Winkelen
+10
Lejow
Rovine
Sorella
Toet
Arwyn
Jeanette
Monte
Zwerver
Lovely
SuperGrover
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Winkelen
Zijn jullie ook zo gek op winkelen?
Ik wel.. Kan het dagelijks wel doen. Het is dan niet gericht op alleen maar kleding. Maar dingen in huis kan ik altijd wel kopen en heb ik ook nooit genoeg.. Net zoals make up, schoenen, tassen etc. Heb ik ook nooit genoeg
Ik wel.. Kan het dagelijks wel doen. Het is dan niet gericht op alleen maar kleding. Maar dingen in huis kan ik altijd wel kopen en heb ik ook nooit genoeg.. Net zoals make up, schoenen, tassen etc. Heb ik ook nooit genoeg
Gast- Gast
Re: Winkelen
Nou ik heb eigenlijk helemaal geen geld om te winkelen. Dan wordt het een stuk minder leuk!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, maar ik hoef niet per sé iets te kopen. Ik vind het al heerlijk om door rekken te snuffelen, bekijken van items.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Jaaa ik hou er van
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
ja Ik kan elke dag wel gaan shoppen en speur zeer vaak de online webshops af. Ik hoef niet perse iets te kopen wil ik het leuk hebben, gewoon kijken is ook prima.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik ben te verslaafd!! Ik koop veels te veel. Als ik in de stad loop, moet ik ook gewoon iets kopen. En vaak kom ik ook weer teveel leuke dingen tegen en ben ik bang dat ik spijt krijg als ik het niet mee neem.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
+ 1
Kan me gelukkig inmiddels goed inhouden met kopen, dat scheelt, maar ik vind het heerlijk om lekker in de stad rond te neuzen. Vooral als ik nergens naar op zoek ben, als ik echt iets nodig heb vind ik het vreselijk! Kan dan nooit vinden wat ik zoek..
Kan me gelukkig inmiddels goed inhouden met kopen, dat scheelt, maar ik vind het heerlijk om lekker in de stad rond te neuzen. Vooral als ik nergens naar op zoek ben, als ik echt iets nodig heb vind ik het vreselijk! Kan dan nooit vinden wat ik zoek..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ja.
En ik koop te belachelijk veel.
Ik heb twee overvolle kasten, te veel schoenen, sieraden, sjaaltjes en tassen.
En ik blijf vrolijk doorkopen, hoe vaak ik mezelf ook voorneem om niets te kopen.
En ik koop te belachelijk veel.
Ik heb twee overvolle kasten, te veel schoenen, sieraden, sjaaltjes en tassen.
En ik blijf vrolijk doorkopen, hoe vaak ik mezelf ook voorneem om niets te kopen.
Gast- Gast
Bij mij valt het eigenlijk wel mee. Vroeger vond ik het helemaal geweldig, nu kan ik er niet zo goed meer tegen als het zo ontzettend druk is in de winkels.
Ik heb een hele poos heel erg moeten besparen, daardoor heb ik in tijden niet gewinkeld, maar heb het niet echt gemist. Nieuwe kleding heb ik wel heel erg gemist, ik was m'n oude kloffies behoorlijk zat.
Ik heb een hele poos heel erg moeten besparen, daardoor heb ik in tijden niet gewinkeld, maar heb het niet echt gemist. Nieuwe kleding heb ik wel heel erg gemist, ik was m'n oude kloffies behoorlijk zat.
Gast- Gast
Jaaaa ik ook! Merk ook dat ik de laatste tijd veel meer met kleding/mode bezig ben dan een paar jaar terug. Ik vind het ook heerlijk om alleen te winkelen, dan slaag ik vaak het best.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
SuperGrover schreef:Nou ik heb eigenlijk helemaal geen geld om te winkelen. Dan wordt het een stuk minder leuk!
+1. Inene zie je dan ook dingen waar je al lang naar op zoek bent of wat je echt nodig hebt
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik houd van thuiskomen met leuke spullen, maar het winkelen zelf vind ik weinig aan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Als ik geen geld heb, hangen de winkels vol geweldige dingen.. Als ik eindelijk centen heb, zijn de leuke dingen weg haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja, ik koop wel 2/3x per week iets. Van kleding tot kaarsen tot prullen bij de Action.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben er ook dol op.. Ik 'moet' de eerste tijd maar weer rustig aan doen, want heb best veel gekocht afgelopen tijd..
Ik heb meestal van die periodes. Het kan best zijn dat ik bijv. een maand lang niet winkel, en daarna weer een paar x achter elkaar ga en dan ook met vanalles thuis kom (meestal kleding).
Ik heb meestal van die periodes. Het kan best zijn dat ik bijv. een maand lang niet winkel, en daarna weer een paar x achter elkaar ga en dan ook met vanalles thuis kom (meestal kleding).
Gast- Gast
Ja, heb alleen nu niet meer zoveel tijd als vorig jaar, door werk... maar dan nog ben ik bijna elke za of vrijdag wel eventjes in de stad te vinden alhoewel ik lang niet altijd echt iets koop trouwens, dat scheelt dan weer voor de portemonnee
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ja, vind het geweldig om leuke dingen te kopen en winkel in, winkel uit te gaan. Maar ik doe t eigenlijk nooit.
Gast- Gast
Morgen kan ik weer
Prijzencircus bij de V&D, zal wel hartstikke druk zijn maar dat vind ik niet eens erg.
Prijzencircus bij de V&D, zal wel hartstikke druk zijn maar dat vind ik niet eens erg.
Gast- Gast
Ik vind shoppen echt helemaal niks. Behalve als ik op zoek ben naar iets, maar dan ga ik ook met een gericht doel zoeken. Maar gisteren gewoon met mijn moeder de stad in geweest en dan wil het liefste zo snel mogelijk naar huis. Nu woon ik zelf midden in de stad dus ik loop even ergens snel heen, maar ook toen ik niet in het centrum woonde ging ik alleen als ik ergens voor ging kijken.
Qua kleding shoppen ga ik ook het liefste naar één winkel en haal daar alles. Nu scheelt het dat ik een dure smaak heb van kleding dus dat ik toch in de wat luxere winkels en dat ik daar altijd wel slaag.
Qua kleding shoppen ga ik ook het liefste naar één winkel en haal daar alles. Nu scheelt het dat ik een dure smaak heb van kleding dus dat ik toch in de wat luxere winkels en dat ik daar altijd wel slaag.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik hou er niet zo van. Dan heb ik het over kleren kopen. Het is voor eventjes wel leuk hoor, maar na 1 / 2 uurtjes heb ik het wel gezien. Maar ik hou wel erg van nieuwe kleren en om gewoon te bedenken wat leuk bij elkaar staat. Maarja, daar moet je eerst weer voor winkelen!
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Ik heb nu eindelijk een goede stok achter de deur om de komende tijd niet te gaan winkelen: Ik ga weer naar New York!
Net besloten dus gelukkig dat ik gisteren nog even bij de H&M heb geshopt
Net besloten dus gelukkig dat ik gisteren nog even bij de H&M heb geshopt
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Winkelen Antwerpen
» Winkelen in Zaandam
» Emmen om te winkelen?
» Winkelen in Dordrecht
» winkelen enschede
» Winkelen in Zaandam
» Emmen om te winkelen?
» Winkelen in Dordrecht