Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
+25
Alias
Merai
Zwerver
Bay
Carra
Suusie
Niki
Antibes
Esperanza
Pandora
Lavendel
Alex
Inge
Kabouter
Sweety
iloverocknroll1984
Feline
Lady4
Bliss
Toet
Tullow
Suus
Ibbeltje
Qiara
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 15 van 29
Pagina 15 van 29 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 29
Re: Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
Smikkell schreef:Klopt. Als de bank en/of tafel dus weg zijn. het ging ook meer over Q.Toet schreef:Smikkell schreef:Al zijn er 20 matjes en kussen, ze moeten ook ergens kunnen liggen. In onze berekening staat de bank al op zijn kant.
Dat snap ik, maar volgens jullie berekening kun je er 10 kwijt toch, of lees ik nu verkeerd? 3 in zusjes bed, 1 op een matras op haar slaapkamer en 6 in de woonkamer?
Ooh zo, sorry. Ja als er niet meer plaats is kun je er niet meer van maken toch.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ach ja, had ik maar eerder moeten zijn en inderdaad vol = vol. Het is ook al heel wat om zoveel mensen te logeren te hebben...
Mijn trein gaat de hele nacht door om 23 over vanaf HS...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Heb jij de regels niet gelezen Reva? Als je hier een reactie plaatst ben je verplicht ook te komen.
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Heb jij de regels niet gelezen Reva? Als je hier een reactie plaatst ben je verplicht ook te komen.
Q, hou gewoon dit topic in de gaten . Is er geen latere trein vanaf CS? Want dat is een stuk dichterbij de stad...
Gast- Gast
Qiara schreef:Ach ja, had ik maar eerder moeten zijn en inderdaad vol = vol. Het is ook al heel wat om zoveel mensen te logeren te hebben...
Oooh dan is het toch goed? Kan je gewoon mee stappen en daarna de trein pakken. Ga je gewoon de hele reis met ons whatsappen.
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Heb jij de regels niet gelezen Reva? Als je hier een reactie plaatst ben je verplicht ook te komen.
Maar het is vol
Gast- Gast
Reva schreef:Toet schreef:Heb jij de regels niet gelezen Reva? Als je hier een reactie plaatst ben je verplicht ook te komen.
Maar het is vol
Overdag kun je prima langs komen hoor, ik leg de rode loper voor je uit .
Gast- Gast
In dit geval neem in de plek op balkon, met liefde.Reva schreef:Toet schreef:Heb jij de regels niet gelezen Reva? Als je hier een reactie plaatst ben je verplicht ook te komen.
Maar het is vol
Gast- Gast
Tot aan de tramhalte en ik haak hem persoonlijk..Zusje schreef:Reva schreef:Toet schreef:Heb jij de regels niet gelezen Reva? Als je hier een reactie plaatst ben je verplicht ook te komen.
Maar het is vol
Gast- Gast
Smikkell schreef:In dit geval neem in de plek op balkon, met liefde.Reva schreef:Toet schreef:Heb jij de regels niet gelezen Reva? Als je hier een reactie plaatst ben je verplicht ook te komen.
Maar het is vol
+1. En ik hou niet eens van +1.
Toet- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Toet schreef:Heb jij de regels niet gelezen Reva? Als je hier een reactie plaatst ben je verplicht ook te komen.
Q, hou gewoon dit topic in de gaten . Is er geen latere trein vanaf CS? Want dat is een stuk dichterbij de stad...
Doe ik! Weet ik, de nachttrein gaat helaas alleen vanaf HS, echt balen vind ik dat! Laatste vanaf CS gaat redelijk vroeg.
Kom op Reva, kom gezellig!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ga stukSmikkell schreef:Tot aan de tramhalte en ik haak hem persoonlijk..Zusje schreef:Reva schreef:Toet schreef:Heb jij de regels niet gelezen Reva? Als je hier een reactie plaatst ben je verplicht ook te komen.
Maar het is vol
Gast- Gast
Slechte smoes. Stuk kan je ook gewoon komen hoor.Reva schreef:Ik ga stukSmikkell schreef:Tot aan de tramhalte en ik haak hem persoonlijk..Zusje schreef:Reva schreef:Toet schreef:Heb jij de regels niet gelezen Reva? Als je hier een reactie plaatst ben je verplicht ook te komen.
Maar het is vol
Reva: "ik kan niet komen. Ik moet afzeggen, want ik ben stuk".
Gast- Gast
Ik heb geen opa's en tentamens meer, dat scheelt.
Gast- Gast
Toet schreef:
Princess, ik zou het heel leuk vinden als jij komt! Ik ben erg benieuwd naar jou. Waar woon je precies? Ik rij óf over Utrecht óf over Rotterdam, dat scheelt voor mij precies 1 km Dus je kan ook met mij meerijden, de heenweg dan.
Ahw wat leuk!
Ik woon n half uur van Rotterdam af, maar ik kan met de trein naar r'dam en als ik vanaf daar met jou mee zou kunnen rijden zou dat super zijn!
Gast- Gast
Buikgriep kan de besten overkomen.Reva schreef:Ik heb geen opa's en tentamens meer, dat scheelt.
Gast- Gast
Zeg dames, heel gezellig hoor maar is het heel gek dat ik niet verwacht dat Reva komt? En dan wel komen spammen in dit topic? Hou het lekker bij het DagCafé...
Gast- Gast
Ja leuk Princess dat je toch komt! En Reva, jij moet ook komen.
En station HS is bijna even ver als CS hoor, scheelt niks!
En station HS is bijna even ver als CS hoor, scheelt niks!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Princess schreef:Toet schreef:
Princess, ik zou het heel leuk vinden als jij komt! Ik ben erg benieuwd naar jou. Waar woon je precies? Ik rij óf over Utrecht óf over Rotterdam, dat scheelt voor mij precies 1 km Dus je kan ook met mij meerijden, de heenweg dan.
Ahw wat leuk!
Ik woon n half uur van Rotterdam af, maar ik kan met de trein naar r'dam en als ik vanaf daar met jou mee zou kunnen rijden zou dat super zijn!
Ik heb even op FB gespiekt waar je woont En ik kom ook praktisch door G heen, als je vanaf daar gaat tenminste. Ik ga bij Tiel de A15 op en moet hem uitrijden tot Rotterdam. Dus of ik jou nou in G/thuis ophaal of in Rotterdam maakt voor mij niet zo veel uit, zeg het maar.
Toet- Lady Post-a-lot
Krijg steeds honger van deze topictitel..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
[quote="Zusje"]
Merai schreef:Ik wil er ook graag bij zijn hoor! En ik wil ook graag blijven slapen als dat kan! Ik moet alleen wel tot half vier werken dus ik kan daarna pas die kant op komen!
Smikkel (+slaapplek)
Suus (+slaapplek)
Tullow (+slaapplek)
Toet (+slaapplek)
Sweety (+slaapplek)
Dolcis_ (blijft slapen)
Doedel (blijft desnoods in haar auto slapen )
Merai (als het kan blijf ik graag slapen!)
Evy (als er plek is wil ik graag blijven slapen, anders pak ik de één na laatste trein)
Zilver*
Pompoen
Qiara
Bliss
Confusion
Volgens mij mis ik nog iemand in deze lijst? Ik had er gister 11 (met mezelf erbij) geteld met Smikkel... Van de mensen die blijven slapen dan...
Als Sweety sowieso dat 2 persoonsmatras + deken + kussens mee wil nemen kan ik er zelf 6 kwijt in de huiskamer. Er passen er 3 in mijn bed. Dan heb ik nog 1 matras/ luchtbed nodig voor bij mij op de slaapkamer. Qua dekens en kussens moet ik van de week even in de kelder kijken wat ik zelf nog heb dus daar kom ik nog op terug.
Ik heb de mensen die onder voorbehoud stonden weggehaald uit deze lijst. Als je alsnog wilt komen, ben je welkom overdag en kun je jezelf bijvoegen aan deze lijst (als je het dus zeker weet). Op 'onder voorbehoud' kan ik geen boodschappen doen .
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Zusje schreef:Eeeeeh... Ik heb eerder veel mensen te logeren gehad dus denk wel dat ik weet wat wel en niet past .
Een matje? Oh, ik heb nog een kampeermatje, zo'n dunne die je op kunt blazen! Maar vraag me af of dat een beetje slaapt voor degene die er op moet liggen .
Ik heb zo'n zelf opblaasbaar kampeermatje, heb er lowlands ook op overleefd dus dat moet goedkomen, het is maar een nachtje
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Toet schreef:Princess schreef:Toet schreef:
Ahw wat leuk!
Ik heb even op FB gespiekt waar je woont En ik kom ook praktisch door G heen, als je vanaf daar gaat tenminste. Ik ga bij Tiel de A15 op en moet hem uitrijden tot Rotterdam. Dus of ik jou nou in G/thuis ophaal of in Rotterdam maakt voor mij niet zo veel uit, zeg het maar.
Ik ga vanuit G. Ik stuur je wel even n pm!
Gast- Gast
Merai schreef:Zusje schreef:Eeeeeh... Ik heb eerder veel mensen te logeren gehad dus denk wel dat ik weet wat wel en niet past .
Een matje? Oh, ik heb nog een kampeermatje, zo'n dunne die je op kunt blazen! Maar vraag me af of dat een beetje slaapt voor degene die er op moet liggen .
Ik heb zo'n zelf opblaasbaar kampeermatje, heb er lowlands ook op overleefd dus dat moet goedkomen, het is maar een nachtje
Ok, als je die mee wilt nemen kunnen we die van.mij er desnoods onder leggen .
En leuk Zilver!
Gast- Gast
Pagina 15 van 29 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 29
Soortgelijke onderwerpen
» F.riesland meeting 25 januari
» Meeting Zwolle 28 januari
» Den Haag meeting
» oktober-november-december-januari mama meeting
» Soco-Wijn-housewarming meeting!
» Meeting Zwolle 28 januari
» Den Haag meeting
» oktober-november-december-januari mama meeting