Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

+35
Toet
Lady4
Melis1985
Minniemeisje
Summerlovin
Fayebella
Marin
Error
Hoochie
Bosjesvrouw
May
litllejoy
Sarah1985
slaatje
Suus
Roxi3
Jelin
Mida4you
Esperanza
Silver
Arwyn
VeryCherry
Inge
Oasis
Highway
Ella
Bliss
Blond
bolus26
Middleme
Pancake
Lavendel
Kqip
Lotus
Flippin' Bitch
39 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Suus di 6 dec 2011 - 23:11

Op kerstavond gaan we gourmetten bij mijn schoonouders.
Eerste kerstdag gaan we met nog een tante, een oom en een nichtje en neefje erbij spelletjes doen. Iedereen neemt wat te eten mee en tussen de gangen door spelen we lekker verder smile
Tweede kerstdag maken we eerst een strandwandeling en 's middags zijn we bij mijn hele familie, altijd gezellig smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  slaatje di 6 dec 2011 - 23:16

Kerstavond: Gezellig uit eten met mijn vriend op Tenerife

1e kerstdag: leuke dingen doen en uit eten met mijn vriend op Tenerife

2e kerstdag: volgens mij is er op tenerife maar 1 kerstdag :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Sarah1985 wo 7 dec 2011 - 1:28

de 23 uiteten met mijn ouders en broers als verrassing voor mijn ouders, we wouden de 24e maar dan was het restaurant dicht

de 24 savonds gezellig kerst films kijken en lekkere hapjes

1e kerstdag of na mijn ouders of na schoonouders

2e kerstdag zelfde als 1e kerstdag
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  litllejoy wo 7 dec 2011 - 2:17

Kerstavond op stap met mijn vriendinnen
1e kerst lekker een avondje voor mij en m'n vriend
2e kerst naar mijn schoonouders
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  May wo 7 dec 2011 - 2:22

Kerst avond; Lekker op de bank bijkomen van een dag werken en de ontknoping van serious request en all you need is love kijken.
Eerste en tweede kerstdag heb ik beide late dienst, dus eerst lekker uitslapen en dan werken.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Bosjesvrouw wo 7 dec 2011 - 4:09

Eerste kerstdag werken van 7 tot half 4 daarna naar de nicht van m'n vriend daar komen m'n schoonouders ook. Gaan we gourmetten.
Tweede kerstdag ook werken van 7 tot half 4 dan m'n vriend ophalen dan gaan we naar mijn ouders waar m'n beppe,zus,zwager en hun zoontje dan ook zijn.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Hoochie wo 7 dec 2011 - 4:42

Kerstavond: lekker samen thuis, waarschijnlijk doen we cadeautjes
1ste kerstdag: gourmetten bij mijn zus met mijn ouders en zus (als we nog welkom zijn)
2de kerstdag: brunchen met de opa & oma van mijn vriend en de famlie en 's avonds een lichte kerstmaaltijd bij mijn schoonouders
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Error wo 7 dec 2011 - 4:45

Kerstavond werken, 1ste kerstdag uitslapen en brunchen bij mijn ouders, daarna werken, 2de kerstdag nog geen plannen en 's avonds ook werken. Leuke kerst dit jaar laughcry
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Marin wo 7 dec 2011 - 5:01

Kerstavond is het grote kerstdiner bij m'n moeder. Waarschijnlijk kom ik al in de middag om te helpen met koken. We eten sowieso kalkoen.
Eerste Kerstdag hebben we het kerstontbijt bij m'n moeder en daarna bakken m'n vriend en ik een pecan pie. Die gaat mee in de auto en rijden we naar m'n schoonouders. Daar vieren we met z'n viertjes eerste kerstdag. M'n vriend gaat samen met z'n moeder het menu samenstellen, zal wel erg lekker worden.
Tweede Kerstdag hebben we het kerstonbijt bij m'n schoonouders en 's avonds het grote kerstdiner met hen en ook schoonzusje en zwager er bij. Eerste kerst dus met mij er bij, en het kleine nichtje! Dus zal wel bijzonder worden smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Fayebella wo 7 dec 2011 - 5:32

1ste Kerstdag moet ik werken van 8.30-14.00 en 2de Kerstdag bij mijn ouders. Verder nog geen plannen, we zullen wel een avondje gaan stappen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Summerlovin wo 7 dec 2011 - 8:54

Kerstavond ben ik bij mijn vriend zullen we denk ik all you need is love kijken. Eerste kerstdag eten we bij zijn moeder en tweede kerstdag bij mijn ouders. Bij mij thuis doen we aan cadeau's met kerst dus die zullen tweede kerstdag uitepakt worden.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Minniemeisje wo 7 dec 2011 - 9:07

De 1e kerstdag eten wij bij mijn schoonmoeder en haar vriend (nog geen idee wat).
En de 2e kerstdag gaan we gourmetten bij m'n moeder en stiefvader met m'n zusje+vriend en stiefbroer + vriendin en zijn zoontje.

Minniemeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Melis1985 wo 7 dec 2011 - 9:40

Eerste kerstdag moet ik werken en 's avonds ga ik naar mn vader en zn vriendin.
Tweede kerstdag gaan we naar de broer van mijn stiefvader en die zijn vriendin. Waarschijnlijk gaan we dan uit eten of gourmetten/fonduen.

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Lady4 wo 7 dec 2011 - 10:26

Kerstavond: Werken tot zes uur. 's Avonds misschien naar de kerstnachtdient en dan borrelen met wat vriendinnen.
Eerste kerstdag: uitslapen en werken van half vier tot half twaalf.
Tweede kerstdag: Uitslapen, eten bij mijn ouders met ook mijn zusje, zwager en neefje. 's Avonds naar een 90's party hier in de stad.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 11:46

Kerstavond met mijn broer & zijn vriendin naar mijn moeder
Eerste kerstdag de hele dag bij mijn vader, met de familie van mijn stiefmoeder. Helaas wel zonder mijn broer, maar wel mét mijn stiefbroers Very Happy.
Tweede kerstdag uitslapen, brunchen en dan lekker terug naar N.ijmegen om 's avonds met collega's te eten en daarna te werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Toet wo 7 dec 2011 - 11:50

De dag voor kerst vier ik met mijn vriendinnen, dobbelspel, borrelen en lekkere hapjes erbij.
Kerstavond nog geen plannen.
1e kerstdag uit eten met ons gezin en schoonouders van mijn zus, daarna op stap.
2e kerstdag nog geen plannen en 's avonds naar Q-music foute uur in de matrixx.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Alex wo 7 dec 2011 - 11:55

Kerstavond ga ik naar de kerk. Eerste kerstdag 's ochtends ook naar de kerk, daarna naar mijn schoonouders. Tweede kerstdag gaan we naar mijn ouders.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  minoessepoes wo 7 dec 2011 - 22:30

We kijken even aan wat voor een weer het is maar anders blijven we kerstavond lekker samen thuis! Anders pakken we alvast de trein richting onze ouders, het is in totaal zo'n 2 uur reizen namelijk.

Dan gaan we eerste kerstdag na het ontbijt richting mijn schoonouders, daar zijn mijn vriend zijn oma ook en zijn broertje en zusje +vriend. Omdat het met Sinterklaas niet lukte om een datum te prikken hebben we lootjes getrokken voor de kerst. 's Avonds zorgen mijn vriend en ik voor het voorgerecht, nog geen idee wat dat gaat worden en mijn schoonzusje voor het dessert. De rest verzorgd mijn schoonmoeder. Dan slapen we bij mijn schoonouders.

Tweede kerstdag lopen we naar mijn ouders die vlak bij mijn schoonouders wonen en mijn broer is daar dan ook en mijn oom en tante komen met mijn neef en nicht, dat is altijd erg gezellig. Mijn broer gaat alleen voor het eten al weg. Wat we gaan eten weet ik nog niet, mijn ouders hadden zelf ook nog geen idee!
Het ligt er een beetje aan hoe laat we klaar met eten zijn e.d. of we nog naar huis gaan of nog een nachtje blijven slapen.

Derde kerstdag, hebben we ook maar in het leven geroepen en vieren we samen, samen lekker koken en mijn vriend heeft het plan opgevat om een keer een kreeft te gaan bereiden, vond hij leuk, dus ik ben benieuwd!

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 22:40


Ik zit bij familie. Met een vriend en een vriendin vier ik nog wel 3e kerstdag, maar met kerst zit ik eigenlijk altijd bij familie.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Shisha wo 7 dec 2011 - 22:46

Ik heb avonddiensten dus we blijven verder thuis dit jaar. Dus gewoon gezellig samen met mijn vriend.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Tullow wo 7 dec 2011 - 22:54

Met kerstavond gaan we met schoonfamilie gourmetten bij ons.
Eerste kerstdag gaan we naar mijn vader, daar doen we ook cadeautjes en 's avonds lekker eten.
Tweede kerstdag kunnen we eerst lekker rustig aandoen en 's middags naar mijn moeder om daar gezellig te borrelen. Mijn stiefbroer + vriendin en hun dochtertje komen ook.
Bij mijn moeder doen we niet aan cadeautjes, maar ik heb toch iets voor mijn moeder en stiefvader gekocht omdat ze de laatste maanden veel voor me hebben klaar gestaan.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum