Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding kwijtraken met winkelen?

+22
Jeanette
Caramba
Arwyn
Paper Crown
girli
Caroow
Alex
Laced
Clapperdie
Blond
Esperanza
Zininzon
Davinia
tralala
Caresses
Tazz
SuperGrover
Aziraphale
Gebruikersnaam
Rovine
PrimaBella
Error
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kleding kwijtraken met winkelen? Empty Kleding kwijtraken met winkelen?

Bericht  Error vr 2 dec 2011 - 4:01

Is het jullie al eens gebeurd dat je kleding kwijtgeraakt bent tijdens het winkelen? Door tassen op het terras of in een andere paskamer te laten staan?

Gisteren was ik ook winkelen in een overdekt winkel centrum. We gingen even een kopje koffie drinken en toen ik wilde gaan zitten zag ik dat er in een andere stoel nog een Zara tasje stond met 2 shirtjes erin. Ik heb deze afgegeven aan de mensen bij de kassa, zodat de eigenaar deze nog op kon halen hier. Ik moest toen even mijn naam en nummer ook noteren, mocht de eigenaar niet komen zou ik het mogen hebben. Dus ik werd later gebeld dat de eigenaar niet meer gekomen was en dat ik het tasje wel mocht komen ophalen haha!

Zou jij iets dat je vind ook teruggeven? En heb je zelf ook wat teruggekregen wat je kwijtgeraakt bent?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding kwijtraken met winkelen? Empty Re: Kleding kwijtraken met winkelen?

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 4:20

Ik heb het zelf volgens mij nooit gehad. Ik heb wel eens in de trein een tas met nieuwe basics van de WE gevonden, maar ik was niet zo sociaal als jou, want het was mijn maat en ik heb het gehouden Cool .

Gast
Gast

Bericht  PrimaBella vr 2 dec 2011 - 4:31

Ik heb vroeger inderdaad wel eens een tas laten liggen in een pashokje. Gelukkig wist ik nog bij welke winkel ik het kwijt geraakt moest zijn dus meteen terug gerend daar naar toe! En toen was de tas bij de kassa afgeleverd, daar was ik wel heel erg blij mee! smile
En een tijdje terug ben ik in de stad mijn colbertje kwijt geraakt (die had ik aan). Het was toen nog best warm en daarom had ik mijn jasje over mijn schoudertas gehangen. Maar die is er ergens vanaf gevallen. Niet meer terug gevonden natuurlijk! Cry
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 5:12

Toen ik vorig jaar in de stad flink had geshopt en alweer onderweg was naar het station, bedacht ik me dat ik de tas met het net gekochte (vrij prijzige) trouwoverhemd voor mijn man miste... Gelukkig had ik wel een idee in welke winkel ik 'm had laten liggen, dus ik meteen terug. Gelukkig hadden ze 'm gevonden en apart gezet. Was een hele opluchting.smile

Gast
Gast

Bericht  Rovine vr 2 dec 2011 - 5:15

Nee, ik heb het hoogstens dat als ik me aangekleed heb een kledingstuk "over" heb.

Zo was ik eens een keer weer helemaal aangekleed, jas dicht om af te gaan rekenen, was ik vergeten een onderhemdje aan te trekken. Die ik aanhad vanwege een jeukend merkje in mijn zij. Ik heb toen de rest van de middag scheef gelopen omdat het merkje in mijn trui zo hard irriteerde.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 6:49

Ik heb een keer een zachtroze mohair truitje in de trein laten liggen. Ik baalde er wel van en ben de volgende dag maar een nieuwe gaan kopen. Ik heb het overigens ook heel erg vaak gedragen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 7:22

Ik stond 1 keer al bij de tramhalte ja, toen ik bedacht dat mijn tasje nog aan de tafel hing (had daar haakjes aanzitten). Snel teruggerend en gelukkig hing hij er nog.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 7:30

Wij hebben een keer met lunchen alles laten staan, echt wel zeven tassen ofzo. We kwamen er al snel achter en gingen natuurlijk terug. Bij het tafeltje zagen we andere mensen zitten en geen tassen! Dus wij een beetje erom heen kijken. Toen vroeg die vrouw "Zoeken jullie tassen?" Ze had ze netjes afgegeven bij de bar, pfieuuwwww.

Gast
Gast

Bericht  Gebruikersnaam vr 2 dec 2011 - 7:31

Ja dit heb ik wel eens gehad!
Ik had toen een broek gekocht, fietste er helemaal happy mee naar huis, tot ik er de volgende ochtend achterkwam dat ik het tasje aan mijn stuur had laten hangen.. Sad
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Aziraphale vr 2 dec 2011 - 7:48

Twellie schreef:Ik heb het zelf volgens mij nooit gehad. Ik heb wel eens in de trein een tas met nieuwe basics van de WE gevonden, maar ik was niet zo sociaal als jou, want het was mijn maat en ik heb het gehouden Cool .

Echt heel asociaal inderdaad, jammer.

Ik ben wel eens m'n lievelings hoodie kwijtgeraakt in de lijnbus in Middelburg. Ik heb de gevonden voorwerpen een paar keer gebeld, maar niemand had m'n trui gevonden. Beetje jammer, ik weet 99% zeker dat de vinder die band niet eens kende Sad

Mijn broer heeft eens een tasje met mijn nieuwe schoenen erin in de trein laten staan. Ook nooit meer teruggevonden. Toen heeft mijn moeder nieuwe voor me gekocht.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SuperGrover vr 2 dec 2011 - 7:56

Na een zéér productief dagje shoppen in Utrecht, was ik samen met mijn moeder uit eten geweest in Nieuwegein. Toen we in de tram stapten en die wegreed, zagen we uit het raampje nog 3 shoptasjes op het bankje op het perron staan. We zijn direct uitgestapt bij de volgende halte, eerste tram terug, en wonder boven wonder, alles stond er nog! Terwijl we bijna 20 minuten weg waren geweest, en het een redelijk druk perron was.

Later een keer nog op een terrasje in Utrecht de tasjes laten staan, toen was het netjes ingeleverd bij de bar. En ik ben zelf een maand of 2 geleden nog een vestje in de Stairway laten liggen, die ze ook voor me bewaard hebben. Gelukkig waren die mensen allemaal heel sociaal smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741

Bericht  Tazz vr 2 dec 2011 - 7:56

Jaa! Echt heel erg ik vind het nog steeds jammer. Ik had eindelijk (!!) Vans gekregen van mijn ouders. Super blij was ik er mee. Toen gingen we naar Florida, daar was het bloedheet en we kochten daar mooi slippers voor mij. Daar heb ik de hele vakantie opgelopen. Toen we weer terug naar huis gingen wilde ik mijn vans weer aandoen. Bleek dat ik ze daar in de winkel had laten staan. En we waren half Amerika door gereden dus terug naar die winkel ging niet meer.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383

Bericht  Caresses vr 2 dec 2011 - 9:19

Ja, ik had net iets gekocht (weet alleen niet meer wat) en dat bleek ik tijdens de verdere shop sessie ook ergens achter gelaten te hebben. Ben nog terug gegaan naar klantenservice van de winkel maar heb er niks meer van gehoord.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  tralala za 3 dec 2011 - 2:45

Nee, nog nooit meegemaakt.. ik check dat altijd voordat ik ergens wegga..
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101

Bericht  Davinia za 3 dec 2011 - 4:40

Ik ben wel eens met winkelen een tasje met een topje verloren. Helaas kwam ik daar pas thuis achter en ik zou niet weten waar ik hem verloren ben. Ook lag de stad ver, dus het had ook weinig zin om helemaal terug te gaan.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Zininzon za 3 dec 2011 - 5:08

tralala schreef:Nee, nog nooit meegemaakt.. ik check dat altijd voordat ik ergens wegga..

Zelfde, ik ben altijd heel alert, zoiets zou mij niet snel overkomen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Esperanza za 3 dec 2011 - 5:38

Nee dat heb ik nog nooit gehad gelukkig.
Ik heb al wel 2 keer gehad dat ik in de bus m'n handschoenen uit deed en op m'n schoot legde. Op het moment dat ik uitstapte vergat ik die handschoenen en die vielen dan op de grond. Pas op het moment dat ik buiten stond en m'n handschoen weer aan wilde doen kwam ik er achter.

Als ik op een terras of waar dan ook een tas met kleding tegen zou komen dan zou ik het afgeven.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Blond za 3 dec 2011 - 6:21

Een keer in Curaçao hadden mijn vriendinnen en ik een kookboek gekocht, en daarna gingen we bikini's passen. Eenmaal thuis kwamen we erachter dat we het kookboek in de bikinishop waren vergeten. Wij als een gek teruggereden (was bijna sluitingstijd) en gelukkig lagend iemand het tasje bij de kassa afgegeven.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Clapperdie za 3 dec 2011 - 10:50

Embarassed Genant verhaal:

Toen ik een jaar of 12 was had ik samen met een vriendinnetje een ijsje gehaald en die gingen we op een bankje opeten. Toen we bij het bankje kwamen lag daar een tasje van de H&M met allemaal nieuwe kleding + bon. We hadden de kleding niet echt bekeken maar alleen het bonnetje en daar stond op heren en damesondergoed. Wij konden op die leeftijd natuurlijk wel wat extra centjes gebruiken en we gingen naar de H&M om de kleding te ruilen.

Dus ik bij de kassa en zeg (ok meisje van 12 he) ja mijn moeder heeft dit gekocht maar mijn vader vond het niet zo mooi dus moest ik het terug brengen.. Haalt die vrouw het ondergoed uit het tasje (met een volle rij achter ons) was het mannenondergoed zonder achterkant zeg maar hahaha.. Ik meteen een knalrood hoofd. Heb daarna heel snel het geld aangepakt en ben weggegaan. Ohh wat zou die vrouw niet gedacht hebben zeg! Welke moeder stuurt haar dochter nou terug naar de winkel met zulk ondergoed laughcry
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Laced za 3 dec 2011 - 11:23

Clapperdie lol! ik zie hè al helemaal voor me :P

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Alex za 3 dec 2011 - 11:33

Whahahahaha Clapperdie :P Fantastisch! (ook al is het niet zo netjes Wink )
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Caroow za 3 dec 2011 - 12:46

Elke keer als ik de topictitel zie denk ik dat het over kleding gaat die je vergeet aan te trekken als je iets anders hebt gepast. Ik zie het helemaal voor me, allemaal forummers die vergeten hun broek of schoen aan te trekken laughcry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  girli za 3 dec 2011 - 12:57

Nee, geloof het niet. Ik ben daar altijd heel neurotisch in. Controleer continue of ik alles nog heb.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Paper Crown za 3 dec 2011 - 21:33

Ik bewaak mijn tassen met mijn leven.. ik zou nooit kleding vergeten!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Arwyn za 3 dec 2011 - 22:07

Ik heb het een keer gehad toen ik een afscheidscadeautje van m'n werk had gehad en daarna nog de pashokjes in was gedoken. Gelukkig kwam ik er binnen 5minuten achter en stond het er nog.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: