Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.

+12
Zwerver
Marin
kwak
studiebol
meisje
Parisienne
CCC
Jeanette
Alex
Coccinelle
Susan
Sarah1985
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten. - Pagina 2 Empty Re: Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 8:16

Haha, ja, dat was even snel improviseren Wink

Leuk dat het allemaal zoveel indruk heeft gemaakt! Gaat het vandaag alweer wat beter met haar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten. - Pagina 2 Empty Re: Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.

Bericht  Monte ma 5 dec 2011 - 8:17

Wat een ontzettend leuk feestje en leuke foto's! En wat stoer dat hoewel S.enna ziek was ze het toch vol heeft gehouden smile
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten. - Pagina 2 Empty Re: Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 8:20

Ja dat doen jullie echt heel leuk !

Het gaat vandaag helaas nog niet beter met haar, ze had gisteren precie 40 graden koorts toen ik haar naar bed bracht. Vandaag is ze thuis gebleven en had ze 39,5 graden koorts. Ze klaagt sinds einde van de middag met pijn in haar linker zijde, ze hangt maar een beetje in de bank. Morgen om 09,30 weer terug naar de huisarts want dit is al zo vanaf donderdag nacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten. - Pagina 2 Empty Re: Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 8:34

Ahh... arme meis heeft het echt flink te pakken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten. - Pagina 2 Empty Re: Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 8:48

Ja echt zielig, ze is echt nog nooit zo ziek geweest. Zelf denk ik aan een blaasontsteking of een nierbekken ontsteking gezien de plaats die ze aanwijst waar het pijn doet. Morgen dus opnieuw naar de huisarts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten. - Pagina 2 Empty Re: Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 9:05

wc-eend schreef:Onwijs lief en schattig I love you

Ik vind het allemaal maar byzonder hoor, sommigen zijn zo betrokken bij het forum en doen veel voor anderen! Ik vind dat echt mooi om te zien!

+1, ik vind dat ook heel erg mooi!
Super leuk idee dit!

Edit; Beterschap met Senna!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten. - Pagina 2 Empty Re: Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.

Bericht  Makamba di 6 dec 2011 - 0:33

Wat ontzettend lief! Foto's zijn echt leuk. I love you I love you
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten. - Pagina 2 Empty Re: Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.

Bericht  Jordana di 6 dec 2011 - 1:47

Een reactie van piet twee:

Het was echt onwijs leuk om te doen. En deze twee kanjers te ontmoeten. Helaas was er eentje ziek maar ze kan wel zeggen dat ze lekker op schoot heeft gelegen bij piet.
Je hebt onwijs leuke kids Mv2 en ik hoop je snel weer een keer te zien maar dan als blanke!!
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten. - Pagina 2 Empty Re: Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.

Bericht  Monte di 6 dec 2011 - 6:04

Hoe gaat het nu met S.enna? Heeft de dokter nog gezegd wat het is? Hopelijk is ze snel weer de oude.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten. - Pagina 2 Empty Re: Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 7:25

Heel lief, deze actie! En wat ben jij toch een mooie vrouw, Mv2! En die twee meiden van jou... I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten. - Pagina 2 Empty Re: Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum