Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meest recente foto van jezelf!

+80
Feline
Sorella
Stuiterbal
_Lacey_
Aziraphale
Linnie1985
sweetgirl
Jade
Middleme
Caramba
Jordana
ixis
ProudMom
nina
Atelier Madame
Oasis
Ooh La La!
Shy
PluDan
Sjaantje
Prosecco
Muppetje
ekiaam87
Kabouter
Polly
Mamsie
loura
Antibes
Melis_je
Tesss
Raindrop
Ayla
TGR
Highway
Krullebol
Arwyn
Burn
Erin
Caresses
girli
Blond
Blair
Zonnetje
Sarah1985
Julia
Curious
Inge
flower
TwistedAngel
Flippin' Bitch
Marin
Bliss
Error
Lejow
Ugly Betty
Shisha
Lavendel
May
_Femme
Alex
Zwerver
sterremaan
Suus
Chocolate Cookie
xxDila
Jeanette
Tiana
rapa nui
Zora
Bay
Jilke
Ibbeltje
CCC
Toet
nien
Caroow
Terkina
Tullow
Sweety
Lady4
84 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 3 Empty Re: Meest recente foto van jezelf!

Bericht  Zora zo 4 dec 2011 - 0:09

Gisteren met pech langs de weg, windkracht 7 ofzo, wachtend op de ANWB. Dan maar foto's maken Very Happy

Laatst aangepast door Zora op di 6 dec 2011 - 6:53; in totaal 1 keer bewerkt
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 3 Empty Re: Meest recente foto van jezelf!

Bericht  Lady4 zo 4 dec 2011 - 0:21

Zora, wauw! Ik wou dat ik er zo uitzag wanneer ik met pech langs de weg sta. smile
Chocolatecupcake, leuk eens een foto van jou te zien. Al zit je hoofd voornamelijk verborgen achter camera, haha. Ik kan je buikje niet zo heel goed zien door je zwarte truitje.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 1:14

Zilver* schreef:Hoe plaats je een foto dan zal ik ook even uit de anonimiteit treden Very Happy

De foto uploaden op bv www.photobucket.com en dan via het icoontje Meest recente foto van jezelf! - Pagina 3 Picture plaatsen. Als je daarop klikt komt er een schermpje omlaag waar je de url van je foto in kunt vullen, ff op ok klikken en plaatsen maar, dan zie je de foto.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui zo 4 dec 2011 - 1:18

Zusje schreef:Lady4, thanx Very Happy. Al vind ik niet dat we op elkaar lijken haha.

Ik vind dat je juist goed kunt zien dat jullie zusjes zijn doordat jullie dezelfde ogen/blik hebben.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 1:20

rapa nui schreef:
Zusje schreef:Lady4, thanx Very Happy. Al vind ik niet dat we op elkaar lijken haha.

Ik vind dat je juist goed kunt zien dat jullie zusjes zijn doordat jullie dezelfde ogen/blik hebben.

Mss is dat dan niet goed te zien op de foto maar ik heb echt de ogen van mijn moeder en mijn zusje die van mijn vader Very Happy. Blik zou kunnen natuurlijk, dat zie ik verder niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 2:27

Zusje schreef:
Zilver* schreef:Hoe plaats je een foto dan zal ik ook even uit de anonimiteit treden Very Happy

De foto uploaden op bv www.photobucket.com en dan via het icoontje Meest recente foto van jezelf! - Pagina 3 Picture plaatsen. Als je daarop klikt komt er een schermpje omlaag waar je de url van je foto in kunt vullen, ff op ok klikken en plaatsen maar, dan zie je de foto.
Of gewoon op de A/A knop klikken. Als je op de foto staat 'copy' en dan hier 'past'!

Kun je ook meteen het formaat aanpassen.

Laatst aangepast door Smikkell op zo 4 dec 2011 - 2:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 2:31

A/A knop?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 2:36

Zusje schreef:A/A knop?
Rechts boven in beeld als je een reactie typt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 2:43

Smikkell schreef:

Bedoel je deze? Meest recente foto van jezelf! - Pagina 3 Style Want die is toch om de grote van je letters aan te passen... Of ben ik nou zo kippig/ dom Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 2:45

Zusje schreef:
Smikkell schreef:

Bedoel je deze? Meest recente foto van jezelf! - Pagina 3 Style Want die is toch om de grote van je letters aan te passen... Of ben ik nou zo kippig/ dom Very Happy.
Nee, die bedoel ik niet.

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 3 Separator Meest recente foto van jezelf! - Pagina 3 Switch_wysiwyg

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 2:52

Die heb ik er echt niet tussen staan Very Happy. Of ik moet toch een bril Very Happy.

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 3 IMG

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 2:54

Zusje schreef:Die heb ik er echt niet tussen staan Very Happy. Of ik moet toch een bril Very Happy.

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 3 IMG
Waar bij jou 'sluit tags' staat, heb ik nog twee icoontjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 2:55

Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 2:56

Ik snapte het ook al niet zusje ! Ik heb die icoontjes dus ook niet.

Gast
Gast

Bericht  Tiana zo 4 dec 2011 - 2:57

Ik wel, maar ik snap niet wat ik er mee kan. Bij mij verandert het venster waarin ik typ alleen :P..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 3:00

Stylegirl schreef:Ik wel, maar ik snap niet wat ik er mee kan. Bij mij verandert het venster waarin ik typ alleen :P..
Ja, HTML. Het verschil of je alles ziet in codes, of in plaatjes.

Edit: Plaats maar eens een plaatje en wat smiles in je venster en druk dan een paar keer op de knop.

Gast
Gast

Bericht  Tiana zo 4 dec 2011 - 3:01

Kun je me dan nog eens uitleggen hoe je een plaatje kunt verkleinen? :P

Edit: ik zie het! Coool!!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 3:04

Ik heb HTML uitstaan in mijn profiel. Heb het in mijn profiel inmiddels aangezet maar hij blijft uitstaan zie ik rechts in beeld. Zal nog eens kijken hoe dat zit of ik dat ook achter de schermen voor iedereen aan kan passen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 3:22

haha heel gedoe hier met html.. Ik heb die AA er wel staan Very Happy .. volgens mij heb ik nooit zelf iets veranderd. (ben echt en nerd op dat gebied)

Foto van gisterenochtend. Wilde even weten of mij haar ermee door kon (beetje getoupeerde bovenkant) en op een foto ziet het er altijd anders uit als in de spiegel laughcry

weg

@ Zora,, fwietfuww (dat is een fluitje haha).. genoeg auto's die jou naar de wegenwacht wilde brengen of niet Wink

Laatst aangepast door Punk'd op ma 5 dec 2011 - 1:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 4 dec 2011 - 3:27

Vaker op gestaan op het forum, maar heb (nog) geen recentere..

*weg*

Laatst aangepast door Jeanette op zo 4 dec 2011 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 3:27

Ik heb dat Aa ook niet, klinkt wel handig!

Thanks voor de reacties trouwens, dames! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 4:00

Foto van vorige week op stap, onverwachts gemaakt met mn scheve lachje :o

*** ga weg en wil foto niet online laten staan.

Gast
Gast

Bericht  xxDila zo 4 dec 2011 - 4:21

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 3 392262_2220150228634_1394010269_31900996_2044548835_n
Was twee daagjes in Egmond..

Edit.. Wow.. hoe gaat ie kleiner laughcry
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zora zo 4 dec 2011 - 5:31

Haha Punk'd! 'Jammer genoeg' was ik met mijn vriend dus er waren weinig ridders op witte paarden die mij kwamen redden Very Happy Is jouw haar donkerder geverfd momenteel? Mooi is het!

@xxDila: nog steeds een beetje incognito zo! :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Chocolate Cookie zo 4 dec 2011 - 5:35

Meest recente foto van jezelf! - Pagina 3 371300_1542310232_735257697_n

Die was op het 25jarig huwelijksfeest van mijn ouders! smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: