Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

+14
Minx
Kayleigh
Ayla
Happydobby
Chelle
Fiebje
loesje
Bruintje Beer
Annemie
Pussycat
Kat1980
Darius
Blue flower
Theeleut
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? - Pagina 2 Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  loesje di 6 dec 2011 - 0:40

nee zo hoeft dat er niet uit te zien hoor ze kunnen ook gewoon rode bultjes hebben en toch een schimmeltje hebben opgelopen in het ziekenhuis. Het doet me denken aan spruw maar dan aan de billen en dat krijgen veel kinderen in het ziekenhuis zo ook mijn zoontje bij zijn geboorte.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? - Pagina 2 Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 0:44

loesje schreef:nee zo hoeft dat er niet uit te zien hoor ze kunnen ook gewoon rode bultjes hebben en toch een schimmeltje hebben opgelopen in het ziekenhuis. Het doet me denken aan spruw maar dan aan de billen en dat krijgen veel kinderen in het ziekenhuis zo ook mijn zoontje bij zijn geboorte.
Oke, dan gaat er ook een anti schimmel smeerseltje op het lijstje!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 6 dec 2011 - 1:15

En je doet zink en sudo? maar in sudo zit zink.
Ik vind daro zinkzalf erg fijn, die is wat dunner dan bijv. bepanthen.

Het kan ook een schimmeltje zijn idd, ze zijn toch in het ziekenhuis geweest.

En misschien ligt het aan de vier maanden ofzo, hier ook al 3 poepluiers gehad vandaag en aan de luieremmer te zien had mijn vriend vanmorgen ook een poepluier.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 1:54

Niet tegelijk hoor HD haha. Beneden heb ik sudo staan, boven zink. Hij houd zijn adem in als ik eraan zit om daarna te gaan gillen, zo zeer doet het. En iedere 2 uur moet ik het weer schoonmaken, zo zielig. Net maar lekker een tijdje in bad gezet.

Gast
Gast

Bericht  Ayla di 6 dec 2011 - 2:01

Ik heb créme van weleda, even kijken hoe het heet hoor. Weleda baby, calendula billen balsem. Werkt echt supergoed. Het klinkt mij gewoon als luieruitslag, heeft ook even tijd nodig om te genezen. En ik smeer E. haar billen áltijd, na elke luier in met créme, of sudo of zwitsal zinkzalf, dan zit er alvast een beschermlaagje op.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Kayleigh di 6 dec 2011 - 2:07

probeer ander miconazolnitraat

is een zalfje tegen schimmel, ik gebruik die wanneer mijn kinderen ook maar een klein rood plekje op de billen krijgen, hup zalfje erop 2 x per dag en na 1 a 2 dagen is het weer een paar maanden weg

Kan je gewoon bij een drogist kopen

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:09

Haha, mijn lijstje wordt steeds langer!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:25

Nou, om je lijstje nog wat langer te maken....Ik doe er een flinke laag vaseline op. Werkt hier heel goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:28

S. die heeft wel 2 a 3 keer per dag z'n luier vol Wink Opzich is het niet erg als hij zoveel ontlasting heeft maar het moet niet te waterig of te hard zijn. En verder smeer ik Sudo creme en dat helpt goed bij S.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:36

Het is net water. Het is dunner als spuitluiers. Water met vlokjes zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:36

O, vaseline heb ik wel ergens in huis smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 2:40

ProudMama schreef:Het is net water. Het is dunner als spuitluiers. Water met vlokjes zeg maar.

Dan zal ik zeker even de dokter bellen want dat is niet gezond ! En voor nu wel zorgen dat hij voldoende drinkt

Gast
Gast

Bericht  Theeleut di 6 dec 2011 - 2:43

ProudMama schreef:Het is net water. Het is dunner als spuitluiers. Water met vlokjes zeg maar.
Ruikt het zurig??

Zo ja, dan is het meestal tanden poep, dat er dus tanden aan het doorkomen zijn.
Je ruikt het verschil heel duidelijk.

Hier een hele week van die luiers gehad, echt waterdun, en hoppa 2 tanden door. Zijn eerste 2 I love you
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Minx di 6 dec 2011 - 2:43

Zou ook goed verstopping kunnen zijn. Want de dunne ontlasting kan er dan wel langs en de gewone niet. En dat zou dan weer van dat spul door de flessen kunnen komen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 3:13

Fairytale schreef:Zou ook goed verstopping kunnen zijn. Want de dunne ontlasting kan er dan wel langs en de gewone niet. En dat zou dan weer van dat spul door de flessen kunnen komen.
Ja, overloop diaree dacht ik zelf ook al aan. Zeker omdat hij iedere keer wel aan het persen is. Als het morgen nog zo is bel ik even telefonisch spreekuur van de huisarts, die kan ik nu niet meer bellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 3:17

Razz_ schreef:

Dan zal ik zeker even de dokter bellen want dat is niet gezond ! En voor nu wel zorgen dat hij voldoende drinkt
hij is zoals altijd onverzadigbaar! Maakt geen zieke of duffe indruk gelukkig, dan had ik wel aan de bel getrokken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 3:29

Maar aan de andere kant kan een verstopping bijna niet, zijn buik is heel soepel en mag ik gewoon aanzitten, dus hij heeft geen buikpijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 3:39

Voor diarree hoef je de huisarts niet te bellen, dat hoort echt bij de tijd van het jaar. Een beetje buikgriep, en daar hoeven ze niet echt ziek van te zijn. En die rode billetjes komt weer door de zure poep, die 'bijt' als het ware. Dus goed smeren en snel verschonen naar het poepen. Pas als het langer dan 3 dagen aan blijft houden, ze koorts erbij krijgen of niet meer willen drinken dan zou ik meteen aan de bel trekken. Helaas kunnen ze die kleintjes niets geven tegen diarree. Beterschap in ieder geval.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 9:36

Wat lieskuh zegt.
Iun je wel goed beoordelen of hij plast?

Ik zou Jecovitol (lecertraanzalf) op zijn billen smeren. Dan trekt meteen de pijn eruit.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 di 6 dec 2011 - 9:45

Lieskuh schreef:Voor diarree hoef je de huisarts niet te bellen, dat hoort echt bij de tijd van het jaar. Een beetje buikgriep, en daar hoeven ze niet echt ziek van te zijn. En die rode billetjes komt weer door de zure poep, die 'bijt' als het ware. Dus goed smeren en snel verschonen naar het poepen. Pas als het langer dan 3 dagen aan blijft houden, ze koorts erbij krijgen of niet meer willen drinken dan zou ik meteen aan de bel trekken. Helaas kunnen ze die kleintjes niets geven tegen diarree. Beterschap in ieder geval.

Y. had een week of 6 geleden ook hele erge diarree. Hij zat op 16 spuit/water luiers per dag, dus minimaal 1 per uur. Hij dronk ook bijna niet. Wij kregen van de kinderarts Imodium drank. Wel in een aangepaste dosering, maar het was de enige mogelijkheid om een ziekenhuis opname te voorkomen op dat moment. Na 2x geven zat hij nog maar op een stuk of 6 spuit luiers en na 3x geven was het zo goed als over.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 10:54

Nee, ik kan niet goed zien of hij past, als hij poept zit het door heel zijn luier. Maar net was hij lekker vrolijk en gek aan het doen, dus maak me niet heel veel zorgen. Alleen die billetjes worden met de keer erger, en zolang hij zo blijft poepen trekt het niet bij ook. Met schoonmaken doet het echt zeer.
Heb niet het idee dat hij aan het uitdrogen is.

Het begon zondag al met flink wat luiers, gister was het veel en vandaag nog meer. De dagen ervoor weet ik niet precies natuurlijk, maar neem aan dat ze het wel gezegt hadden als hij heel veel poepte. Als het morgen niet gaat minderen ga ik toch even bellen voor de zekerheid, beter een keer teveel als dat ik dingen over het hoofd zie. (Verder ben ik totaaaal niet onzeker of bang dat ik het fout doe hoor laughcry )

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 21:32

ProudMama schreef:Nee, ik kan niet goed zien of hij past, als hij poept zit het door heel zijn luier. Maar net was hij lekker vrolijk en gek aan het doen, dus maak me niet heel veel zorgen. Alleen die billetjes worden met de keer erger, en zolang hij zo blijft poepen trekt het niet bij ook. Met schoonmaken doet het echt zeer.
Heb niet het idee dat hij aan het uitdrogen is.

Het begon zondag al met flink wat luiers, gister was het veel en vandaag nog meer. De dagen ervoor weet ik niet precies natuurlijk, maar neem aan dat ze het wel gezegt hadden als hij heel veel poepte. Als het morgen niet gaat minderen ga ik toch even bellen voor de zekerheid, beter een keer teveel als dat ik dingen over het hoofd zie. (Verder ben ik totaaaal niet onzeker of bang dat ik het fout doe hoor laughcry )
Dat moet je ook gewoon doen. Heeft niets met onzekerheid te maken, dat is gewoon je bezorgdheid. Hier stonden wij ook direct bij de dokter op de stoep toen ze nog zo klein waren hoor. Daar wordt je na verloop van tijd wat makkelijker in. Dus gewoon bellen als het je niet lekker zit. Ze zijn ook nog zo klein!

Gast
Gast

Bericht  woezel di 6 dec 2011 - 21:38

Wat zielig he die zere billen en dan steeds weer poepen. Hier hielp dan de maziana goed.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  holaagirl wo 7 dec 2011 - 3:58

Hey PM,

Hoest met de rode billetjes?? Knapt hij beetje op?
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 4:04

Hij had vanmorgen warempel tussen de voedingen een schone luier! Alleen nu gaat zijn broer verder laughcry

Heb gister de Weleda Billenbalsem gehaald, en het ziet er al iets beter uit. Als hij nou nog een paar uur niet poept en de zalf kan lekker intrekken, dan zijn we een heel eind!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: