Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
+25
Alias
Merai
Zwerver
Bay
Carra
Suusie
Niki
Antibes
Esperanza
Pandora
Lavendel
Alex
Inge
Kabouter
Sweety
iloverocknroll1984
Feline
Lady4
Bliss
Toet
Tullow
Suus
Ibbeltje
Qiara
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 9 van 29
Pagina 9 van 29 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 29
Re: Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
Het lijkt mij heel erg leuk, maar ik heb nog nooit een forummer ontmoet. Misschien kom ik wel, maar ik zie mezelf ook zomaar naar Den Haag rijden, voor de deur staan en rechtsomkeert maken omdat ik niet durf...
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Het lijkt mij heel erg leuk, maar ik heb nog nooit een forummer ontmoet. Misschien kom ik wel, maar ik zie mezelf ook zomaar naar Den Haag rijden, voor de deur staan en rechtsomkeert maken omdat ik niet durf...
Als je mijn deur vindt dan ben je al zo blij dat je niet meer omkeert . Mijn straat is nogal problematisch haha!
Leuk SP!
Gast- Gast
Zusje schreef:Carra schreef:Het lijkt mij heel erg leuk, maar ik heb nog nooit een forummer ontmoet. Misschien kom ik wel, maar ik zie mezelf ook zomaar naar Den Haag rijden, voor de deur staan en rechtsomkeert maken omdat ik niet durf...
Als je mijn deur vindt dan ben je al zo blij dat je niet meer omkeert . Mijn straat is nogal problematisch haha!
Gast- Gast
Gewoon komen, Carra!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Gewoon komen, Carra!
Volgens mij wordt dit echt een hypermeeting, mss moet ik de titel van het topic aanpassen
Gast- Gast
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ga dan ook iedereen voor het eerst zien, spannend natuurlijk, maar het lijkt me vooral een hele gezellige meeting!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Carra schreef:Het lijkt mij heel erg leuk, maar ik heb nog nooit een forummer ontmoet. Misschien kom ik wel, maar ik zie mezelf ook zomaar naar Den Haag rijden, voor de deur staan en rechtsomkeert maken omdat ik niet durf...
Waar woon je ongeveer? Anders kunnen we misschien samen rijden, dan duw ik je gewoon naar binnen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha, Toet!
Voor mij zitten er ook een paar nieuwe bij, ik vind het leuk!
Voor mij zitten er ook een paar nieuwe bij, ik vind het leuk!
Gast- Gast
Haha Toet, dat is wel echt een goede! Dan kan ik niet meer terug.
Woon in de buurt van Uithoorn. Iemand ook?
Woon in de buurt van Uithoorn. Iemand ook?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik woon niet in de buurt van Uithoorn, maar heb volgens mij ook nog niemand die komt eerder ontmoet. Spannend, maar het lijkt me een erg gezellig groep!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Zijn er trouwens nog dingen die we mee moeten/kunnen nemen? Echt heel leuk zo'n grote groep mensen!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Toet schreef:Carra schreef:Het lijkt mij heel erg leuk, maar ik heb nog nooit een forummer ontmoet. Misschien kom ik wel, maar ik zie mezelf ook zomaar naar Den Haag rijden, voor de deur staan en rechtsomkeert maken omdat ik niet durf...
Waar woon je ongeveer? Anders kunnen we misschien samen rijden, dan duw ik je gewoon naar binnen.
Dan houden we de deur open, met zo'n vogeltje die gaat fluiten als er iets voorbij komt.. Dan horen we dat je er bent.
Gast- Gast
Het lijkt mij ook leuk om te komen!! Heb nog nooit een forummer ontmoet maar lees al zolang mee dat het er nu maar eens van moet komen.
Vind het wel spannend!
Vind het wel spannend!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik wil ook op het lijstje! Er is zeker geen slaapplek meer?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Je mag jezelf er van mij wel bijzetten hoor maar qua slaapplek is dan even onder voorbehoud. Even kijken wie er uiteindelijk echt komen. Ervaring leert dat er altijd wel mensen afzeggen. Daarnaast heb ik eerder een slaapplek van mijn hele huiskamer gemaakt .
Sweety, kijken we even tegen die tijd wat ik nodig heb. Ws wel nog mss wat kussens en dekens al heb ik wel het een en ander in de kelder liggen.
Sweety, kijken we even tegen die tijd wat ik nodig heb. Ws wel nog mss wat kussens en dekens al heb ik wel het een en ander in de kelder liggen.
Gast- Gast
Als het niet glad en sneeuwig is, kom ik! Ik slaap wel in de auto
Gast- Gast
Heb je een grote auto? Dan is er misschien ook weer een extra slaapplek voor iemand anders.Doedel schreef:Als het niet glad en sneeuwig is, kom ik! Ik slaap wel in de auto
Gast- Gast
Brrr, dat lijkt me koud, slapen in de auto!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Doedel schreef:Als het niet glad en sneeuwig is, kom ik! Ik slaap wel in de auto
Al ligt er bij jullie altijd sneeuw! Dus ik verheug me nergens op!
Gast- Gast
Ah Doedel is gek maar we leuk! Anyway... Ik hoor her en der al dat er nu natte sneeuw aan het vallen is. Kans is best groot geloof ik dat er sneeuw ligt dus je moet maar even kijken.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ah Doedel is gek maar we leuk! Anyway... Ik hoor her en der al dat er nu natte sneeuw aan het vallen is. Kans is best groot geloof ik dat er sneeuw ligt dus je moet maar even kijken.
Ja hier viel er gister ook natte sneeuw
Gast- Gast
Gelukkig gaat dit over 14 januari.Doedel schreef:Zusje schreef:Ah Doedel is gek maar we leuk! Anyway... Ik hoor her en der al dat er nu natte sneeuw aan het vallen is. Kans is best groot geloof ik dat er sneeuw ligt dus je moet maar even kijken.
Ja hier viel er gister ook natte sneeuw
Gast- Gast
Pagina 9 van 29 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 29
Soortgelijke onderwerpen
» F.riesland meeting 25 januari
» Meeting Zwolle 28 januari
» Den Haag meeting
» oktober-november-december-januari mama meeting
» Soco-Wijn-housewarming meeting!
» Meeting Zwolle 28 januari
» Den Haag meeting
» oktober-november-december-januari mama meeting