Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

+14
Minx
Kayleigh
Ayla
Happydobby
Chelle
Fiebje
loesje
Bruintje Beer
Annemie
Pussycat
Kat1980
Darius
Blue flower
Theeleut
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 22:38

J poept veel. Echt veel. Iedere voeding een keer en vanmorgen dus om 6 uur een poepluiers, om 10 uur en nu zit ie alweer vol.
Het zijn iedere keer kleine beetjes, hij oogt niet ziek, lijkt geen buikpijn te hebben.

Moet ik hier iets mee of gewoon aankijken?

(Voorheen poepte hij 2 a 3 keer per week!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 22:42

Bij borstvoeding kan het toch zo zijn dat ze heel veel poepen?
Bij ons wordt er gemiddeld 1 keer per dag gepoept, maar hij krijgt inmiddels helemaal flesvoeding.
Het stinkt nu overigens wel veel meer van de flesvoeding, dus ben blij dat het maar 1 keer per dag is.
Gister haalde ik hem uit bed, had gepoept. Nou zijn hele kamer en overloop rook ernaar Laughing
Maar even een raam opengezet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 22:43

Deed hij dit in het ziekenhuis ook? Anders zou ik even contact opnemen met de afdeling waar hij lag en het bespreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Theeleut zo 4 dec 2011 - 22:49

Met bv is het vaak zo, maar als je het niet gewend ben dan is het wel even iets om op te letten.
Hier wordt er meer gepoept als er tandjes aan zitten te komen, misschien kun je al iets zien in zijn mondje?
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Blue flower zo 4 dec 2011 - 22:52

Mijn zoontje heeft ook gemiddeld 4 luiers op een dag, soms dagen van 6 soms dagen 2 of 3x. Heb eigenlijk nooit gedacht dat dat niet goed zou zijn. Zolang het niet dun is lijkt me dat het geen kwaad kan, maar dat durf ik eigenlijk niet met zekerheid te zeggen















Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Darius zo 4 dec 2011 - 22:53

Hoeveel dagen is dat zo?

Als dit de eerste dag is, dan zou ik het morgen nog even aankijken en anders woensdag even het ziekenhuis bellen om te overleggen of dit ook zo was tijdens de opname.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Kat1980 zo 4 dec 2011 - 22:54

Ze krijgen nu toch rijstebloem door de laatste fles?
Misschien moet hij daar een beetje aan wennen en poept hij daarom wat meer.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 23:07

Rijstebloem verstopt juist snel zeggen ze. Maar misschien werkt het bij hem precies andersom? Maar van 2 a 3 x per week naar 6 x per dag poepen vind ik best veel. Het is iedere keer niet veel, maar toch...
Kijk het idd even aan en anders bel ik afdeling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Pussycat zo 4 dec 2011 - 23:14

Het zijn iedere keer kleine beetjes zeg je....
Zou me er niet druk om maken.
Weet niet of ze meer flesvoeding krijgen de laatste tijd? Dan poepen ze ook meer.
Bij borstvoeding kan het juist zo zijn dat ze minder poepen.

Hier heb ik ook vaak kleine beetjes... en soms ineens zit ze tot d'r nek toe vol Laughing
Maar dat is wel vaak of/of. Dus of ik heb mazzel en anders zit ze s'avonds na het eten geheid helemaal onder Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 1:13

Het kan heel goed zijn dat dit door de rijstebloem komt. Hier poepten ze eerder ook maar een paar keer per week, en nu ze bijvoeding krijgen sowieso iedere dag, soms meerdere keren op een dag.

Borstvoeding wordt bijna volledig verteerd, en rijstebloem minder goed. En krijgen ze nog flesvoeding erbij? Dan scheelt dat ook al weer. Ik zou me er geen zorgen om maken zolang hij er geen last van heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Annemie ma 5 dec 2011 - 1:33

Mijn zoontje had dat ook dat hij de ene keer bijna niet poepte, ongeveer 3 per week ofzo en dan ineens 8 keer op een dag, volgens mij kan het geen kwaad.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Bruintje Beer ma 5 dec 2011 - 1:35

Hier heeft hij gemiddeld ook 2/3x een poepluier per dag. Soms wel 5x.
Vooral sinds hij aan de bijvoeding zit.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 1:37

Ik zou me hier totaal geen zorgen om maken, poepen verschilt gewoon nogal eens binnen dezelfde voeding, maar zeker als je er wat dan ook in wijzigt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  loesje ma 5 dec 2011 - 1:40

Alex heeft ook altijd veel gepoept en nog steeds is het een poepmachine :P hij is er verder vrolijk onder. Dus doen ze er niks mee.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 21:47

Meneer heeft al zijn 4e luier om vandaag. Hij heeft inmiddels hele rode en zere billen van het vele poepen. Vannacht wat het echt gillen toen ik hem schoonmaakte.

Gebruik nu zink en sudocreme, iemand nog een beter idee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Fiebje ma 5 dec 2011 - 22:32

W had van de week ook wat schrale plekjes toen heb ik er bepathen zalf opgesmeerd. Plekjes waren zo weg.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 22:39

Het is niet schraal, het is echt vuurrood en voelt bobbelig aan zeg maar. Het doet me al zeer als ik er naar kijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Chelle ma 5 dec 2011 - 22:42

ProudMama schreef:Meneer heeft al zijn 4e luier om vandaag. Hij heeft inmiddels hele rode en zere billen van het vele poepen. Vannacht wat het echt gillen toen ik hem schoonmaakte.

Gebruik nu zink en sudocreme, iemand nog een beter idee?

Aah, sneu dat de billetjes rood zijn.
Het is wel beter om de creme op de billetjes te deppen ipv te smeren. Dat werkt dan beter.

Succes ermee!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 22:42

Met de billen bloot, en je kan een spray van bijv zaqra kopen, zo hoef je er niet aan te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Theeleut ma 5 dec 2011 - 22:44

Billen na schoonmaken goed droog deppen en dan royaal maizena er op strooien! Ik heb het in een zoutvaatje gedaan, strooit makkelijker.

Dat is echt het enige wat hier helpt.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Fiebje ma 5 dec 2011 - 22:46

Dat klinkt pijnlijk, wat vervelend voor hem.
Heb het ook op bultjes gesmeerd, schrale plekjes bij mijzelf.
Geloof dat ik het overal op smeer.
En zoals Chelle zegt deppen is beter dan smeren.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 22:53

Theeleut schreef:Billen na schoonmaken goed droog deppen en dan royaal maizena er op strooien! Ik heb het in een zoutvaatje gedaan, strooit makkelijker.

Dat is echt het enige wat hier helpt.
dat hoorde ik pas ook ergens, ga dat maar eens proberen.
En een spray is inderdaad een goed plan.

Laat hem ook iedere keer even 10 min in zijn blote billen op een handdoek liggen, even lekker luchten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Theeleut ma 5 dec 2011 - 22:56

ProudMama schreef:
Theeleut schreef:Billen na schoonmaken goed droog deppen en dan royaal maizena er op strooien! Ik heb het in een zoutvaatje gedaan, strooit makkelijker.

Dat is echt het enige wat hier helpt.
dat hoorde ik pas ook ergens, ga dat maar eens proberen.
En een spray is inderdaad een goed plan.

Laat hem ook iedere keer even 10 min in zijn blote billen op een handdoek liggen, even lekker luchten.
Ik had het ook vaker gelezen, maar dacht altijd dat het vast niet zo werken.

Maar echt, het werkt gewoon wel. Geen smeerseltjes, je hoeft er niet aan te komen gewoon strooien en het kost niks!
De maizena absorbeert de urine, de urine bijt juist zo als de billen pijnlijk zijn. Hier zag ik het met elke luier die ik verschoonde minder worden.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  loesje di 6 dec 2011 - 0:34

hebben ze geen schimmeltje op de billen en dat ze daardoor ook zo veel poepen?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 0:38

loesje schreef:hebben ze geen schimmeltje op de billen en dat ze daardoor ook zo veel poepen?
Schimmel is meer schilferig, duidelijk begrenst en met een 'opstaande' rand toch? Zo ziet het er niet uit.

Misschien toch in het ziekenhuis iets opgelopen ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel veel poepen, hoe lang aankijken? Empty Re: Heel veel poepen, hoe lang aankijken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum