Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari

+25
Alias
Merai
Zwerver
Bay
Carra
Suusie
Niki
Antibes
Esperanza
Pandora
Lavendel
Alex
Inge
Kabouter
Sweety
iloverocknroll1984
Feline
Lady4
Bliss
Toet
Tullow
Suus
Ibbeltje
Qiara
Pompoen
29 plaatsers

Pagina 14 van 29 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 14 Empty Re: Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 5:51

Ik stond bij onder voorbehoud, maar ik ga het niet redden.
Een vriendin die in het buitenland gaat studeren geeft dan een afscheidsfeest.
Veel plezier allemaal!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 14 Empty Re: Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:13

[quote="Merai"]Ik wil er ook graag bij zijn hoor! En ik wil ook graag blijven slapen als dat kan! Ik moet alleen wel tot half vier werken dus ik kan daarna pas die kant op komen!

Smikkel (+slaapplek)
Suus (+slaapplek)
Tullow (+slaapplek)
Toet (+slaapplek)
Sweety (+slaapplek)
Dolcis_ (blijft slapen)
Doedel (blijft desnoods in haar auto slapen laughcry)
Merai (als het kan blijf ik graag slapen!)
Evy (als er plek is wil ik graag blijven slapen, anders pak ik de één na laatste trein)

Pompoen
Qiara
Bliss
Confusion

Volgens mij mis ik nog iemand in deze lijst? Ik had er gister 11 (met mezelf erbij) geteld met Smikkel... Van de mensen die blijven slapen dan...

Als Sweety sowieso dat 2 persoonsmatras + deken + kussens mee wil nemen kan ik er zelf 6 kwijt in de huiskamer. Er passen er 3 in mijn bed. Dan heb ik nog 1 matras/ luchtbed nodig voor bij mij op de slaapkamer. Qua dekens en kussens moet ik van de week even in de kelder kijken wat ik zelf nog heb dus daar kom ik nog op terug.

Ik heb de mensen die onder voorbehoud stonden weggehaald uit deze lijst. Als je alsnog wilt komen, ben je welkom overdag en kun je jezelf bijvoegen aan deze lijst (als je het dus zeker weet). Op 'onder voorbehoud' kan ik geen boodschappen doen laughcry.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:19

Ah kak ik wil eigenlijk wel heel graag komen, telkens als er een meeting gepland wordt en ik geef me op komt er bij mij weer wat tussen.
Ik ga even op ov9292 kijken hoe laat de laatste trein teruggaat, ik spreek anders wel een andere x met die vriendin af.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:19

Princess schreef:Ah kak ik wil eigenlijk wel heel graag komen, telkens als er een meeting gepland wordt en ik geef me op komt er bij mij weer wat tussen.
Ik ga even op ov9292 kijken hoe laat de laatste trein teruggaat, ik spreek anders wel een andere x met die vriendin af.
cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:27

Leuk Princess! Maar eh... Gaat ze niet snel naar het buitenland dan?

Anyway... Ik heb een aantal van jullie al uitgenodigd via FB waar alle gegevens staan zoals mijn adres enzo. Als je nog geen uitnodiging hebt (of je staat niet in mijn fb), stuur even een PM Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:30

Jawel, ze gaat wel snel naar het buitenland, maar 'los' afspreken gaat voor die tijd ook lukken, en dat vind ik ook eigenlijk leuker want op haar afscheidsfeestje zal ik verder niemand kennen.

Als ik 's avonds uiterlijk 11u wegga heb ik nog genoeg tijd om thuis te komen.
Is er iemand die ook over Rotterdam naar Zusje gaat met de trein?
Dan is het minder eng als ik daar aankom :P

Zusje ik stuur je een pm!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:31

Princess schreef:Jawel, ze gaat wel snel naar het buitenland, maar 'los' afspreken gaat voor die tijd ook lukken, en dat vind ik ook eigenlijk leuker want op haar afscheidsfeestje zal ik verder niemand kennen.

Als ik 's avonds uiterlijk 11u wegga heb ik nog genoeg tijd om thuis te komen.
Is er iemand die ook over Rotterdam naar Zusje gaat met de trein?
Dan is het minder eng als ik daar aankom :P

Zusje ik stuur je een pm!

Ik denk dat Evy uit die richting zal komen maar ik weet niet uit mijn hoofd hoe zij zal reizen Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Tullow ma 2 jan 2012 - 6:35

Zusje, jij hoeft toch niet alle boodschappen te doen? Als iedereen iets meeneemt komen we ook al een heel eind denk ik..
Ik heb trouwens geen matras oid.. dus ik hoop dat iemand anders die nog kan meenemen. Ik kan eventueel wel beddengoed meenemen!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:37

Ja volgens mij gaf Toet aan een luchtbed te hebben Very Happy.

Maar eh... Wij gaan natuurlijk ook taarten bakken dus dat is ook wel handig Very Happy. Verder is er alleen drank nodig zou ik zeggen. Ik heb Port, Whiskey, Southern Comfort, Vodka en Wijn... Maar extra en meer is altijd beter laughcry. Mensen hadden het nog over kaas enzo... Daar heb ik geen kaas van gegeten dus wellicht wil iemand daarvoor kijken die er verstand van heeft... Dan moeten we even kijken wat we met het avondeten doen, voor de mensen die mee willen eten en/ of blijven slapen. Dus dan is het aantal ook wel handig om te weten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:41

Precies. Als iedereen wat meeneemt, en uiteindelijk komen er toch mensen niet, zit je met het zelfde probleem. Zo hebben we al eens op een meeting gezeten waarbij de forummer met het drinken nooit is op komen dagen laughcry

Als er duidelijk is wie er komen kan ik daar met Zusje boodschappen voor doen. Lijkt me het meest makkelijke. Extra dingen als kaasjes of een fles drank zijn inderdaad welkom.

Spullen voor taart, avond eten en ontbijt worden dan net als de drank door ons gehaald.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:44

Zusje, ik had je een PM gestuurd over eventueel slaapspullen. Heb je die gezien?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:47

Oreo schreef:Zusje, ik had je een PM gestuurd over eventueel slaapspullen. Heb je die gezien?

Ja lief van je maar qua matrassen kan ik niet nog een 2 persoons kwijt denk ik Very Happy. In ieder geval bedankt!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:48

Ah joh, in de woonkamer passen er makkelijk meerdere ;-) Gewoon onder tafel schuiven angel

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 2 jan 2012 - 6:49

Ik kan ook nog wel een matje meenemen als dat nodig is! Gezellig, ik heb er zin in!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:52

Eeeeeh... Ik heb eerder veel mensen te logeren gehad dus denk wel dat ik weet wat wel en niet past angel.

Een matje? Oh, ik heb nog een kampeermatje, zo'n dunne die je op kunt blazen! Maar vraag me af of dat een beetje slaapt voor degene die er op moet liggen Cool.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:56

Zusje schreef:Eeeeeh... Ik heb eerder veel mensen te logeren gehad dus denk wel dat ik weet wat wel en niet past angel.

Een matje? Oh, ik heb nog een kampeermatje, zo'n dunne die je op kunt blazen! Maar vraag me af of dat een beetje slaapt voor degene die er op moet liggen Cool.

ik maakte een grapje hoor smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 7:00

Op het balkon kan nog een tweepersoons luchtbed.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 7:01

Smikkell schreef:Op het balkon kan nog een tweepersoons luchtbed.

Ik heb daar nog twee zitslaapplaatsen, net als in de trein haha Very Happy. Ik kan ze eventueel zelfs achter elkaar zetten als daar behoefte aan is laughcry.

Gast
Gast

Bericht  Qiara ma 2 jan 2012 - 7:02

Oh, ik slaap graag op een matje :P

Of in Doedels auto :P

Of toch alleen die nachttrein Neutral, ik wil wel mee uit natuurlijk!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 7:05

Sorry Q, ik zoek een slaapding voor nummer 10 en ik zou toch zweren dat Smikkel en ik beide 11 hebben geteld gister. Smikkel? Waar kijk ik over heen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 7:27

Zusje schreef:
Smikkell schreef:Op het balkon kan nog een tweepersoons luchtbed.

Ik heb daar nog twee zitslaapplaatsen, net als in de trein haha Very Happy. Ik kan ze eventueel zelfs achter elkaar zetten als daar behoefte aan is laughcry.
laughcry

Ik moet toch steeds zo lachen om het woordje trein laughcry

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 2 jan 2012 - 7:28

Ik neem dan sowieso een luchtbed, deken & kussen mee. Ik gooi nog wel wat slaapzakken enzo in de auto, wie weet is het nodig en anders blijven ze daar mooi liggen.

Q, hoelaat gaat de laatste trein dan?

Princess, ik zou het heel leuk vinden als jij komt! Ik ben erg benieuwd naar jou. Waar woon je precies? Ik rij óf over Utrecht óf over Rotterdam, dat scheelt voor mij precies 1 km laughcry Dus je kan ook met mij meerijden, de heenweg dan.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 7:29

Al zijn er 20 matjes en kussen, ze moeten ook ergens kunnen liggen. In onze berekening staat de bank al op zijn kant.

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 2 jan 2012 - 7:31

Smikkell schreef:Al zijn er 20 matjes en kussen, ze moeten ook ergens kunnen liggen. In onze berekening staat de bank al op zijn kant.

Dat snap ik, maar volgens jullie berekening kun je er 10 kwijt toch, of lees ik nu verkeerd? 3 in zusjes bed, 1 op een matras op haar slaapkamer en 6 in de woonkamer?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 7:33

Toet schreef:
Smikkell schreef:Al zijn er 20 matjes en kussen, ze moeten ook ergens kunnen liggen. In onze berekening staat de bank al op zijn kant.

Dat snap ik, maar volgens jullie berekening kun je er 10 kwijt toch, of lees ik nu verkeerd? 3 in zusjes bed, 1 op een matras op haar slaapkamer en 6 in de woonkamer?
Klopt. Als de bank en/of tafel dus weg zijn. het ging ook meer over Q.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 29 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: