Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Online woning styling advies....

+6
Coco
vlinder-19
Rumble
Paper Crown
TukTuk
Pandora
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Online woning styling advies.... - Pagina 2 Empty Re: Online woning styling advies....

Bericht  Pandora do 8 dec 2011 - 21:02

Zininzon schreef:Die 2 stoelen kun je dan ook in een kleur doen Idea

Ja, dat zou kunnen maar nu komt toch mijn "save" karakter weer om het hoekje en ik denk dat ik ze dan bijpassend (misschien zelfs wel dezelfde stof e.d.) bij de bank koop.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online woning styling advies.... - Pagina 2 Empty Re: Online woning styling advies....

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 21:57

Ik zou niks met bruin doen, grijs vind ik persoonlijk veel mooier en dan bijv wat roze erbij..oudroze en felroze.
Als je een nieuwe bank en stoelen (beter één stoel trouwens ivm de ruimte) koopt, zou ik deze niet in dezelfde kleur doen. Begrijpelijk dat je dat een beetje basic wilt houden maar anders wordt het zo saai. Een plankje boven de bank met wat lijstjes vind ik een leuk idee.
Verder zou ik ook wat minder op de vensterbank zetten en dan bijv 2 grote potten. En is het dressoir niet te hoog om de tv op te zetten? Wit dressoir en salontafel zou heel mooi staan.. zo'n kist is ook gaaf.

Gast
Gast

Bericht  Coco do 8 dec 2011 - 23:36

Wij hebben de tv ook op het dressoir staan. Ik vind het erg prettig kijken.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Paper Crown do 8 dec 2011 - 23:55

Weeehh.. kan geen foto's zien op werk.. damn! Teminste, bij sommige forumsters wel en bij andere weer niet.. Pandora, kan 't niet zien.. maar vanavond schop ik mijn vent de deur uit en dan heb ik tijd!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 14:27

Waar houdt je van? Kleuren/materialen/style? Misschien plaatjes?
Wat wil je echt houden en wat mag er (eventueel) weg?
Hoeveel geld wil je er aan besteden?
Waar moet(en) we (ik) rekening mee houden?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 14:30

Nois schreef:Ik zou beginnen met het wit verven van het dressoir. En dan een mooi kleurtje op de muur waar die tegenaan staat. Grijs, oudroze, grijs/paars (mug of mus van histor, moonlight heeft die op haar muur), beige, zodat het wit van de meubels er goed door opvalt.

En misschien van het dressoir de tv kast maken. Deze twee naast elkaar vind ik wat rommelig en zo blijft er meer ruimte over voor een speelhoekje voor de kleine meid.

Edit: De salontafel zou ik ook wit verven.
Echt? Ik vind dat juist de twee stukken die het begin van de nieuwe basis kunnen vormen. De kleur is goed en er is verder al veel wit/lichte kleur. Hoewel ik zelf er van wit houd zou ik deze dingen nooit wit verven.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 23:31

Online woning styling advies.... - Pagina 2 Foto-URVZESF4

Ik zou achter deze tafel dezelfde kleur grijs als in die andere kamer laten terugkomen of een mooi behang met dezelfde grijstint. Ik heb geen flauw idee hoeveel je te besteden hebt maar Elitis heeft echt hele mooie behangen. (extra brede rollen waardoor je minder nodig hebt, de rollen wel wat duurder). Verder niets meer op die muur hangen als je er behang op doet. Als je het schilderd in dezelfde grijstint zou ik er een mooi schilderij ophangen die jullie als famillie hebben gemaakt Very Happy .. Mocht dat nou niets zijn dan een mooi ander schilderij of foto o.i.d.

Online woning styling advies.... - Pagina 2 Foto-FPTOSFDY
Ik zou de losse rommeltjes weghalen op die hoge kast en voor je raam. Je kunt bijv een mooie hoge schaal (bijv 3 cm hoog) kopen en daar je losse spullen inzetten bijv. kruiden, uien, peper/zout, grote lepels etc.)

Online woning styling advies.... - Pagina 2 Foto-MKFBJ4NY
Ik zou dat donkere dressoir tegen de grijze muur zetten waar nu je bankstel staat. Dan komen je lampen een stuk beter uit. Ze lijken nu extra grof door het contrast

Online woning styling advies.... - Pagina 2 Foto-6HJIQXDR
Je banken zou ik er 1 tegen de muur zetten waar het dressoir stond en de andere tegen die muur waar je tv meubel nu tegenaanstaat (als dat past, ik kan dat op de foto's niet heel goed bepalen). Je TV meubel zou ik dan op de plaats van de box zetten. Die zwarte losse stoel (? dat is het toch) die zou ik weghalen uit deze kamer.

Online woning styling advies.... - Pagina 2 Foto-AM6TI3GN

Online woning styling advies.... - Pagina 2 Foto-6S8TMDDY
Het speelhoekje van je dochter zou ik maken tegen de muur waar je andere bank nu staat. (dus niet waar het dressoir zou komen, maar die andere bank/muur.

Persoonlijk zou ik er wel voor kiezen om je tv meubel wat op te knappen of te vernieuwen. Helemaal als je witte box strak weggaat vind ik hem er niet meer tussen passen.

Verder zou ik de planten uit de eetkamer wat meer verdelen. Nu heb je zoveel plantjes op 1 plek staan.

Ik heb trouwens proberen te werken met de spullen die je hebt. Very Happy En hier en daar bijv. een nieuw kleurtje o.i.d. Verder zou ik niet ineens allemaal gekleurde accessoires gaan kopen maar eerst je basis goed indelen, naar tevredenheid.

Ik vind rolgordijnen in die ramen in de eetkamer trouwens echt niet verkeerd staan, jammer dat ze zo'n smoezelige kleur hebben. Al zouden overgordijnen ook wel mooi zijn maar dan vind ik persoonlijk dat je eerst alles precies moet hebben zoals je wilt en dan kiest voor je gordijnen. Als je eerst je gordijnen kiest dan moet je vervolgens alles gaan aansluiten op die gordijnen en ben je zo weer honderden euro's verder.

Hopelijk heb je er wat aan Very Happy Succes ermee!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: