Heel veel poepen, hoe lang aankijken?
+14
Minx
Kayleigh
Ayla
Happydobby
Chelle
Fiebje
loesje
Bruintje Beer
Annemie
Pussycat
Kat1980
Darius
Blue flower
Theeleut
18 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?
nee zo hoeft dat er niet uit te zien hoor ze kunnen ook gewoon rode bultjes hebben en toch een schimmeltje hebben opgelopen in het ziekenhuis. Het doet me denken aan spruw maar dan aan de billen en dat krijgen veel kinderen in het ziekenhuis zo ook mijn zoontje bij zijn geboorte.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Oke, dan gaat er ook een anti schimmel smeerseltje op het lijstje!loesje schreef:nee zo hoeft dat er niet uit te zien hoor ze kunnen ook gewoon rode bultjes hebben en toch een schimmeltje hebben opgelopen in het ziekenhuis. Het doet me denken aan spruw maar dan aan de billen en dat krijgen veel kinderen in het ziekenhuis zo ook mijn zoontje bij zijn geboorte.
Gast- Gast
En je doet zink en sudo? maar in sudo zit zink.
Ik vind daro zinkzalf erg fijn, die is wat dunner dan bijv. bepanthen.
Het kan ook een schimmeltje zijn idd, ze zijn toch in het ziekenhuis geweest.
En misschien ligt het aan de vier maanden ofzo, hier ook al 3 poepluiers gehad vandaag en aan de luieremmer te zien had mijn vriend vanmorgen ook een poepluier.
Ik vind daro zinkzalf erg fijn, die is wat dunner dan bijv. bepanthen.
Het kan ook een schimmeltje zijn idd, ze zijn toch in het ziekenhuis geweest.
En misschien ligt het aan de vier maanden ofzo, hier ook al 3 poepluiers gehad vandaag en aan de luieremmer te zien had mijn vriend vanmorgen ook een poepluier.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Niet tegelijk hoor HD haha. Beneden heb ik sudo staan, boven zink. Hij houd zijn adem in als ik eraan zit om daarna te gaan gillen, zo zeer doet het. En iedere 2 uur moet ik het weer schoonmaken, zo zielig. Net maar lekker een tijdje in bad gezet.
Gast- Gast
Ik heb créme van weleda, even kijken hoe het heet hoor. Weleda baby, calendula billen balsem. Werkt echt supergoed. Het klinkt mij gewoon als luieruitslag, heeft ook even tijd nodig om te genezen. En ik smeer E. haar billen áltijd, na elke luier in met créme, of sudo of zwitsal zinkzalf, dan zit er alvast een beschermlaagje op.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
probeer ander miconazolnitraat
is een zalfje tegen schimmel, ik gebruik die wanneer mijn kinderen ook maar een klein rood plekje op de billen krijgen, hup zalfje erop 2 x per dag en na 1 a 2 dagen is het weer een paar maanden weg
Kan je gewoon bij een drogist kopen
is een zalfje tegen schimmel, ik gebruik die wanneer mijn kinderen ook maar een klein rood plekje op de billen krijgen, hup zalfje erop 2 x per dag en na 1 a 2 dagen is het weer een paar maanden weg
Kan je gewoon bij een drogist kopen
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Nou, om je lijstje nog wat langer te maken....Ik doe er een flinke laag vaseline op. Werkt hier heel goed.
Gast- Gast
S. die heeft wel 2 a 3 keer per dag z'n luier vol Opzich is het niet erg als hij zoveel ontlasting heeft maar het moet niet te waterig of te hard zijn. En verder smeer ik Sudo creme en dat helpt goed bij S.
Gast- Gast
Het is net water. Het is dunner als spuitluiers. Water met vlokjes zeg maar.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Het is net water. Het is dunner als spuitluiers. Water met vlokjes zeg maar.
Dan zal ik zeker even de dokter bellen want dat is niet gezond ! En voor nu wel zorgen dat hij voldoende drinkt
Gast- Gast
Ruikt het zurig??ProudMama schreef:Het is net water. Het is dunner als spuitluiers. Water met vlokjes zeg maar.
Zo ja, dan is het meestal tanden poep, dat er dus tanden aan het doorkomen zijn.
Je ruikt het verschil heel duidelijk.
Hier een hele week van die luiers gehad, echt waterdun, en hoppa 2 tanden door. Zijn eerste 2
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Zou ook goed verstopping kunnen zijn. Want de dunne ontlasting kan er dan wel langs en de gewone niet. En dat zou dan weer van dat spul door de flessen kunnen komen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ja, overloop diaree dacht ik zelf ook al aan. Zeker omdat hij iedere keer wel aan het persen is. Als het morgen nog zo is bel ik even telefonisch spreekuur van de huisarts, die kan ik nu niet meer bellen.Fairytale schreef:Zou ook goed verstopping kunnen zijn. Want de dunne ontlasting kan er dan wel langs en de gewone niet. En dat zou dan weer van dat spul door de flessen kunnen komen.
Gast- Gast
hij is zoals altijd onverzadigbaar! Maakt geen zieke of duffe indruk gelukkig, dan had ik wel aan de bel getrokken.Razz_ schreef:ProudMama schreef:Het is net water. Het is dunner als spuitluiers. Water met vlokjes zeg maar.
Dan zal ik zeker even de dokter bellen want dat is niet gezond ! En voor nu wel zorgen dat hij voldoende drinkt
Gast- Gast
Maar aan de andere kant kan een verstopping bijna niet, zijn buik is heel soepel en mag ik gewoon aanzitten, dus hij heeft geen buikpijn.
Gast- Gast
Voor diarree hoef je de huisarts niet te bellen, dat hoort echt bij de tijd van het jaar. Een beetje buikgriep, en daar hoeven ze niet echt ziek van te zijn. En die rode billetjes komt weer door de zure poep, die 'bijt' als het ware. Dus goed smeren en snel verschonen naar het poepen. Pas als het langer dan 3 dagen aan blijft houden, ze koorts erbij krijgen of niet meer willen drinken dan zou ik meteen aan de bel trekken. Helaas kunnen ze die kleintjes niets geven tegen diarree. Beterschap in ieder geval.
Gast- Gast
Wat lieskuh zegt.
Iun je wel goed beoordelen of hij plast?
Ik zou Jecovitol (lecertraanzalf) op zijn billen smeren. Dan trekt meteen de pijn eruit.
Iun je wel goed beoordelen of hij plast?
Ik zou Jecovitol (lecertraanzalf) op zijn billen smeren. Dan trekt meteen de pijn eruit.
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Voor diarree hoef je de huisarts niet te bellen, dat hoort echt bij de tijd van het jaar. Een beetje buikgriep, en daar hoeven ze niet echt ziek van te zijn. En die rode billetjes komt weer door de zure poep, die 'bijt' als het ware. Dus goed smeren en snel verschonen naar het poepen. Pas als het langer dan 3 dagen aan blijft houden, ze koorts erbij krijgen of niet meer willen drinken dan zou ik meteen aan de bel trekken. Helaas kunnen ze die kleintjes niets geven tegen diarree. Beterschap in ieder geval.
Y. had een week of 6 geleden ook hele erge diarree. Hij zat op 16 spuit/water luiers per dag, dus minimaal 1 per uur. Hij dronk ook bijna niet. Wij kregen van de kinderarts Imodium drank. Wel in een aangepaste dosering, maar het was de enige mogelijkheid om een ziekenhuis opname te voorkomen op dat moment. Na 2x geven zat hij nog maar op een stuk of 6 spuit luiers en na 3x geven was het zo goed als over.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Nee, ik kan niet goed zien of hij past, als hij poept zit het door heel zijn luier. Maar net was hij lekker vrolijk en gek aan het doen, dus maak me niet heel veel zorgen. Alleen die billetjes worden met de keer erger, en zolang hij zo blijft poepen trekt het niet bij ook. Met schoonmaken doet het echt zeer.
Heb niet het idee dat hij aan het uitdrogen is.
Het begon zondag al met flink wat luiers, gister was het veel en vandaag nog meer. De dagen ervoor weet ik niet precies natuurlijk, maar neem aan dat ze het wel gezegt hadden als hij heel veel poepte. Als het morgen niet gaat minderen ga ik toch even bellen voor de zekerheid, beter een keer teveel als dat ik dingen over het hoofd zie. (Verder ben ik totaaaal niet onzeker of bang dat ik het fout doe hoor )
Het begon zondag al met flink wat luiers, gister was het veel en vandaag nog meer. De dagen ervoor weet ik niet precies natuurlijk, maar neem aan dat ze het wel gezegt hadden als hij heel veel poepte. Als het morgen niet gaat minderen ga ik toch even bellen voor de zekerheid, beter een keer teveel als dat ik dingen over het hoofd zie. (Verder ben ik totaaaal niet onzeker of bang dat ik het fout doe hoor )
Gast- Gast
Dat moet je ook gewoon doen. Heeft niets met onzekerheid te maken, dat is gewoon je bezorgdheid. Hier stonden wij ook direct bij de dokter op de stoep toen ze nog zo klein waren hoor. Daar wordt je na verloop van tijd wat makkelijker in. Dus gewoon bellen als het je niet lekker zit. Ze zijn ook nog zo klein!ProudMama schreef:Nee, ik kan niet goed zien of hij past, als hij poept zit het door heel zijn luier. Maar net was hij lekker vrolijk en gek aan het doen, dus maak me niet heel veel zorgen. Alleen die billetjes worden met de keer erger, en zolang hij zo blijft poepen trekt het niet bij ook. Met schoonmaken doet het echt zeer.
Gast- Gast
Wat zielig he die zere billen en dan steeds weer poepen. Hier hielp dan de maziana goed.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Hey PM,
Hoest met de rode billetjes?? Knapt hij beetje op?
Hoest met de rode billetjes?? Knapt hij beetje op?
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Hij had vanmorgen warempel tussen de voedingen een schone luier! Alleen nu gaat zijn broer verder
Heb gister de Weleda Billenbalsem gehaald, en het ziet er al iets beter uit. Als hij nou nog een paar uur niet poept en de zalf kan lekker intrekken, dan zijn we een heel eind!
Heb gister de Weleda Billenbalsem gehaald, en het ziet er al iets beter uit. Als hij nou nog een paar uur niet poept en de zalf kan lekker intrekken, dan zijn we een heel eind!
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantiepech, heel veel.
» Vraag over heel veel boeren
» lieve Jasmine, héél veel succes
» Zaterdagavond en heel veel wijn en knoflook.
» prinsessen duplo en heel veel spelletjes en puzzels
» Vraag over heel veel boeren
» lieve Jasmine, héél veel succes
» Zaterdagavond en heel veel wijn en knoflook.
» prinsessen duplo en heel veel spelletjes en puzzels
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: