Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verliefd op een woning!

+2
Zwerver
Wennebellah
6 plaatsers

Ga naar beneden

Verliefd op een woning! Empty Verliefd op een woning!

Bericht  Wennebellah ma 24 jan 2011 - 23:46

Zojuist op deze eengezinswoning gereageerd. (waar de a staat)

Verliefd op een woning! Denilp
Ik ben er helemaal verliefd op, mooi huis, mooie omgeving en het leukste, er zijn maar 30 reacties!
Volgens de slaagkans op woningnet hebben we hier enorm veel kans dus ik ben benieuwd Very Happy

Duimen jullie mee? Volgende week maandag weten we het!

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verliefd op een woning! Empty Re: Verliefd op een woning!

Bericht  Zwerver di 25 jan 2011 - 0:03

Ik duim voor je mee! VOlgende week maandag hoor je het zeker?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 0:09

Maar 30 reacties?:P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 0:11

Liva schreef:Maar 30 reacties?:P

my thoughts.

Gast
Gast

Bericht  Wennebellah di 25 jan 2011 - 0:12

Liva schreef:Maar 30 reacties?:P

Geloof mij, voor omgeving amsterdam, is dat ZEER weinig Wink

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Oasis di 25 jan 2011 - 0:24

Mooi huis! Ik duim met je mee!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TukTuk di 25 jan 2011 - 0:28

Leuk huisje smile Alleen ik verwacht dat het aantal reacties nog wel oploopt, zeker omdat jullie het maandag pas horen.. Neem aan dat het nog niet gesloten is dus de inschrijving...

Hier ook vaak na 1 dag ofzo pas 30 reacties, uiteindelijk eindigt dat vaak met 200 of meer reacties.. (Binnen een week..)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Wennebellah di 25 jan 2011 - 0:29

AngelNyn schreef:Leuk huisje smile Alleen ik verwacht dat het aantal reacties nog wel oploopt, zeker omdat jullie het maandag pas horen.. Neem aan dat het nog niet gesloten is dus de inschrijving...

Hier ook vaak na 1 dag ofzo pas 30 reacties, uiteindelijk eindigt dat vaak met 200 of meer reacties.. (Binnen een week..)

I know, alleen normaal is er na een week al zo dat er meer dan 100 reacties staan Wink dus dit is al zeer positief!Very Happy

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Roxi3 di 25 jan 2011 - 1:01

Leuk huisje, veel succes ermee!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Atelier Madame di 25 jan 2011 - 1:25

Ontzettend leuk huisje om te zien, hoeveel wachttijd heb je?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Wennebellah di 25 jan 2011 - 1:26

Atelier Madame schreef:Ontzettend leuk huisje om te zien, hoeveel wachttijd heb je?

6 jaar en 2 maanden smile

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Atelier Madame di 25 jan 2011 - 1:29

ThatAnimalChick schreef:
Atelier Madame schreef:Ontzettend leuk huisje om te zien, hoeveel wachttijd heb je?

mooie wachttijd, maar omgeving amsterdam is vaak toch wel dat je langer ingeschreven moet staan of niet?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Wennebellah di 25 jan 2011 - 1:31

Atelier Madame schreef:
ThatAnimalChick schreef:

mooie wachttijd, maar omgeving amsterdam is vaak toch wel dat je langer ingeschreven moet staan of niet?

Ligt er aan, sommige wel ja, maar we reageren ook nog vaak op jongere woningen:) en we hebben al redelijk vaak onder de 10 gestaan, en zelfs een paar keer op 1, maar toen hadden we besloten toch naar Sliedrecht te gaan. Maar voor echt IN amsterdam, heb je wel echt heel veel wachttijd nodig hebt. Tenminste, als je niet in een "sloeber" buurt wilt wonen. Laughing

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 1:33

Het ziet er best lief uit..
In de tijd )en stad) dat ik op woningen reageerde waren er meestal tussen de 300 en 400 reacties per woning. IK vind 30 dus niet zo veel Very Happy Succes.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 1:33

ThatAnimalChick schreef:
Atelier Madame schreef:
ThatAnimalChick schreef:

6 jaar en 2 maanden Verliefd op een woning! 561177

Ligt er aan, sommige wel ja, maar we reageren ook nog vaak op jongere woningen:) en we hebben al redelijk vaak onder de 10 gestaan, en zelfs een paar keer op 1, maar toen hadden we besloten toch naar Sliedrecht te gaan. Maar voor echt IN amsterdam, heb je wel echt heel veel wachttijd nodig hebt. Tenminste, als je niet in een "sloeber" buurt wilt wonen. Laughing
IK heb denk een jaar bij de laatste 10 gezeten..

Gast
Gast

Bericht  Wennebellah di 25 jan 2011 - 1:34

Smikkell schreef:Het ziet er best lief uit..
In de tijd )en stad) dat ik op woningen reageerde waren er meestal tussen de 300 en 400 reacties per woning. IK vind 30 dus niet zo veel Very Happy Succes.

Haha ja inderdaad! Bij bijna alle huizen zitten de reacties na een week al op z'n minst rond de 150. Dus dit is toch wel redelijk zeldzaam haha Wink

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Atelier Madame di 25 jan 2011 - 1:39

nja als de termijn nog lang niet gesloten is en het huis er dus net op staat moet je nog eventjes geduld hebben! Vaak is het geluk hebben he, als je bij de eerste tien zit en het gaat om een jongerenwoning, waarbij ook nog leeftijd van belang speelt, nemen de eerste het vaak altijd (hier in utrecht iig wel).. maar goed zo ben ik zelf wel aan mn huisje gekomen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Wennebellah di 25 jan 2011 - 1:41

Atelier Madame schreef:nja als de termijn nog lang niet gesloten is en het huis er dus net op staat moet je nog eventjes geduld hebben! Vaak is het geluk hebben he, als je bij de eerste tien zit en het gaat om een jongerenwoning, waarbij ook nog leeftijd van belang speelt, nemen de eerste het vaak altijd (hier in utrecht iig wel).. maar goed zo ben ik zelf wel aan mn huisje gekomen!

Het is inderdaad geluk hebben ja!smile We hebben dus al wel een paar keer geluk gehad, en we zijn er van overtuigd dat het wel goed komt, we reageren al 3 jaar weer non stop, en hebben dus al heel vaak onder de 10 gestaan. Ik ga nergens van uit, maar het zou wel heel fijn zijn als we binnen een jaar 'n woning hebben Very Happy

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Atelier Madame di 25 jan 2011 - 1:43

ThatAnimalChick schreef:
Atelier Madame schreef:nja als de termijn nog lang niet gesloten is en het huis er dus net op staat moet je nog eventjes geduld hebben! Vaak is het geluk hebben he, als je bij de eerste tien zit en het gaat om een jongerenwoning, waarbij ook nog leeftijd van belang speelt, nemen de eerste het vaak altijd (hier in utrecht iig wel).. maar goed zo ben ik zelf wel aan mn huisje gekomen!

Het is inderdaad geluk hebben ja!smile We hebben dus al wel een paar keer geluk gehad, en we zijn er van overtuigd dat het wel goed komt, we reageren al 3 jaar weer non stop, en hebben dus al heel vaak onder de 10 gestaan. Ik ga nergens van uit, maar het zou wel heel fijn zijn als we binnen een jaar 'n woning hebben Very Happy
Maar als je al drie jaar lang nonstop reageert en heel vaak onder de tien staat mag je dan al wel eens kijken?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Wennebellah di 25 jan 2011 - 1:46

Atelier Madame schreef:
ThatAnimalChick schreef:

Maar als je al drie jaar lang nonstop reageert en heel vaak onder de tien staat mag je dan al wel eens kijken?

We hebben al 3 keer mogen komen kijken, alleen wonen we nu in een flatwoning, die ontzettend klein is, en dan bedoel ik ECHT klein, in de slaapkamer past NET een 2pers bed en een klein ladekastje, en in de woonkamer past net een 2pers bank, een tv kastje en een kleine eettafel & een koelkast. Hiervoor woonde we in een kleine omgebouwde garage, dus we willen er wel een keer op vooruit gaan qua ruimte. En die woningen die we toen gingen bekijken, waren echt net zo krap/klein/slecht onderhouden als deze woningen. Dus we hebben al wel een paar keer mogen kijken, maar we willen er gewoon een beetje op vooruitgaan Wink

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  TukTuk di 25 jan 2011 - 3:48

Maar waarom reageer je dan op een woning die je eigenlijk toch niet wilt? Hier mag je geloof ik een beperkt aantal keer kijken en weigeren..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Wennebellah di 25 jan 2011 - 3:50

AngelNyn schreef:Maar waarom reageer je dan op een woning die je eigenlijk toch niet wilt? Hier mag je geloof ik een beperkt aantal keer kijken en weigeren..

We wilde hem wel, maar mijn moeder kwam op sterven te liggen waardoor we toch besloten hadden om naar Sliedrecht te gaan Wink

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Wennebellah di 25 jan 2011 - 3:54

AngelNyn schreef:Maar waarom reageer je dan op een woning die je eigenlijk toch niet wilt? Hier mag je geloof ik een beperkt aantal keer kijken en weigeren..

En omdat op woningnet vaak fout word aangegeven hoe groot het is en of er bijv wel of niet een keuken in de woonkamer zit Wink

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  TukTuk di 25 jan 2011 - 3:55

ThatAnimalChick schreef:

En omdat op woningnet vaak fout word aangegeven hoe groot het is en of er bijv wel of niet een keuken in de woonkamer zit Wink

Oh dat is handig ja :S Ok dan heb ik niks gezegd Wink

Wel slecht hoor, hoeveel moeite is het nou om iig dat soort gegevens juist te hebben..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Wennebellah di 25 jan 2011 - 4:28

AngelNyn schreef:
ThatAnimalChick schreef:

Oh dat is handig ja :S Ok dan heb ik niks gezegd Wink

Wel slecht hoor, hoeveel moeite is het nou om iig dat soort gegevens juist te hebben..

Ja dat is vaker hoor bij woningnet. 1 maand geleden hadden we ook zoiets raars. We stonden eerste op een heel leuk huisje, en toen kregen we ook een brief van woningnet dat we eerste waren geworden, wij de woningbouw van dat huisje bellen, blijkt dat we eigenlijk 3é waren omdat er twee mensen voorang hadden uit die gemeente zelf. Stom dat woningnet dat er zelf niet bij zet :S

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: