Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pak aan naar een bruiloft?

+5
Pien
minoessepoes
Olijfje
Prosecco
Ugly Betty
9 plaatsers

Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:32

Binnenkort heb ik een bruiloft. Inmiddels ben ik al een tijdje op zoek naar een jurkje, maat tot nu toe nog niets gevonden wat ik leuk vind.
Nu denk ik erover om in pak te gaan. Wat vinden jullie hiervan? Kan een pak als dame of is een jurkje beter?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Ugly Betty do 24 feb 2011 - 7:01

Als je een mooi vrouwelijk pak hebt vind ik het wel kunnen. Maar het lijkt me dat een pak moeilijker te vinden is dan een jurkje...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:07

Ik heb nogal grote borsten (lees: cup H), waardoor het vinden van een jurkje vrij lastig is. Vaak zit er bij jurkjes een lijn onder de borst. Vanwege mijn borsten komt deze lijn alleen niet op de plek te zitten waar die hoort.

Bij een pak heb ik een beetje mijn twijfels, omdat mijn vriend ook in pak gaat. Ik krijg daar een beetje een mannelijk idee bij. Maar aan de andere kant, er zijn natuurlijk damespakken.

Zelf dacht ik aan zoiets en dan met een mooie blouse.

Pak aan naar een bruiloft? 75672416_30_1}

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Ugly Betty do 24 feb 2011 - 7:10

Ik vind dat een mooi pak. Mooie pumps eronder en leuke opvallende sieraden erbij. Wat dingetjes in je haar. Dan ben je toch alsnog erg vrouwelijk?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Prosecco do 24 feb 2011 - 7:10

Ik vind dat het prima kan hoor. Een jurkje vind ik persoonlijk leuker, maar als je dat niet echt kan vinden wordt het wat lastig. Zelf vind ik het altijd belangrijk dat je netjes gekleed ben op een bruiloft, en zo'n pak is ook hardstikke netjes. Gewoon leuk aankleden met mooie accessoires en dan kan het prima hoor!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Olijfje do 24 feb 2011 - 7:38

Ik vind dat heel goed kunnen hoor. Omdat je vriend ook in pak gaat zou ik dan denk ik zonder jasje doen, dus alleen een pantalon. Dun riempje er omheen en dan een mooie blouse inderdaad.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  minoessepoes do 24 feb 2011 - 21:26

Ik heb ook weleens een pak aangehad naar een bruiloft, vind ik heel goed kunnen. Zelf zou ik dan weer niet voor een bloes eronder kiezen, dat vind ik inderdaad te mannelijk en meer voor naar het kantoor. Dat doe ik zelf ook bijna nooit ook niet als ik ga werken. Meestal doe ik er juist een mooie vrouwelijke top onder.

Pak aan naar een bruiloft? 10058379_MIDNIGHTBLUE
Pak aan naar een bruiloft? 10058319_MIDNIGHTBLUE_Detail1
Pak aan naar een bruiloft? 10057436_GRANIT
Pak aan naar een bruiloft? Images?q=tbn:ANd9GcTXcRLievv2HGYqdzzo0o4qj0veAPE_PN6K3F93lRCU1GaGcUbo5g

Ik kan niet echt vinden wat ik bedoel maar dit geeft wel een beetje een idee. Dus een mooie vrouwelijke/feestelijke top. Verder vind ik hakken dan echt een must, om het geheel vrouwelijk af te stylen. En een paar mooie (grote) armbanden.

Maar is het niet heel erg lastig om met cup H een colbert te vinden wat past en wat je ook dicht krijgt zonder dat het trekt?
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Pien do 24 feb 2011 - 21:34

minoessepoes schreef:
Maar is het niet heel erg lastig om met cup H een colbert te vinden wat past en wat je ook dicht krijgt zonder dat het trekt?

eens! dit was mijn gedachte ook.. ik heb zelf ook wel volle borsten (cup d) en kan makkelijker jurkjes kopen als colberts!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Gizmo do 24 feb 2011 - 23:12

Ik zou inderdaad dan niet ook een colbert en blouse doen, dat staat zo streng. Het mag best wat vrouwelijker. Dat laatste shirtje wat Minoessepoes plaatste is ook zoiets wat ik in gedachte had voor op een pantalon.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Ugly Betty do 24 feb 2011 - 23:16

Ik zou inderdaad ook geen blouse onder het pak doen, maar een mooi shirtje, zoiets al wat minoessepoes liet zien.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Olijfje vr 25 feb 2011 - 0:02

minoessepoes schreef:Ik heb ook weleens een pak aangehad naar een bruiloft, vind ik heel goed kunnen. Zelf zou ik dan weer niet voor een bloes eronder kiezen, dat vind ik inderdaad te mannelijk en meer voor naar het kantoor. Dat doe ik zelf ook bijna nooit ook niet als ik ga werken. Meestal doe ik er juist een mooie vrouwelijke top onder.

Pak aan naar een bruiloft? 10058379_MIDNIGHTBLUE
Pak aan naar een bruiloft? 10058319_MIDNIGHTBLUE_Detail1
Pak aan naar een bruiloft? 10057436_GRANIT
Pak aan naar een bruiloft? Images?q=tbn:ANd9GcTXcRLievv2HGYqdzzo0o4qj0veAPE_PN6K3F93lRCU1GaGcUbo5g

Ik kan niet echt vinden wat ik bedoel maar dit geeft wel een beetje een idee. Dus een mooie vrouwelijke/feestelijke top. Verder vind ik hakken dan echt een must, om het geheel vrouwelijk af te stylen. En een paar mooie (grote) armbanden.

Maar is het niet heel erg lastig om met cup H een colbert te vinden wat past en wat je ook dicht krijgt zonder dat het trekt?

Ik bedoelde dus ook zoiets als op het derde plaatje. Wat je voor het werk draagt noem ik een overhemd. Dat lijkt mij inderdaad ook niet zo geschikt :P
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Jeanette vr 25 feb 2011 - 0:13

Ik vind het wel kunnen hoor, maar niet met een blouse eronder. Dat maakt het zo zakelijk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Ugly Betty vr 25 feb 2011 - 1:04

Als het lastig is om een colbertje te vinden dat dicht past zonder te trekken, kan je hem ook open dragen. Met een wat minder druk shirtje en een lange ketting ofzo...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 5:26

Bedankt voor de reacties!
Een colbertje vinden wat goed zit zal ook lastig worden. Ik moet maar even de stad in en dan goed zoeken. Misschien wordt het uiteindelijk toch een jurkje als ik dat eerder vind.
Een overhemd/blouse is inderdaad te zakelijk, een mooi shirtje is beter.
En hakken is inderdaad een must!!

Nogmaals bedankt voor de reacties, hier kan ik wel wat mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  ExpressoB vr 25 feb 2011 - 7:06

laat je nog ff zien wat het geworden is?! :-)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Effie_O vr 25 feb 2011 - 7:34

Ik lees nog dat je twijfelde over een pak omdat jouw vriend ook in pak gaat. Is een 'mantelpak' een idee? Een echt mantelpakje vind ik vaak wel wat stijf/truttig, maar je zou een leuke rok kunnen combineren met een blouse of blazer. Ziet het er toch even iets anders uit naast jouw vriend.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 7:52

Pink schreef:Binnenkort heb ik een bruiloft. Inmiddels ben ik al een tijdje op zoek naar een jurkje, maat tot nu toe nog niets gevonden wat ik leuk vind.
Nu denk ik erover om in pak te gaan. Wat vinden jullie hiervan? Kan een pak als dame of is een jurkje beter?


Kan prima. Ik heb tijdens een bruiloft van een goede vriendin een mooi zwart pak gedragen, met daaronder een paarse, lange tube top met glitters over de buste, en daaronder paarse, hele hoge pumps. smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pak aan naar een bruiloft? Empty Re: Pak aan naar een bruiloft?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum