Cervixslijm..normaal?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cervixslijm..normaal?
Ik bespeur nu al vanaf dag 12 cervixslijm (of vruchtbaar slijm). Dit is dus al meer dan een week inmiddels..
Is dit normaal..? Ik dacht dat dit altijd maar een paar dagen was, vlak voor de eisprong..
Icm met mijn niet al te regelmatig cyclus maak ik me nu toch een beetje 'zorgen'..
Is dit normaal..? Ik dacht dat dit altijd maar een paar dagen was, vlak voor de eisprong..
Icm met mijn niet al te regelmatig cyclus maak ik me nu toch een beetje 'zorgen'..
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Cervixslijm..normaal?
Lijkt me niet, heb vandaag nog dat slijm gezien..
Het is overigens best weinig hoor, maar het is er wel. Doorzichtig en ik kan er draadjes van trekken.
Het is overigens best weinig hoor, maar het is er wel. Doorzichtig en ik kan er draadjes van trekken.
Sylvana- Prater
Ik heb er niet veel verstand van, maar het lijkt me dat je beter op veel dan op weinig dagen dit vruchtbare slijm kunt hebben.
Gast- Gast
Dat is normaal hoor. Geen zorgen over maken
Ik vind je cyclus trouwens niet onregelmatig hoor
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook dat het een week duurt.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Novalee schreef:Dat is normaal hoor. Geen zorgen over maken
+1
Ik had na het stoppen met de pil bijna helemaal geen cyclus (4 maanden) en ik had regelmatig vruchtbaar slijm. Een eisprong had ik niet, dus dat slijm was blijkbaar ook niet zo vruchtbaar
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Misschien is m'n cyclus niet heel onregelmatig.. maar echt regelmatig is het ook niet. Ik weet ook eigenlijk niet goed wat nu wel of niet 'goed' of 'normaal' is eigenlijk.
Maar het is dus niet raar dat het zo lang duurt.. las dat het voor vrouwen in mijn leeftijd 4-5 dagen duurt? Terwijl ik inmiddels al 8 dagen dat slijm heb.
Wij zitten nu in ronde 7 en soms ben ik gewoon bang dat er wat aan de hand is of zo haha maar ja.. Aanstelleritis waarschijnlijk .
Dank voor jullie antwoorden.
Maar het is dus niet raar dat het zo lang duurt.. las dat het voor vrouwen in mijn leeftijd 4-5 dagen duurt? Terwijl ik inmiddels al 8 dagen dat slijm heb.
Wij zitten nu in ronde 7 en soms ben ik gewoon bang dat er wat aan de hand is of zo haha maar ja.. Aanstelleritis waarschijnlijk .
Dank voor jullie antwoorden.
Sylvana- Prater
Jouw cyclus mag je gewoon regelmatig noemen, hoor. Je hebt één uitschieter van 41 dagen, maar verder is het gewoon heel netjes. Er zijn maar heel weinig vrouwen die elke keer na precies x aantal dagen ongesteld worden.
Ik zou me ook niet te druk maken over dat slijm. Sommige vrouwen hebben het heel veel, anderen heel weinig, sommigen alleen voor of tijdens de eisprong, anderen ook daarna. Zolang je gewoon elke maand ongesteld wordt hoef je je nu echt nog geen zorgen te maken dat er iets niet in orde is. Zeven maanden voelt waarschijnlijk al lang, maar dat is het in principe niet.
Allemaal makkelijk gezegd, dat snap ik zelf ook
Ik zou me ook niet te druk maken over dat slijm. Sommige vrouwen hebben het heel veel, anderen heel weinig, sommigen alleen voor of tijdens de eisprong, anderen ook daarna. Zolang je gewoon elke maand ongesteld wordt hoef je je nu echt nog geen zorgen te maken dat er iets niet in orde is. Zeven maanden voelt waarschijnlijk al lang, maar dat is het in principe niet.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor je geruststellende woorden Novalee.
Echt vreselijk om er zo mee bezig te zijn.. en elke keer neem ik me voor het niet te doen maar het wordt elke ronde alleen maar erger haha. En gewoon het gevoel dat er misschien wel eens iets mis zou kunnen zijn (hoezo dramatisch), om gek van te worden. Maar goed.
Echt vreselijk om er zo mee bezig te zijn.. en elke keer neem ik me voor het niet te doen maar het wordt elke ronde alleen maar erger haha. En gewoon het gevoel dat er misschien wel eens iets mis zou kunnen zijn (hoezo dramatisch), om gek van te worden. Maar goed.
Sylvana- Prater
Novalee schreef:Jouw cyclus mag je gewoon regelmatig noemen, hoor. Je hebt één uitschieter van 41 dagen, maar verder is het gewoon heel netjes. Er zijn maar heel weinig vrouwen die elke keer na precies x aantal dagen ongesteld worden.
+1
Wat je ook nog zou kunnen doen is ovulatietesten gebruiken om te kijken of het slijm idd met de eisprong te maken heeft.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Klopt Wennes. Al wil ik eigenlijk nog niet zo ver gaan, ik vind het al erg genoeg hoe (erg) ik er op dit moment mee bezig ben.
Sylvana- Prater
Je weet dan met 1 plas op een stickie of je ovuleert of niet. Nu ben je er al 8 dagen mee bezig. Met zo'n stickie weet je meteen waar je aan toe bent!Sylvana schreef:Klopt Wennes. Al wil ik eigenlijk nog niet zo ver gaan, ik vind het al erg genoeg hoe (erg) ik er op dit moment mee bezig ben.
Gast- Gast
Inderdaad Lieskuh, zo had ik het nog niet bekeken..
Sylvana- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Is dit normaal?
» Onzeker, normaal?
» Is dit normaal op een KDV?
» is dit normaal?
» Meegroeibed of 'normaal' bed?
» Onzeker, normaal?
» Is dit normaal op een KDV?