Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoogte en dieptepunten van 2011!

+46
Rizzo
TGR
Sterre
Zonnetje
Lady1984
Chocoholic
flower
Shy
Jelin
Sushi
Curious
Pompoen
TwistedAngel
Burn
Esperanza
Arwyn
Bubbelicious
bolus26
SnowWhite
sterremaan
Aggi
Niekske
Lavendel
Zininzon
Amber-
Merai
Suus
Sarah1985
Laced
Snack a Jack
Toet
litllejoy
Marin
CCC
Serena
VeryCherry
Lady4
Alex
Blond
Cheesegirl
Jeanette
Caro
Jezzie
Hoochie
silly-one
SarahKey
50 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoogte en dieptepunten van 2011! - Pagina 4 Empty Re: Hoogte en dieptepunten van 2011!

Bericht  Sterre di 6 dec 2011 - 9:48

Dieptepunten:
- onzekerheid over vast contract bij vorige baan, en die baan verliezen. Toen ik het eenmaal wist viel er gek genoeg iets van me af terwijl ik er daarvoor flink ziek van was.
- besef dat ik nooit de band met mijn familie zal krijgen die ik graag zou willen
- het geëmmer met m'n migraine aanvallen, die soms zo verschrikkelijk heftig kunnen zijn dat ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet. Vooral de hevigheid en onvoorspelbaarheid vind ik zo klote.

Hoogtepunten:
- snel weer een leuke nieuwe baan gevonden
- huis gekocht met mijn vriend, sleutel krijgen, klussen en verhuizen/inrichten
- Fijne relatie; ik ben nog meer van mijn vriend gaan houden dan ik al deed
- Fotografiecursus en leuke contacten die ik daar heb opgedaan
- Qua vriendschappen was het een stabiel jaar. Ik ben blij dat de mensen waar ik om geef over het algemeen gezond en gelukkig zijn
- Weekje Griekenland, ik heb me zelden zo relaxt gevoeld!

Een roerig jaar, maar over het algemeen vooral positief dus!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoogte en dieptepunten van 2011! - Pagina 4 Empty Re: Hoogte en dieptepunten van 2011!

Bericht  Pompoen di 6 dec 2011 - 10:45

@Sterre, heb je nog steeds zo vaak Migraine? En is er niet iets aan te doen? Ik weet dat ze soms betablockers voorschrijven en dat dat het helemaal tegengaat. Maar dat doen ze niet zo snel geloof ik. Als ik weer zo status migrainosis krijg dan moet ik dat gaan slikken, omdat je van een migraina-aanval van 2 weken gewoon nog maanden moet herstellen en dat is niet de bedoeling. Maar ik weet niet hoe het is als je af en toe een aanval hebt. Wel balen!
Maar wel echt fijn dat je zo'n leuke nieuwe baan hebt en dat je nog meer van je vriend bent gaan houden en je eigen huisje hebt gekocht nu!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Sterre di 6 dec 2011 - 19:47

@ pumpkin: een half jaar geleden heb ik ze voorgeschreven gekregen, maar i.c.m. andere medicijnen die ik slik ben ik heel bang voor de bijwerkingen. Migraine verandert van patroon: eerst had ik het bijna elk weekend, nu gelukkig niet meer. De laatste 2 hele heftige keren was tegelijk met een weersomslag. Vorige week was de laatste. Echt zo ziek geweest Sad maar de frequentie is wel weer minder nu. Zo gek!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 20:10

Hoogtepunten:

Getrouwd en beseffen dat mijn relatie heel wat waard is.
Idem voor de band met mijn vader en familie
Zwanger geworden van nummer 2 na heel wat geworstel
Goed verloop van mijn studie
Lieve en leuke vriendschappen
Voor mezelf leren kiezen

Dieptepunten:

Contact verbroken met mijn moeder
Beseffen dat sommige contacten het gewoon niet meer waard zijn om
voor te vechten.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 20:13

Sterre, heb je wel eens een hoofdpijndagboek bij gehouden? Migraine is heel vaak het gevolg van een voedselintolerantie namelijk.

Gast
Gast

Bericht  TGR di 6 dec 2011 - 20:51

Mijn hoogtepunten waren ook meteen mijn dieptepunten. 2011 was een pittig, maar leerzaam jaar voor me. Ik ben benieuwd wat 2012 voor me in petto heeft.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Rizzo wo 7 dec 2011 - 0:35

Dieptepunten:
- Weinig vastigheid qua werk en weinig vacatures waar ik voor opgeleid ben.
- Het contact met mijn beste vriendin is minder/anders geworden. Dat vind ik wel jammer.

Hoogtepunten:
- HBO diploma gehaald.
- Backpacken door Australie, Nieuw-Zeeland en Bali.
- Samenwonen met vriend wat erg goed gaat.
- Vanaf januari krijg ik vaste uren op mijn werk voor de tijd van een half jaar. Iets onder mijn niveau, maar ben allang blij dat ik wat heb en ik kan er alsnog veel leren.

Meer hoogtepunten dan dieptepunten voor mij dit jaar! Niet iedereen in mijn omgeving is met goede gezondheid het jaar door gekomen, maar niet al te ernstig gelukkig.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  Middleme wo 7 dec 2011 - 1:42

Hoogtepunten:
- Voor het eerst op vakantie zonder mn ouders, met één vriendin naar Kos
- Het terugvinden van geluk voor mijzelf, mede door mijn vriend die me laat zijn wie ik echt ben en mij daarin ook volledig accepteert
- Mijn stage(school), hier heb ik het zo onwijs naar mijn zin.
- Terugkeren op mijn werk, na er 3/4 jaar niet gewerkt te hebben.

Dieptepunt:
- Het overlijden van mijn oma in augustus Sad
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Aimee wo 7 dec 2011 - 2:11

Jolicious schreef:Sterre, heb je wel eens een hoofdpijndagboek bij gehouden? Migraine is heel vaak het gevolg van een voedselintolerantie namelijk.

De neuroloog waar ik geweest ben voor mijn migraine zegt juist dat dit helemaal niet voldoende onderzocht is om daar uitspraken over te kunnen doen. Ik dacht dat ook nl en vermeed chocola en drop, maar toen ik dat aan hem vertelde zei hij dat dat helemaal niet nodig is omdat de link tussen migraine en voedsel niet bewezen is. De laatste vermoedens zijn zelfs dat niet bepaalde voedingsstoffen migraine triggeren, maar dat je door migraine (vlak voor een aanval) juist trek krijgt in bepaalde producten (waardoor mensen zelf weer de link gaan leggen 'zie je wel, dat gegeten; aanval' terwijl het trek krijgen in dat soort eten dus juist een signaal is)

Maargoed, OT!
Mijn hoogtepunten:
- Geregistreerd partnerschap aangegaan met mijn vriend. Onwijs leuke dag gehad en ik vind het gewoon heel fijn met hem I love you
- Huis gekocht
- Zwanger geraakt van ons eerste kindje

Dieptepunten:
- Vader in het ziekenhuis met hartklachten. Het gaat nu wel weer heel goed met hem, maar het heeft mij heel bewust gemaakt van de sterfelijkheid van mijn ouders en daardoor heel angstig.

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 3:42

Hoogtepunten:
- Vierde 'tantezegger' geboren.
- Nieuwe baan binnen de stichting gekregen.
- Getrouwd.

Dieptepunten:
- Kanker bij mijn zus.
- Oma overleden.

Gast
Gast

Bericht  PluDan do 8 dec 2011 - 1:40

Hoogtepunten:
- De relatie met mijn vriend sinds afgelopen februari I love you .
- Mijn eigen huisje die ik nu heb en mijn katten en hond (na een rottige periode met mijn ex en ons koophuis. 9 maand niet wetende wat er nou met het huis ging gebeuren, maar gelukkig is alles redelijk goed afgelopen).
- Dat ik mijn eigen geluk weer gevonden heb.
- Dat ik te horen heb gekregen dat ik een opleiding mag gaan doen die in januari start.
- De super band met mijn vrienden en vriendinnen die alleen maar veel hechter is geworden.

Dieptepunten:
- Die heb ik eigenlijk het jaar ervoor allemaal al gehad, dus veel slechter kon het voor mij niet gaan dat jaar.
- De relatie met mijn ouders en broertje had ik graag beter gezien.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 1:49

Ik heb eigenlijk alleen maar een dieptepunt: Papa's dood.

Enige hoogtepunt is ons leuke appartement geweest.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 3:16

_Leaf_ schreef:Ik heb eigenlijk alleen maar een dieptepunt: Papa's dood.

Enige hoogtepunt is ons leuke appartement geweest.

Ik leef met je mee Leaf, ik weet hoe je je voelt hug

Gast
Gast

Bericht  Tazz do 8 dec 2011 - 3:59

pff er is dit jaar weer veel gebeurd. Ieder jaar zeggen mijn ouders en ik tegen elkaar dat we een heftig jaar hebben gehad en dat het volgend jaar wel wat minder mag maar het blijft heftig ieder jaar..

Hoogtepunten:
- De geboorte van onze zoon. Het beste begin van het jaar op 3 januari!
- Een geweldige kraamverzorgster waardoor ik een top kraamtijd heb gehad.
- Het huwelijksaanzoek van mijn vriend op Valentijnsdag
- Het telefoontje dat we een loting voor een eengezinswoning hebben gewonnen
- verhuizen naar een eengezinswoning met grote tuin en vaste trap naar zolder!
- Mijn MBO 2 zorg en welzijn diploma krijgen
- Het voor mezelf beginnen als gastouder
- Mijn gastkindjes ontmoeten en hun ouders die erg blij met mij zijn.
- Mijn vakantie met de kinderen naar mijn ouders in M.acedonie.
- Dochter naar school! (peuterspeelzaal)
- Eerste "rapport" van de psz van mijn dochter met alleen maar 10-en!
- Alle ontwikkelingen rondom mijn zoontje, rollen, kruipen, staan, lopen, praten, de eerste 2 tandjes etc.

Dieptepunten:
- Brand in ons trappenhuis tijdens oud en nieuw. Gelukkig waren wij niet thuis en hadden we alleen lichte rookschade. Onze katten waren wel helemaal gestrest.
- Vakantie die de laatste week verpest werd door ontwikkelingen op het werk van mijn vader.
- Met mezelf in de knoop zitten en er met niemand echt over kunnen praten

Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 4:03

Tazz, wat vond je echt heftig aan dit jaar dan?

Leaf, hug

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 8:58

Dieptepunten:

- De gigantische ruzie tussen mijn moeder&mij en mijn broer, wat tegelijkertijd een hoogtepunt was, in a way, omdat 't zoveel oploste eigenlijk..
- Zelfmoord van mijn oom.
- Ontdekking van darmkanker bij mijn oudtante..
- Klinkt dramatisch, maar 't beeindigen van een vriendschap die me wel veel waard was en leren wat die vriendschap eigenlijk was/voorstelde.

Hoogtepunten:

- Het verbeteren van de relatie tussen mij en mijn broer.
- Het verbeteren van de relatie tussen mij en mijn vader..
- Nieuwe baan, betere kansen.
- Een nieuwe verliefdheid smile (Zeer recent)
- Mijn 23ste verjaardag. Op zich stelde de verjaardag helemaal niks voor, maar 't was de eerste die ik geheel bewust van mijn leven, omringt met mensen van wie ik oprecht veel hou en die ook oprecht van mij houden, heb gevierd. Voor 't eerst weet ik waar ik mee bezig ben, waar ik voor werk etc, wie mijn vrienden zijn, waar ik voor vecht. Mijn absolute hoogtepunt smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: