Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Houd het dan nog echt niet meer op...

+12
Burn
sanne-84
Esperanza
Ibbeltje
PapillonRose
Happydobby
Alex
ekiaam87
Jasmine
ThinkPink
Oasis
Jordana
16 plaatsers

Ga naar beneden

Houd het dan nog echt niet meer op... Empty Houd het dan nog echt niet meer op...

Bericht  Jordana za 3 dec 2011 - 10:52

Zoals misschien jullie al wisten van in gelopen juni/juli een tante en een oom verloren..

Op 26 november ben ik helaas een andere tante verloren om op 2 december weer gebeld te worden met het slechte nieuws dat een "oom" van mij overleden is.
Die laatste man is geen officiele oom van me maar een vriend van mijn vader die ik al heel mijn leven ken.

Ik heb nu wel zoiets het mag echt stoppen van me..

Weet ook niet goed wat ik met dit topic aan wil maar moest het gewoon ook even kwijt
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houd het dan nog echt niet meer op... Empty Re: Houd het dan nog echt niet meer op...

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 10:59

Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar wel een ongelofelijke dikke hug van mij voor jou. hug

Gast
Gast

Houd het dan nog echt niet meer op... Empty Re: Houd het dan nog echt niet meer op...

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:00

Gecondoleerd.

Gast
Gast

Bericht  Oasis za 3 dec 2011 - 11:01

Gecondoleerd en heel veel sterkte hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  ThinkPink za 3 dec 2011 - 11:01

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst hug

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jasmine za 3 dec 2011 - 11:03

Heftig zeg. Het is altijd moeilijk als een dierbare overlijdt, maar dit zijn er wel veel in korte tijd. Weet helaas niet veel meer te zeggen dan sterkte en hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  ekiaam87 za 3 dec 2011 - 11:05

Gecondoleerd en een dikke knuffel hug
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 11:06

Knuffel, lieverd hug

Gelukkig ben ik dit weekend bij je. Ik vind het zo naar voor je dat je amper de tijd krijgt om de ene klap tot je door te laten dringen, en je vervolgens de volgende klap er alweer bovenop krijgt. 2011 is echt niet jouw jaar geweest, om zoveel redenen niet, en ik weet hoe hard je ernaar uit kijkt om dit klotejaar achter je te laten. Volgend jaar wordt een beter jaar, daar duimen we voor en daar zorgen we voor.

hug hug

Gast
Gast

Bericht  Alex za 3 dec 2011 - 11:26

Meisje toch, het houdt niet op inderdaad ... Ik hoop dat 2012 in alle opzichten een goed jaar wordt voor jou. Je verdient het! Houd het dan nog echt niet meer op... 699888
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Happydobby za 3 dec 2011 - 13:05

Gecondoleerd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  PapillonRose za 3 dec 2011 - 13:07

Gecondoleerd en heel veel sterkte hug
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 20:26

Ik herken je gevoel, ellende komt vaak in dat soort vlagen helaas. Ik ben ook een dergelijke 'oom' verloren, een vriend van mijn vader en mis hem nog steeds elke dag. Ik snap je gevoel dat het oneerlijk voelt, dat het te veel is, dat je je afvraagt wanneer het ophoudt, wanneer het genoeg is. Dit is gewoon klote... Ik hoop dat je steun hebt gevonden aan het bezoek van Maple en hopelijk ook wat bij je vriend. Gecondoleerd en heel veel sterkte hug.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 21:23

Gecondoleerd! Dit is inderdaad niet niks. Hopelijk wordt 2012 een beter jaar voor je!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 3 dec 2011 - 22:38

Het is heftig zoveel mensen in zo'n korte tijd kwijt raken. Een hele dikke hug en heel veel sterkte!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 23:08

Gecondoleerd en veel sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Esperanza za 3 dec 2011 - 23:11

Wat heftig zeg! Ik weet niet meer te zeggen dan heel veel sterkte! hug
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  sanne-84 za 3 dec 2011 - 23:38

iemand verliezen is al niet leuk, laat staan 2 in een hele korte periode.
sterkte!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 23:39

Evy schreef:Meisje toch, het houdt niet op inderdaad ... Ik hoop dat 2012 in alle opzichten een goed jaar wordt voor jou. Je verdient het! Houd het dan nog echt niet meer op... 699888
+1 hug hug

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 4 dec 2011 - 0:39

ProudMama schreef:
Evy schreef:Meisje toch, het houdt niet op inderdaad ... Ik hoop dat 2012 in alle opzichten een goed jaar wordt voor jou. Je verdient het! Houd het dan nog echt niet meer op... 699888
+1 hug hug

+2! hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Curious zo 4 dec 2011 - 5:50

Poeh he, gecondoleerd!! Wens je veel sterkte en hoop dat het nou toch wel ophoudt!!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Blond zo 4 dec 2011 - 5:54

Wat erg, heel veel sterkte! Ik hoop echt 2012 een gelukkiger jaar voor je mag worden
hug
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Sarah1985 ma 5 dec 2011 - 3:12

jemig wat erg zeg zoveel mensen verliezen in zn korte tijd. Ik had een paar jaar geleden 3 begrafenissen in 1 jaar. Allemaal naaste familie.

Sterkte met het verlies
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 5:35

Jeetje, je krijgt niet eens de kans op het ene te verwerken. Dan krijg je alweer een andere klap. Natuurlijk stel je jezelf dan de vraag, of het dan nu niet eens klaar is.

Ik kan je vanaf mijn kant alleen heel erg veel sterkte wensen.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: