosten.
wél moet ik zelf mijn schoolgeld, schoolboeken, verzekeringen, auto-gerelateerde kosten, kleding etc allemaal zelf doen. mijn ov gebruik ik nauwelijks omdat hier toch geen fatsoendelijke ov is dus moet ik met de auto om er niet 2 uur over te doen om op school te komen.
zo is het wel te redden. het enige wat ik dus niet moet betalen is dus huur en boodschappen.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
girli schreef:Ik quote nu jou, maar dit geldt eigenlijk voor alle mensen die dit zeggen.SarahKey schreef:Wij zouden het niet kunnen redden, vaste lasten zijn al meer.
Het lijkt mij logisch dat als je onder/rond de armoedegrens zit, je je levensstijl daar op aanpast. Dat je dus zorgt dat je vaste lasten zo laag mogelijk zijn. Als ik meer had te besteden, zou ik bijvoorbeeld ook in een groter huis (en mogelijk duurder huis) willen wonen.
Je past absoluut je levensstijl aan,als je met bijvoorbeeld 20 euro per week rond moet komen word je heel creatief,als is het vaak enorm moeilijk.
En je vaste lasten kan je ook aanpassen,maar voor mensen die echt weinig hebben om rond te komen is vaak het goedkoopste nog te duur..
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: