Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.
+12
Zwerver
Marin
kwak
studiebol
meisje
Parisienne
CCC
Jeanette
Alex
Coccinelle
Susan
Sarah1985
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.
Vandaag vierde Senna haar kinderfeestje bij het poppentheater in B.reda. Gezien de tijd van het jaar stond het poppentheater natuurlijk helemaal in het thema van Sinterklaas en was er een voorstelling over zwarte pieten.
Eenmaal thuis stonden er 'ineens' twee zwarte pieten voor het raam, namelijk piet Maple en Piet Jordana. Ze kwamen bij ons thuis pannenkoeken eten en liedjes zingen met de kinderen. Echt zo leuk, de kinderen waren meteen allemaal stil
Ook hadden deze lieve pieten cadeau'tjes voor Senna en Mara bij, en zijn ze echt verwend. Zo ontzettend lief, ze zijn er erg blij mee. Ook lagen er natuurlijk veel pepernoten op tafel met ander lekker strooigoed (Mara heeft zichzelf goed vol zitten snoepen haha ). Helaas was Senna toch opnieuw ziek geworden, ze had al dagen 40 graden koorts maar vanochtend ging het wel en wilde ze haar feestje toch door laten gaan. Rond het avondeten werd ze echt warm en hangerig, en heeft ze lekker bij de pieten op schoot gehangen
Meiden, nogmaals super bedankt, het was echt leuk om jullie eens in het echt te zien. Nou ja als zwarte piet dan haha, volgende keer zonder sminck
Eenmaal thuis stonden er 'ineens' twee zwarte pieten voor het raam, namelijk piet Maple en Piet Jordana. Ze kwamen bij ons thuis pannenkoeken eten en liedjes zingen met de kinderen. Echt zo leuk, de kinderen waren meteen allemaal stil
Ook hadden deze lieve pieten cadeau'tjes voor Senna en Mara bij, en zijn ze echt verwend. Zo ontzettend lief, ze zijn er erg blij mee. Ook lagen er natuurlijk veel pepernoten op tafel met ander lekker strooigoed (Mara heeft zichzelf goed vol zitten snoepen haha ). Helaas was Senna toch opnieuw ziek geworden, ze had al dagen 40 graden koorts maar vanochtend ging het wel en wilde ze haar feestje toch door laten gaan. Rond het avondeten werd ze echt warm en hangerig, en heeft ze lekker bij de pieten op schoot gehangen
Meiden, nogmaals super bedankt, het was echt leuk om jullie eens in het echt te zien. Nou ja als zwarte piet dan haha, volgende keer zonder sminck
Laatst aangepast door Mama_van2 op zo 4 dec 2011 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Mini meeting met 2 hele lieve zwarte pieten.
Wat ontzettend leuk!!!! wat een verrassing!
Gast- Gast
Aah, Senna kijkt wel echt ziekjes uit haar ogen zeg, wat sneu!
Gast- Gast
gezellig zeg, en wat leuk dat 2 van het forum pietjes waren
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Heel erg leuk!
(Heel vreemd, herken Jordana wel gelijk aan haar smile, maar zou niet zeggen dat de ander Maple is.)
Gast- Gast
Ik herken juist Maple.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is een leuke meeting (en lief), ook voor de kinderen. Leuke foto's ook.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Wat lief!
En wat ziet Mara eruit om op te vreten zeg, vrolijk ding!
Senna is wel echt héél erg zielig, zo sneu!
En wat ziet Mara eruit om op te vreten zeg, vrolijk ding!
Senna is wel echt héél erg zielig, zo sneu!
Gast- Gast
Wat ontzettend leuk en lief!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mara is ook om op te eten en Senna natuurlijk ook maar nu is ze om te vetroetelen De hele ochtend en middag ging het goed maar eenmaal thuis werd ze weer erg ziek, en kreeg ze meteen 40 graden koorts en wilde ze zelf naar bed.
Gast- Gast
Wat ontzettend leuk zeg!! Erg lief gedaan!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wat leuk!!! Dat is nog eens een verassing!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Wat leuk zeg!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wat lief!! Wat zit Mara ook vol overgave te kijken naar de pieten, en wat een geweldige kleren heeft ze aan.
Gast- Gast
Wat een leuke verrassing zeg!
En wat lief van die 2 pietjes!
En wat lief van die 2 pietjes!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Wat een leuke foto's!
En wat ontzettend lief van maple en jordana!
En wat ontzettend lief van maple en jordana!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
wat leuk zeg!wat zullen de kinderen genoten hebben!
beterschap voor Senna!
beterschap voor Senna!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Super leuk zeg!
Ik moest ook even goed kijken, vind jullie erg onherkenbaar zo
Beterschap aan lieve Senna!
Ik moest ook even goed kijken, vind jullie erg onherkenbaar zo
Beterschap aan lieve Senna!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Onwijs lief en schattig
Ik vind het allemaal maar byzonder hoor, sommigen zijn zo betrokken bij het forum en doen veel voor anderen! Ik vind dat echt mooi om te zien!
Ik vind het allemaal maar byzonder hoor, sommigen zijn zo betrokken bij het forum en doen veel voor anderen! Ik vind dat echt mooi om te zien!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Aaah wat leuk! Dat snoetje van Mara
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Graag gedaan!! Deze Piet vond het echt super om te doen! Heel leuk om jullie op deze manier eens een keer in het echt gezien te hebben, en idd, volgende keer gewoon maar wit, in plaats van zwart
Maar ik heb echt genoten, je hebt twee schatten van dochters En Senna en Mara hebben een ontzettend lieve mama, erg leuk jou ook eens ontmoet te hebben!
Maar ik heb echt genoten, je hebt twee schatten van dochters En Senna en Mara hebben een ontzettend lieve mama, erg leuk jou ook eens ontmoet te hebben!
Gast- Gast
Volgende keer een witte Maple en Jordana Het was erg leuk om ook jullie eens in het echt mee te maken. Senna heeft het vandaag al een paar keer over jullie gehad, ze is helemaal trots dat er 2 pieten bij haar pannenkoeken kwamen eten. Ook heeft ze vanochtend veel gekutseld met de verf en het papier wat ze van jullie heeft gekregen, ze is hele kunstwerken voor jullie aan het maken, zo lief ! Ik vroeg wat ze het leukste aan haar kinderfeestje vond en dat was dat de pieten waren langsgekomen
Gast- Gast
Oh, deze Piet hangt de tekening écht op hoor, die ze gisteren van Senna gekregen heeft! Hij ligt nu nog op tafel maar ik ga er even een mooi plekje voor zoeken
En ik hoorde het van Jordana idd, wat lief om te horen!
En ik hoorde het van Jordana idd, wat lief om te horen!
Gast- Gast
Wat leuk ! Jullie zijn ook echt hele leuke pieten. Senna had het vandaag trouwens ook nog over het badkamer raam wat jullie open hadden gemaakt, en dat jullie elkaar de 'schuld' gaven dat jullie het niet dicht hadden gedaan op pakjesavond. Het heeft indruk gemaakt.
'Mama, dat waren die 2 pieten de de cadeau'tjes bij opa en oma hadden gebracht'.
'Mama, dat waren die 2 pieten de de cadeau'tjes bij opa en oma hadden gebracht'.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zwarte Pieten
» Mini meeting Amsterdam
» Lieve uitspraken.
» Waar kleine maat Pieten pakjes?
» Lieve meiden..
» Mini meeting Amsterdam
» Lieve uitspraken.
» Waar kleine maat Pieten pakjes?
» Lieve meiden..