Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

+6
Laced
Rovine
Zwerver
Jeanette
Rush
Alex
10 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Rovine ma 5 dec 2011 - 2:08

Evy schreef:
Nobucta schreef:
Smikkell schreef:Wordt dit het tweede kledingruiltopic met een ruzie?? Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 394967

Ik probeer juist ruzie te voorkomen door direct mijn grenzen aan te geven. Van mijn kant iig totaal geen probleem dat iemand anders het organiseert hoor, ik heb nou eenmaal geen monopoly op kledingruilen en dat hoef ik ook helemaal niet.

Het is nu toch opgelost?

Yep. :-)
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Alex ma 5 dec 2011 - 2:09

Whaha, bedankt voor dit lesje topografie Very Happy Ik zal het niet meer vergeten.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Alex ma 5 dec 2011 - 2:10

Nobucta schreef:Yep. :-)

No hard feelings! Ik heb er niet bij stilgestaan dat jij het vervelend zou vinden ... Dus dan maar even zo, is voor mij wellicht ook makkelijker qua afstand.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 2:25

Nobucta schreef:Omdat ten eerste 20 mensen veel te veel is. Ik zou toch graag enigzins zelf de touwtjes in handen willen houden als het bij mij thuis gebeurt. Van mij mag je best iets organiseren, no hard feelings verder, maar dan liever niet hier. smile
Ik snap je wel hoor, hetzelfde gevoel had ik de vorige keer toen ik die kledingruil organiseerde. Helaas vind ik Zuid Holland ook te ver.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 7:10

Ja, lijkt me leuk!
Ik heb wel een maand geleden veel kleding verkocht/ aan vriendinnen gegeven maar mezelf kennende kan ik over een maand weer m'n kast opruimen.
En ook sieraden en schoenen kunnen mee toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Alex ma 5 dec 2011 - 8:27

Princess schreef:Ja, lijkt me leuk!
Ik heb wel een maand geleden veel kleding verkocht/ aan vriendinnen gegeven maar mezelf kennende kan ik over een maand weer m'n kast opruimen.
En ook sieraden en schoenen kunnen mee toch?

Ja, sieraden en schoenen zijn ook goed!! Leuk juist!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Ella ma 5 dec 2011 - 8:54

Jeanette schreef:Ik meld mij ook aan! (Als het niet al te ver reizen is..)

+1
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 9:53

Zuid-Holland, ik ben erbij als ik kan Very Happy. Omgeving Rotterdam vind ik prima, mag ook altijd hier als je iets anders zoekt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Alex ma 5 dec 2011 - 10:22

Even een lijstje tot nu toe:

Evy
Punk'd (afhankelijk van de plaats)
Princess
Jeanette (ook afhankelijk van de plaats)
Yvette
Zusje
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:22

Hoezo afhankelijk van de plaats, zo groot is Zuid Holland nu toch ook weer niet? Tenzij je Nijmegen meerekent natuurlijk... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:24

Zusje schreef:Hoezo afhankelijk van de plaats, zo groot is Zuid Holland nu toch ook weer niet? Tenzij je Nijmegen meerekent natuurlijk... Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 394967
Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Alex ma 5 dec 2011 - 10:33

Zusje schreef:Hoezo afhankelijk van de plaats, zo groot is Zuid Holland nu toch ook weer niet? Tenzij je Nijmegen meerekent natuurlijk... Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 394967

Ik kan niet overal goed in zijn natuurlijk Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 827601 Ik zet alleen maar neer wat men aangegeven heeft. Wink
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:35

Begrijp ik als geen ander hoor Evy dus trek je van mij niks aan Very Happy. Ik heb ooit eens bordjes Venlo gevolgd terwijl ik naar huis moest (Den Haag) laughcry. Tilburg zei me nl niets en Venlo kwam me wel bekend voor whahahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Jeanette ma 5 dec 2011 - 11:30

Zusje schreef:Begrijp ik als geen ander hoor Evy dus trek je van mij niks aan Very Happy. Ik heb ooit eens bordjes Venlo gevolgd terwijl ik naar huis moest (Den Haag) laughcry. Tilburg zei me nl niets en Venlo kwam me wel bekend voor whahahaha!

lol!

Wij hadden dat ooit eens met stappen. Ik woon vlakbij D.en B.osch en waren in Gemert geweest jaren terug. Wij terug rijden (had nog geen TomTom), reden we opeens in Duitsland. Oepss!! laughcry

Maar als het in Rotterdam is, laat ik deze kledingruil aan mij voorbij gaan, sorry! Voor iedereen alvast veel plezier gewenst!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 11:31

Zusje schreef:Begrijp ik als geen ander hoor Evy dus trek je van mij niks aan Very Happy. Ik heb ooit eens bordjes Venlo gevolgd terwijl ik naar huis moest (Den Haag) Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 394967. Tilburg zei me nl niets en Venlo kwam me wel bekend voor whahahaha!
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Sweety di 6 dec 2011 - 4:43

Ik zal eens kijken of ik nog wat heb liggen, maar het lijkt mij wel leuk. Ligt er wel aan op welke datum het is. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 5:56

Ja voor mij ook afhankelijk van de datum. Ik denk dat ik vooral accessoires heb. Maar ga natuurlijk nog wel even kijken Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Alex di 6 dec 2011 - 6:05

Zusje schreef:Begrijp ik als geen ander hoor Evy dus trek je van mij niks aan Very Happy. Ik heb ooit eens bordjes Venlo gevolgd terwijl ik naar huis moest (Den Haag) laughcry. Tilburg zei me nl niets en Venlo kwam me wel bekend voor whahahaha!
lol!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 6:47

Afhankelijk van datum, tijd en evt oppas meld ik me aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 6:49

Evy, prik een datum jump

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Alex di 6 dec 2011 - 9:31

ProudMama schreef:Afhankelijk van datum, tijd en evt oppas meld ik me aan.

cheers

Ik ga straks of morgen even wat data neerzetten.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Makamba di 6 dec 2011 - 9:47

Wat jammer dat het gewoon echt te ver weg is! Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Alex di 6 dec 2011 - 21:50

Inderdaad jammer, Makamba! Ik had het echt leuk gevonden jou erbij te hebben!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  leeuw vr 9 dec 2011 - 9:53


Dit lijkt me een heel leuk idee.
Ben wel niet zo heel actief op dit forum als anderen.
Maar zou ik mee mogen doen? Is voor mij ook wel erg in de buurt.
Heb een kast vol kleding die ik nodig eens moet uitmesten ook.
leeuw
leeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 75
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 11:33

Waarom niet Leeuw?

Evy, hoe staat het met de data? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruilmeeting Zuid-Holland! - Pagina 2 Empty Re: Kledingruilmeeting Zuid-Holland!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum