DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Wat zoek je Lily?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ik wil gaan decopatchen maar ga het meteen groots aanpakken ik wil een klein tafeltjes of iets gaan doen.
Gast- Gast
Nou, het lijkt me gezellig ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
aaah oke Ben benieuwd
VeryCherry schreef:Nou, het lijkt me gezellig ^^
we zijn al welkom, dat is al heel wat haha. Maar ik denk dat het dan volgend jaar wordt
Gast- Gast
Lily ja denk ik ook aangezien ik wat geld wil hebben
Mau > jeeeej
Mau > jeeeej
Ik heb er nooit veel achteraan gezeten. In totaal zijn hier maar twee monteurs geweest. Ik vond het namelijk niet zo'n groot probleem dat de intercom het niet deed. Maar nu ze mijn postbus hebben gemold, vond ik dat ik deze melding ook maar gelijk weer moest doen.
De monteur vertelde dat ze problemen hadden gehad met een VvE'er en nu moet er per bon worden afgetekend door de bewoner. Geen probleem, maar nu moet ik nog wachten op de timmerman die mijn postbus gaat maken. En dan mag ik weer een bon aftekenen. Aardig wat geld voor twee kleine dingetjes....
De monteur vertelde dat ze problemen hadden gehad met een VvE'er en nu moet er per bon worden afgetekend door de bewoner. Geen probleem, maar nu moet ik nog wachten op de timmerman die mijn postbus gaat maken. En dan mag ik weer een bon aftekenen. Aardig wat geld voor twee kleine dingetjes....
Gast- Gast
Nou de timmerman is ook langs geweest. Mijn postbus moet besteld worden. Dat liet hij even weten via de, door de ander gemaakte monteur, intercom.
Ik heb nu al lol, hoe zal deze dag verder verlopen.
Ik heb nu al lol, hoe zal deze dag verder verlopen.
Gast- Gast
Whahhahha dat onderschrift van Zelda, hilarisch
Het lukt mij nooit om te quoten in een onderschrift!
Gast- Gast
hahah Mau gaat lekker daaro. De intercom wordt weer goed gebruikt
Ik ken Nobucta in het echt en zij is dus echt zo droogReva schreef:Whahhahha dat onderschrift van Zelda, hilarisch
Gast- Gast
VC, je moet anders maar een keer laten weten wanneer je volgend jaar op een zaterdag tijd hebt (klinkt nog zo ver weg zeg ...)
Gast- Gast
Das goed
Wauw VC! :heart
Lily> morgenvroeg ff met die ene vriendin op schoenenjacht voor der bruiloft. Alleen die ene winkel die jij zei was best duur maar die houdt ze in gedachten voor als er verder niks is. We gaan eerst toch nog wat winkels hier in de buurt af. (ze had tips gekregen van collega)
Verder wasjes doen en zo en verder geen idee.
Lily> morgenvroeg ff met die ene vriendin op schoenenjacht voor der bruiloft. Alleen die ene winkel die jij zei was best duur maar die houdt ze in gedachten voor als er verder niks is. We gaan eerst toch nog wat winkels hier in de buurt af. (ze had tips gekregen van collega)
Verder wasjes doen en zo en verder geen idee.
Moooi VC!
Ik ga morgen naar mijn schoonmoeder want zij hebben een groot cadeau gekocht voor M. Als het goed is komt Sinterklaas daar weer in de buurt (als het niet weer 3 uur duurt voor we een glimp van hem kunnen opvangen, vorig jaar was echt een ramp )
Zondag gaan we naar een indoor speeltuin met een bevriend stel en de kinderen.
Ik ga morgen naar mijn schoonmoeder want zij hebben een groot cadeau gekocht voor M. Als het goed is komt Sinterklaas daar weer in de buurt (als het niet weer 3 uur duurt voor we een glimp van hem kunnen opvangen, vorig jaar was echt een ramp )
Zondag gaan we naar een indoor speeltuin met een bevriend stel en de kinderen.
Gast- Gast
vc, ziet er leuk uit
En ja dat had ik ook met mijn schoenen waren uiteindelijk ook 90 euro. Ik ga vanavond dan m`n telefoon ophalen en lekker stappen morgen misschien shoppen met m`n beste vriendin en verder ga ik dan maar decopatchen. Ow en moet nog briefjes ronddoen in het dorp.
En ja dat had ik ook met mijn schoenen waren uiteindelijk ook 90 euro. Ik ga vanavond dan m`n telefoon ophalen en lekker stappen morgen misschien shoppen met m`n beste vriendin en verder ga ik dan maar decopatchen. Ow en moet nog briefjes ronddoen in het dorp.
Gast- Gast
Zelda leuk joh! Alleen zo lang wachten niet zeg
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: