Kleding kwijtraken met winkelen?
+22
Jeanette
Caramba
Arwyn
Paper Crown
girli
Caroow
Alex
Laced
Clapperdie
Blond
Esperanza
Zininzon
Davinia
tralala
Caresses
Tazz
SuperGrover
Aziraphale
Gebruikersnaam
Rovine
PrimaBella
Error
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kleding kwijtraken met winkelen?
Dat is mij nog nooit overkomen.
Ik check iedere keer weer of ik alles bij me heb en dat ik niets vergeten ben.
Ik check iedere keer weer of ik alles bij me heb en dat ik niets vergeten ben.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb wel eens iets in een pashokje laten liggen (van een andere winkel). Het bonnetje zat er nog in.
Dus ik ben mega snel terug gegaan naar de winkel waar ik het heb gekocht (thank god werkte er een vriendin van mij haha) en gezegt dat ik mijn tas vergeten was. Zij wist wat ik had gekocht en ik had mijn rekeningnummer achtergelaten zodat ze op de bon kon zie dat dat het van mijn rekening was afgeschreven.
Iemand kwam de spullen uit mijn tasje ruilen/retouneren. En toen zei die vriendin van mij die daar werkte. Dit is niet van jou, jij hebt dit gevonden in een paskamer. (hele situatie uitgelegd).. Meisje mega rode boei.. Neeh mijn moeder heeft het voor mij gekocht. Ik ga het nu direct navragen.. Meid is nooit meer teruggekomen en ik had mijn tasje kleding terug haha.
Thank god heb ik het nooit meer gehad!! Mijn vriend heeft op vakantie een keer zijn zonnebril laten liggen. Die was toen ook weg. (Was gelukkig echt geen dure, maar hij stond hem wel heel leuk). Toen heeft hij de rest van de vakantie mijn mega bril op gehad haha.. heel sexy
Dus ik ben mega snel terug gegaan naar de winkel waar ik het heb gekocht (thank god werkte er een vriendin van mij haha) en gezegt dat ik mijn tas vergeten was. Zij wist wat ik had gekocht en ik had mijn rekeningnummer achtergelaten zodat ze op de bon kon zie dat dat het van mijn rekening was afgeschreven.
Iemand kwam de spullen uit mijn tasje ruilen/retouneren. En toen zei die vriendin van mij die daar werkte. Dit is niet van jou, jij hebt dit gevonden in een paskamer. (hele situatie uitgelegd).. Meisje mega rode boei.. Neeh mijn moeder heeft het voor mij gekocht. Ik ga het nu direct navragen.. Meid is nooit meer teruggekomen en ik had mijn tasje kleding terug haha.
Thank god heb ik het nooit meer gehad!! Mijn vriend heeft op vakantie een keer zijn zonnebril laten liggen. Die was toen ook weg. (Was gelukkig echt geen dure, maar hij stond hem wel heel leuk). Toen heeft hij de rest van de vakantie mijn mega bril op gehad haha.. heel sexy
Gast- Gast
Nog nooit wat vergeten en ook nooit wat gevonden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
2CKC2 schreef:Ik bewaak mijn tassen met mijn leven.. ik zou nooit kleding vergeten!
Ja, ik check ook alle tasjes wel 10x keer als ik een restaurant/trein/terrasje verlaat. Lijkt me zo erg je kleding te verliezen!
Gast- Gast
Ik werk bij de klantenservice in een groot warenhuis, en het gebeurt echt zooo vaak dat mensen spullen verliezen. En het gebeurt misschien nog wel vaker dat het gewoon nooit opgehaald word, ik vind dat best wel raar.. als je iets verliest ga je toch nog ff die winkels langs? Soms zijn het tassen vol met kleding.
Ik heb het zelf volgens mij nog nooit gehad.. alhoewel, soms wel eens iets laten liggen, maar daar kwam ik dan al achter wanneer ik de winkel uit liep of in de winkel ernaast was. Dan was ik gelukkig nog op tijd terug
Ik heb het zelf volgens mij nog nooit gehad.. alhoewel, soms wel eens iets laten liggen, maar daar kwam ik dan al achter wanneer ik de winkel uit liep of in de winkel ernaast was. Dan was ik gelukkig nog op tijd terug
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het nog nooit gehad, wel eens bijna! Ik was een jaar of 14/15 en was in de stad gaan winkelen. Ik had een mooie trui van de Cool Cat gescoord en ging met de bus naar huis. Ik stapte de bus in en toen de bus begon te rijden vanaf het busstation zag ik mijn tas nog bij een bankje staan!
Ik naar de buschauffeur rennen, situatie uitleggen. Hij zei: "Pak maar gauw, ik wacht wel even". Dat was wel tof!
Ik naar de buschauffeur rennen, situatie uitleggen. Hij zei: "Pak maar gauw, ik wacht wel even". Dat was wel tof!
Gast- Gast
ik heb een keer mijn nieuwe laarzen in een pashokje laten staan...
En in augustus een weekendje weg geweest naar Duitsland en daar bij 'n eettentje een supercute jurkje laten staan. Gelukkig was er de volgende ochtend (we vertrokken op maandagochtend vroeg) een kok al eten aan het voorbereiden, dus kreeg ik m'n jurkje terug
Heb trouwens ook al een paar keer m'n telefoon in 'n pashokje laten liggen
Als ik iets koop en ze stoppen het bonnetje in het tasje, haal ik 't bonnetje er meteen uit en stop ik 't in m'n portemonnee, omdat ik dus nog weleens ergens iets laat staan (en om te voorkomen dat iemand dan mijn gekochte spullen terug brengt en er met mijn geld vandoor gaat...)
En in augustus een weekendje weg geweest naar Duitsland en daar bij 'n eettentje een supercute jurkje laten staan. Gelukkig was er de volgende ochtend (we vertrokken op maandagochtend vroeg) een kok al eten aan het voorbereiden, dus kreeg ik m'n jurkje terug
Heb trouwens ook al een paar keer m'n telefoon in 'n pashokje laten liggen
Als ik iets koop en ze stoppen het bonnetje in het tasje, haal ik 't bonnetje er meteen uit en stop ik 't in m'n portemonnee, omdat ik dus nog weleens ergens iets laat staan (en om te voorkomen dat iemand dan mijn gekochte spullen terug brengt en er met mijn geld vandoor gaat...)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb een tijdje in een kledingwinkel gewerkt en wij deden om die reden ook nooit het bonnetje in de tas. Je weet maar nooit waar je iets vergeet of wie de tas uit je handen jat.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik stop ze er vaak zelf weer in. Vind het prettiger om het gewoon bij elkaar te houden. Als mijn tas gejat wordt ben ik het toch al kwijt. Wat er daarna mee gebeurt maakt toch geen verschil.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Ik stop ze er vaak zelf weer in. Vind het prettiger om het gewoon bij elkaar te houden. Als mijn tas gejat wordt ben ik het toch al kwijt. Wat er daarna mee gebeurt maakt toch geen verschil.
haha mij wel Ik gun die persoon niet het geluk dat hij het kan terugbrengen en er met mijn geld vandoor gaat .. een kledingstuk waar 80% van de mensen niets aan heeft vind ik veel leuker (nouja leuker haha, ik baal dan natuurlijk ook, maar thank god heb ik de bon zelf.. dan kan zij het niet ruilen).. Dan heeft die persoon er waarschijnlijk toch niets aan.
Gast- Gast
Antibes schreef:Ik stop ze er vaak zelf weer in. Vind het prettiger om het gewoon bij elkaar te houden. Als mijn tas gejat wordt ben ik het toch al kwijt. Wat er daarna mee gebeurt maakt toch geen verschil.
Het is wel zo dat mensen het misschien sneller laten staan of naar de kassa toebrengen als er geen bon in zit. Tenzij ze de kleren zelf erg mooi vinden natuurlijk..
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Hier had ik nou serieus nooit over na gedacht dat er mensen zijn die dat bedenken om te doen, zeg maar.Punk'd schreef:Antibes schreef:Ik stop ze er vaak zelf weer in. Vind het prettiger om het gewoon bij elkaar te houden. Als mijn tas gejat wordt ben ik het toch al kwijt. Wat er daarna mee gebeurt maakt toch geen verschil.
haha mij wel Ik gun die persoon niet het geluk dat hij het kan terugbrengen en er met mijn geld vandoor gaat ..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Sneeuwvlok schreef:Antibes schreef:Ik stop ze er vaak zelf weer in. Vind het prettiger om het gewoon bij elkaar te houden. Als mijn tas gejat wordt ben ik het toch al kwijt. Wat er daarna mee gebeurt maakt toch geen verschil.
Het is wel zo dat mensen het misschien sneller laten staan of naar de kassa toebrengen als er geen bon in zit. Tenzij ze de kleren zelf erg mooi vinden natuurlijk..
Dat misschien wel ja, daar heb je een punt. Maar ik denk ook dat dat lang niet altijd opgaat. De niet eerlijke mensen nemen daar wellicht de moeite niet voor en de eerlijke mensen die het terugbrengen sowieso niet op zoek gaan naar een bonnetje. Maar het blijft een goed punt haha!
Al met al ben ik drukker met balen dat ik het kwijt ben dan met of de dief er iets aan heeft denk ik.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: