Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoogte en dieptepunten van 2011!

+46
Rizzo
TGR
Sterre
Zonnetje
Lady1984
Chocoholic
flower
Shy
Jelin
Sushi
Curious
Pompoen
TwistedAngel
Burn
Esperanza
Arwyn
Bubbelicious
bolus26
SnowWhite
sterremaan
Aggi
Niekske
Lavendel
Zininzon
Amber-
Merai
Suus
Sarah1985
Laced
Snack a Jack
Toet
litllejoy
Marin
CCC
Serena
VeryCherry
Lady4
Alex
Blond
Cheesegirl
Jeanette
Caro
Jezzie
Hoochie
silly-one
SarahKey
50 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoogte en dieptepunten van 2011! - Pagina 3 Empty Re: Hoogte en dieptepunten van 2011!

Bericht  bolus26 ma 5 dec 2011 - 6:53

dieptepunt:
- mijn vader die aangaf ons contact niet meer waardevol te vinden
-fysieke gezondheidsproblemen
-overspannen

hoogtepunt:
- onze bruiloft
- vorderingen van ons nieuwbouwhuis
- dt het mij nu weer veel beter gaat
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoogte en dieptepunten van 2011! - Pagina 3 Empty Re: Hoogte en dieptepunten van 2011!

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 6:55

Lavendel schreef:
Princess schreef:Dieptepunten:
- Aan de kant geschoven worden door een goede vriend

Weet je al waarom die vriend ineens zo tegen je doet?

Nope..
Hij weigert nog steeds met me te praten, heeft wel tegen de vriend van een vriendin van ons gezegd dat als ik het goed wil maken ik maar naar hem moet komen want het lag allemaal aan mij.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel ma 5 dec 2011 - 6:58

Princess schreef:
Lavendel schreef:

Nope..
Hij weigert nog steeds met me te praten, heeft wel tegen de vriend van een vriendin van ons gezegd dat als ik het goed wil maken ik maar naar hem moet komen want het lag allemaal aan mij.

Flauw hoor, want WAT lag er dan aan jou :S En hij verteld ook niet over de reden tegen je andere vrienden? Ik vind het enorm kinderachtig als hij probeert een wig te drijven tussen jou en de rest van je vrienden. Ookal mag je iemand van je vriendengroep iets minder heb dan gewoon het rescpect om normaal te blijven doen om de groepssituatie normaal te houden.
Als je hem er face to face op aanspreekt wat zegt hij dan?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 7:03

Lavendel schreef:
Princess schreef:
Lavendel schreef:

Nope..

Flauw hoor, want WAT lag er dan aan jou :S En hij verteld ook niet over de reden tegen je andere vrienden? Ik vind het enorm kinderachtig als hij probeert een wig te drijven tussen jou en de rest van je vrienden. Ookal mag je iemand van je vriendengroep iets minder heb dan gewoon het rescpect om normaal te blijven doen om de groepssituatie normaal te houden.
Als je hem er face to face op aanspreekt wat zegt hij dan?

Hij zegt er tegen niemand iets over. Of nouja, hij zegt dat het komt doordat ik twee keer een beetje lullig heb gedaan/ chagerijnig was. Ik weet dat ik de makkelijkste niet ben maar als ik in zo'n bui ben weet ik dat meestal wel en kan daar best iets van gezegd worden. En dat weet hij.
Ik en de andere meiden vermoeden dat hij het niet kan hebben dat wij het met z'n 3en zo goed kunnen vinden. Maar zeker weten doen we het niet.
Ik heb hem er 5 keer geprobeerd op aan te spreken, er komt niets uit.
Hij komt vanaf volgende week weer in mijn woonplaats wonen, hij schijnt een maand geleden aan onze vriendinnen beloofd te hebben het gesprek met mij aan te gaan maar dit wist ik niet en heb ook niets van hem gehoord.
Afgelopen zaterdag hebben de meiden hem duidelijk gemaakt dat ze wel van hem verwachten dat hij dit doet, zij zijn het ook zat om ertussen te staan.
Ik ben benieuwd of hij dit zal doen.

Gast
Gast

Bericht  Bubbelicious ma 5 dec 2011 - 7:11

Natuurlijk te beginnen met de hoogtepunten:

* vast contract
* huis gekocht
* dat mn katten zich zo goed hebben aangepast aan het nieuwe huis
* dat mn vriend eindelijk een andere baan heeft gevonden, hij was het zo zat bij zijn andere baan
* dat één creditcard is afgelost laughcry
* dat ik urenuitbreiding heb gekregen, eindelijk na 3 jaar (ook al is dat voor het nieuwe jaar, begint namelijk vanaf 1 januari)
* dat mijn zus weer gezond en wel terug is gekomen na 3 maanden stage in Marokko

Dieptepunten:

* plotselinge dood van mijn collega
* dat ik heel kwakkelig ben geweest dit jaar met gezondheid
* ontzettend teleurgesteld door iemand waarvan ik dacht dat het een vriend was (niet dus Cry )

Al met al dus en heel goed jaar geweest, als ik kijk naar het nieuwe huis en het vaste contract met urenuitbreiding. Toch ook heftige dingen meegemaakt, maar wat heb ik veel om dankbaar voor te zijn zeg! Dat zie je pas als je zo het lijstje ziet.
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 7:16

Dieptepunten:
Mijn vader kreeg een herseninfarct
Ik maakte het uit met mijn vriend (toch ook wel een lichtpunt hoor)
Mijn vakantie in NY State
Mijn collega op mijn vorige werk

Hoogtepunten:
Reisjes naar Engeland, Ierland en Texas
Mijn vader die uit het revalidatiecentrum kwam en er goed bovenop kwam
20 jaar vriendinnen met mijn beste vriendin
Aangenomen worden bij mijn nieuwe baan en mijn oude kunnen opzeggen
Taart der taarten bakken met Smikkel
Hopelijk komt er nog 1 hoogtepunt bij smile

Gast
Gast

Bericht  Arwyn ma 5 dec 2011 - 7:23

Hoogtepunten:
- Het jaar was eigenlijk gewoon wel prima. Ben tevreden en kijk er goed op terug.

Dieptepunten:
- Contract dat niet verlengd werd (maar ja, daardoor doe ik nu tenminste wel weer wat met mijn diploma, dus bij nader inzien is het helemaal niet zo vreselijk!)
- Goede vriend van mijn ouders is overleden aan kanker.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Esperanza ma 5 dec 2011 - 7:36

Dieptepunten:
-Overlijden van m'n oma en dat ik net te laat thuis was om afscheid van haar te nemen.
-De diagnose die ik gekregen heb en dat ik (mede daar door) heel erg vastloop.

Hoogtepunten:
-Behalen van m'n HBO diploma.
-In m'n eentje op reis gegaan naar Zuid-Amerika.
-Verhuisd van studentenhuis naar een appartementje voor mezelf.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Burn ma 5 dec 2011 - 8:29

Mijn dieptepunten:
- Dat ik mijn vader bijna kwijt ben geweest door een hartstilstand

- Het uitgaan van m'n relatie met de liefde van m'n leven.
- Na die tijd nog vaker gekwetst worden door hem.
- Geen afstand kunnen nemen van m'n ex..

Mijn hoogtepunt:
- De vakantie naar Tsjechië + feest van m'n ouders! Waarmee we vierden dat m'n ouders 25 jaar getrouwd waren. Heel bijzonder om dit te kunnen vieren met papa erbij! I love you
- Ik hoop dat mijn hoogtepunt van 2011 nu bezig is. Mijn stage in Oostenrijk!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  TwistedAngel ma 5 dec 2011 - 8:54

Diepte punten:
- verbreken van relatie door mn ex
- verliezen van vrienden (die achter mn ex aanliepen)
- Werkstress, angst om baan te verliezen
- stress om hoe straks verder als ons huis verkocht word...

Hoogte punten:
-Er achter komen hoe close ons gezin is, hoe erg zij mij gesteund hebben
- Zwangerschap van mijn zus, tweeling, nu 15 weken
- aantal oude vrienden weer tegen gekomen, oud klasgenoten
- Het ontmoeten van G.
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 9:09

Herkenbaar... Al beweert die van mij nog heel hard dat hij dat niet doet...

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 5 dec 2011 - 9:31

June schreef:Chance Hoogte en dieptepunten van 2011! - Pagina 3 699888. Ben je op zoek naar een andere baan?

2012 wordt gewoon ons jaar, goed smile?

Evy: Misschien moet je laatste dieptepunt dan ook bij bij hoogtepunt. Of is het daar nog niet goed genoeg voor? In 2012 ga je alles overwinnen Hoogte en dieptepunten van 2011! - Pagina 3 699888

Dank je. Het werk dat ik nu doe is tijdelijk, maar tot het einde van het jaar. Het vervelende is wel dat dit nu net werk is waar ik voor heb gestudeerd.

En we gaan er gewoon voor dat 2012 een leuker jaar gaat worden :-)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 9:38

Hoogtepunten:
14 weken aan Cote D'azur geweest I love you
Stage afgesloten met de beste beoordeling ever, hoger kon niet

Dieptepunt:
Relatie troubles

Gast
Gast

Bericht  Pompoen ma 5 dec 2011 - 9:58

Hoogtepunten:
- Afstuderen met een 7,5 voor de praktijk en een 8,5 voor mijn scriptie terwijl er gewoon een operatie tussendoor kwam, trotser kon je mij niet krijgen.
- 30 dagen op reis met man en vouwfiets per trein door Zuid-Oost Europa, het was geweldig
- Dat ik op koor gegaan ben in januari levert mij nog steeds wekelijks hoogtepunten op!
- Veel nieuwe en hernieuwde vriendschappen en ook bijgelegde ruzies. Ik voel me daar heel fijn bij, ik ben echt blij dat sommige contacten hersteld zijn.

Dieptepunten:
- Het langzame herstel na de (heup)operatie
- Het tot de conclusie komen dat het niet geholpen heeft
- Een tweede handoperatie, ook met slecht herstel
- Het besluit dat ik nogmaals onder het mes moet voor mijn heup (in 2012) en ook voor mijn hand waarschijnlijk.

Ook zijn er een aantal dingen die zowel hoogte als dieptepunten hebben opgeleverd. Zoals de 10 maanden fysiotherapie waarbij je vooruitgang merkt maar ook ontdekt dat je nog steeds beperkt bent. Waar ik enorm gelachen heb, maar ook gehuild heb. 't heeft me veel gegeven maar ook veel gekost.
De operatie aan mijn heup valt hier ook onder, dat gevoel, die hoop die ik had dat het nu helemaal goed zou komen, ik had de eerste maanden van 2011 echt vleugels.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Curious ma 5 dec 2011 - 10:39

2011
Hoogtepunten:
- eindelijk wonen in ons nieuwe huis (na 2 jaar bouwen!)
- 25 jaar vriendschap met een vriendin, gevierd in een weekendje samen!
- Alles omtrent onze hond, de trainingen, examens, wandelingen, het spelen etc.
- mijn super relatie
- housewarming
- leidinggevende functie gekregen op t werk
- hele fijne meivakantie in zonnige nederland

Dieptepunten:
- mijn terugval in depressie
- mijn ADHD diagnose
- het voorlopig uit moeten stellen om te gaan voor een kindje
- het overlijden van een tante
- ziektewet en probleempjes op het werk
- gedoe met schoonmoeders
- vriendin die geen vriendin bleek
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Sushi ma 5 dec 2011 - 10:48

Hoogtepunt: dat ik mijn eigen huisje kreeg! Morgen woon ik hier precies een half jaar.

Dieptepunt: heel recent: het overlijden van mijn lieve opa.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Jelin ma 5 dec 2011 - 20:52

Dieptepunt; Financieel flink aan de grond gezeten. We zijn bijna alles kwijt geweest.
Het onverwachts overlijden van mijn man's oma. Mijn man heeft het er nog altijd moeilijk mee.

Hoogtepunt; Dat we toch financieel te boven zijn gekomen en bijna geen schuld meer hebben.
Dat ik op mijn werk een stapje hoger ben opgeklommen.
Dat ik gestopt ben met de pil, nu nog hopen op een tweede zwangerschap.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Shy ma 5 dec 2011 - 21:09

Dieptepunt: onverwachts overlijden van de zwager van mijn vriend.
Weinig contact met mijn zus, terwijl ik haar erg mis (dit weet ze ook)

Hoogtepunt: op vakantie erachter komen dat ik zwanger ben!
Gevraagd worden door vriend!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  flower ma 5 dec 2011 - 21:29

Hoogtepunt: Mijn vriend en ik zijn begin van het jaar samen gaan wonen

Dieptepunt: door het verkoop van het huis van mijn vriend hebben we een flinke schuld overgehouden
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 0:11

Afgelopen jaar is zonder echt noemenswaardige pieken en dalen gegaan, maar ik zal proberen toch iets op te schrijven.

Hoogtepunten:
-afgelopen september toen ik voor het eerst helemaal alleen op vakantie ging (and I loved it!)
-de vakantie van mijn vriend en ik op Corfu, het was heerlijk

Dieptepunten:
-Het besef dat mijn motivatie voor mijn werk eigenlijk helemaal weg is (zit nu ook te forumen terwijl ik zou moeten werken)
-Het maar niet kunnen vinden van een nieuwe baan ondanks dat ik me suf gesolliciteerd heb (laatste tijd staat het op een wat lager pitje en zou ik wat dat betreft wel een schop onder mijn kont kunnen gebruiken, oh, die gemakzucht)

Gast
Gast

Bericht  Chocoholic di 6 dec 2011 - 0:44

Hoogtepunt:
- Minor Spaans afgesloten met hoge cijfers
- Zomervakantie Turkije met als letterlijke hoogtepunt Paragliden van een 2km hoge
berg
- Stage lopen bij Philips
- Mijn gezinsuitbreiding: de 2 liefste, knapste en leukste kittens die er zijn I love you
- (Hopelijk) Liefde die wederopbloeit tussen mij en mijn ex (sinds kort pas)

Dieptepunt:
- Relatie verbroken van 1,5 jaar
- Veel persoonlijke issues (stress, moodswings, etc)
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Lady1984 di 6 dec 2011 - 1:50

Hoogtepunten
- Vakantie Mallorca met vriend. Heerlijke week samen zonder stress. Heerlijk weer.

- Leuke uitstapjes met vriend. Mijn relatie met hem beschouw ik als een hoogtepunt. Met hem samen wil ik een leven opbouwen.

- Goed contact met mijn beste vriendinnen.

- Een superleuke eindopdracht van mijn studie bij de organisatie waar ik altijd al eens ‘binnen wilde kijken’.

- Het eind van mijn opleiding in zicht!

- Een nieuwe locatie op mijn werk waar ik gevraagd ben om te komen werken. Ik vind deze doelgroep zóveel leuker! Ga eindelijk weer met plezier naar mijn werk.

- Aan het begin van het jaar een super minor gedaan samen met iemand. Haar heb ik beter leren kennen en de samenwerking met haar vond ik echt een hoogtepunt.

Dieptepunten
- De impasse waarin ik zat met studie en werk. Door een dal gegaan door de strubbelingen met de cliënten (1 cliënt met name) op het werk (bijbaan). Gelukkig nu voorbij door bovenstaande dingen.

- Het verdriet dat ik af en toe heb van de lange afstand tussen mijn vriend en mij. En dat er nog geen vooruitzicht is op verbetering (samenwonen).

- Mijn gevoelens bij bepaalde periodes (gevoelloosheid is een beter woord)

Leuk om dit zo op te schrijven. Sta er niet zo vaak bij stil welke hoogte- en dieptepunten er zijn geweest. De tijd vliegt als ik bedenk wat er allemaal in een jaar gebeurd is! Ik kijk terug op een mooi jaar!
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255

Bericht  Zonnetje di 6 dec 2011 - 9:28

Hoogtepunten:
- Het feit dat we ons appartement zo snel verkocht hadden en het kopen van een nieuw huis samen met mijn vriend.
- De vakantie met mijn vriend naar Sicilie.
- Een lang weekend weg met een vriendin van mij naar Rome.
- Nieuwe vriendschappen die zijn ontstaan of aan het ontstaan zijn.
- Ik voel me steeds beter thuis op mijn werk en mag interessante en uitdagende opdrachten doen.

Dieptepunten:
- De hoge schuld die we moesten betalen bij het verkopen van ons appartement.
- Ontdekken dat sommige vriendschappen echt over zijn.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 9:43

Hoogtepunt:
- Mijn eerste vliegvakantie
- Trouwerij van zwager en schoonzus (wat voelde ik me goed die dag smile)
- Begin van stage, hoewel dat nu zo'n langzamerhand een enorm dieptepunt wordt.. Sad
- Vakantiewerk bij de politie (Hele lieve mensen ontmoet, krabbelde weer wat op)
- Weekendje weg met vriendinnen, waardoor ik inzag dat ik zulke dingen gewoon vaker moet ondernemen

Dieptepunt:
- Mijn gezondheid zowel lichamelijk als geestelijk en het feit dat er (nog) geen naam voor is
- Stage met slechte begeleiding
- Ontslag moeten nemen bij mijn bijbaan, terwijl ik dit eigenlijk niet wou maar niet anders kon. Mis mijn collega's heel erg. Sad

Gast
Gast

Bericht  Burn di 6 dec 2011 - 9:47

Wat zijn er toch veel relaties uit gegaan of mensen in de steek gelaten..
Valt me zo op,

Maar gelukkig kan iedereen ook hoogtepunten noemen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: