Hoogte hypotheek
+3
SparklingEyes
Shisha
Marcellah89
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoogte hypotheek
Als je de calculators op de website van een bank gebruikt. Klopt dat dan ongeveer met wat je echt kunt krijgen aan hypotheek? Of hangt de hoogte van een hypotheek van meer factoren af dan alleen de hoogte van het salaris? Ik ben benieuwd hoeveel wij kunnen lenen voor de hypotheek. Maar ben nog niet van plan dit jaar al een huis te kopen dus binnen lopen om echt een berekening te laten doen lijkt me een beetje raar.
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Hoogte hypotheek
Bij ons klopte het wel aardig, scheelde maar een paar 1000 euro.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wij konden juistmeer krijgen dan die rekenprogramma's aangaven! Scheelde ruim 20.000 euro....
Zou gewoon eens contact zoeken meteen onafhankelijk adviestypje.
SE
Zou gewoon eens contact zoeken meteen onafhankelijk adviestypje.
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Bij mij klopte het ook wel ongeveer..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Het klopte hier ook aardig.
Maar je kunt toch altijd vrijblijvend ergens om informatie vragen, zonder dat het nu de bedoeling is om te kopen? Doen wel meer mensen.en jaren geleden heb ik dat zelf gedaan.toen was kopen niet aan de orde, maar wilde wel weten wat er mogelijk was.
Maar je kunt toch altijd vrijblijvend ergens om informatie vragen, zonder dat het nu de bedoeling is om te kopen? Doen wel meer mensen.en jaren geleden heb ik dat zelf gedaan.toen was kopen niet aan de orde, maar wilde wel weten wat er mogelijk was.
Gast- Gast
Bij ons klopte het ook wel aardig..
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Poe durf het niet helemaal zeker meer te zeggen. Maar volgens mij konden wij meer lenen dan op internet aangegevn stond. Hebben wel bij een hypotheekadviseurgekeken, die voor meerdere banken werkt (want niet iedere bank zou ons die hypotheek verstrekken)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij klopt het wel ongeveer. Waar je wel rekening mee moet houden, is dat de maximale hypotheeksom geen rekening houdt met buitengewone maandelijkse lasten. Als je dus (zoals in mijn geval) veel geld kwijt bent aan kinderopvang/studieschuld etc. zou ik dat wel meewegen bij het bepalen van de hypotheeksom die je neemt.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» hoogte hypotheek en wat betaal je per maand?
» maximale hypotheek vs. afgesloten hypotheek
» hoogte bed kraamzorg
» Hoogte alimentatie
» Hoogte klossen
» maximale hypotheek vs. afgesloten hypotheek
» hoogte bed kraamzorg
» Hoogte alimentatie
» Hoogte klossen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: