baby op de slaapkamer
+22
PapillonRose
Ayla
sheila123
Liadan
meisje
Poisongirl
-Ieniemienie-
Floor
Tiara
Schism
Dora
Rumble
Novalee
blondje1313
Darius
Pussycat
Makamba
Happydobby
Susan
koNijntje
Tania
peach
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: baby op de slaapkamer
Onze dochter (morgen 7 maanden) slaapt nog steeds bij ons op de kamer in haar ledikantje
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Bij ons ook vanaf het begin maar ze is nu pas 2 mnd, maar we hebben maar 1 slaapkamer dus voorlopig kan het ook niet anders. Ik heb er geen last van dat ik slechter slaap doordat ik moet luisteren of ze nog ademt, als ik wakker wordt moet ik wel altijd even luisteren haha. Ik wordt wel wakker als ze ligt te draaien en doen, maarja, dat hou je toch niet tegen.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
C.iske heeft tot ruim een jaar bij ons geslapen.
J.anneman ligt nog bij ons op de kamer maar die moet over naar zijn ledikant en dan gaar ie ook gelijk naar zijn kamer. Dat zal een dezer dagen zijn
J.anneman ligt nog bij ons op de kamer maar die moet over naar zijn ledikant en dan gaar ie ook gelijk naar zijn kamer. Dat zal een dezer dagen zijn
Gast- Gast
A. heeft op mijn kamer gelegen tot ruim 6 maanden. Toen kon ze niet meer in het wiegje en was het tijd voor het ledikant. Dat heb ik wel meteen op haar kamertje gedaan. Om haar te laten wennen ging ze eerst een paar dagen alleen overdag in het ledikant slapen en later ook de nacht. Geen problemen gehad. Behalve dat ik in het begin juist veel slechter sliep als ze niet bij me sliep. Maar dat is bijgetrokken gelukkig.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier heeft hij ongeveer de eerste drie weken bij ons op de kamer gelegen.
Hij lag toen in de wagen, wiegje hebben we niet gehad.
Hij lag toen in de wagen, wiegje hebben we niet gehad.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Onze oudste heeft eerst twee maanden bij ons gelegen. Toen twee maanden op zijn eigen kamer en toen kregen we logees dus lag hij weer bij ons, en dat is zo gebleven tot hij zes maanden was en we gingen verhuizen. Ik sliep een stuk beter met hem naast me. Onze dochter heeft tot 8 maanden bij ons gelegen, bij haar vond ik het soms heel fijn en soms ook irritant, kon ik niet slapen van die geluidjes. Met 8 maanden gingen we weer verhuizen en heeft zij haar eigen kamer gekregen.
Gast- Gast
Ons zoontje heeft zo'n 7 maanden bij ons op de kamer gelegen ( ivm borstvoeding in de nacht)
En tegenwoordig ligt hij weer regelmatig bij ons op de kamer omdat meneer om de haverklap verkouden/ziek is en dus bij mij wil liggen.
Als straks zijn kamer af is en hij in het grote bed slaapt, hoop ik dat het dan voor bij is. Maar goed dan komt de baby er al weer bijna aan
En tegenwoordig ligt hij weer regelmatig bij ons op de kamer omdat meneer om de haverklap verkouden/ziek is en dus bij mij wil liggen.
Als straks zijn kamer af is en hij in het grote bed slaapt, hoop ik dat het dan voor bij is. Maar goed dan komt de baby er al weer bijna aan
Gast- Gast
L heeft eerste weken bij ons geslapen, daarna op eigen kamer met deur dicht en babyfoon aan. Hadden tot negen maanden snachts de babyfoon aan...gewoon gewenning.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb de babyfoon van onze dochter 's nachts aangehad tot ze 2,5 jaar was .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Ik heb de babyfoon van onze dochter 's nachts aangehad tot ze 2,5 jaar was .
Das wel lang ....waarom zijn jullie ermee gestopt?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik was altijd bang dat ik haar niet zou horen 's nachts. Maar toen ging de babyfoon kapot en in de paar dagen dat we zonder zaten, merkte ik dat we haar toch wel horen en ze kan ook zelf uit haar bed om naar ons toe te komen.Flower_L schreef:Liadan schreef:Ik heb de babyfoon van onze dochter 's nachts aangehad tot ze 2,5 jaar was .
Das wel lang ....waarom zijn jullie ermee gestopt?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik had haar minimaal de eerste 6 maand `s nachts bij ons op de kamer willen hebben, maar na 4 weken begon ze heel erg te knorren en lagen wij er steeds wakker van. Toen dus maar naar haar eigen kamertje gedaan, eerst met beide deuren op kier en nu ik er vertrouwen in heb dat ik haar toch wel hoor zit de deur dicht, dit scheelt nu het kouder wordt ook wat kou op de slaapkamers.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
De oudste heeft 1 dag bij ons geslapen in de wagenbak. We deden geen oog dicht van haar geluidjes dus zij sliep meteen in haar kamer de dag er na.
De jongste wilde we dit keer in een wiegje bij ons in de kamer laten slapen, maar al snel het zelfde verhaal. Hij maakte nóg meer geluid, wel heel lief en te vrede, maar na 3 weken is tie toch echt naar zijn eigen kamer verhuisd. 's Nachts hadden we de deuren op een kier staan. Overdag sliep hij nog in de wieg, maar dat is daarna ook snel opgehouden, leek me zo verwarrend voor hem al die verschillende slaap plekjes.
De jongste wilde we dit keer in een wiegje bij ons in de kamer laten slapen, maar al snel het zelfde verhaal. Hij maakte nóg meer geluid, wel heel lief en te vrede, maar na 3 weken is tie toch echt naar zijn eigen kamer verhuisd. 's Nachts hadden we de deuren op een kier staan. Overdag sliep hij nog in de wieg, maar dat is daarna ook snel opgehouden, leek me zo verwarrend voor hem al die verschillende slaap plekjes.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Peuter en baby op 1 slaapkamer
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» To do!
» Slaapkamer-inspiratie
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» To do!
» Slaapkamer-inspiratie
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: