DagCafé
+21
Champagne
Serena
Happydobby
nien
luenca
Pompoen
xxDila
Jordana
Burn
FireButterfly
Rovine
Erin
Suus
PluDan
Jade
Tullow
Alex
Lotus
Rush
Ibbeltje
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
pfff dat is ook l*llig en vooral als je aangeeft dat ie nog gelooft en dan vrolijk verder praten.
Gast- Gast
Uhu, kijk dat je er niet bij nadenkt kan ik inkomen, maar als het gezegd wordt moet je niet sorry zeggen en vrolijk verder gaan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi!
De oma van mijn vriend zei vorige week ook heel hard "gelooft M. nog in sinterklaas?" M. zat gewoon bij ons in de kamer en is al 9. Oma herhaalde het voor de zekerheid nog een keer. Hij gelooft dus nog.
Maar bij die oma weet je nooit of ze het gewoon echt niet doorheeft of doet om te fucken.
De oma van mijn vriend zei vorige week ook heel hard "gelooft M. nog in sinterklaas?" M. zat gewoon bij ons in de kamer en is al 9. Oma herhaalde het voor de zekerheid nog een keer. Hij gelooft dus nog.
Maar bij die oma weet je nooit of ze het gewoon echt niet doorheeft of doet om te fucken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Smikkell schreef:Lekker handig gedaan..Lily schreef:dat vergeet ik hier ook nooit meer, hier op de basisschool komt er in groep 1 t/m 4 sinterklaas en pieten in de klas. En groep 5 t/m 8 doet surprise. Zaten we in groep 5 de meester zo van ja jullie geloven toch niet meer in Sinterklaas dus daarom doen jullie vanaf nu surprise iedereen zat echt zo van bijna iedereen geloofde nog
Ja idd, beetje jammer dat die meester dat gewoon even gaat bepalen en niet aan de ouders overlaat .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Nou, normaal bespreken we dat altijd zo begin januari ergens, iets korter dan 3 maand van te voren dus, maar ik wil het zo graag nu al vragen.PluDan schreef:
Oeh dat is wel heel spannend!
Wanneer krijg je het officieel te horen dan?
Duurt dat nog even of zeer binnenkort?
Want dan zou ik het gewoon alvast vragen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nobucta schreef:Hoi!
Jemig, ook lekker handig!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Rush schreef:Nou, normaal bespreken we dat altijd zo begin januari ergens, iets korter dan 3 maand van te voren dus, maar ik wil het zo graag nu al vragen.PluDan schreef:
Dan doe je dat toch gewoon?
Een brutaal mens heeft de halve wereld of hoe zeggen ze dat...
Ik zou aankomende februari een vast contract krijgen, maar ik ga per januari weer opleiding doen in hetzelfde huis, maar ik heb ook alvast om een vast contract gevraagd....en gekregen .
PluDan- Kletskop
Rush schreef:Nou, normaal bespreken we dat altijd zo begin januari ergens, iets korter dan 3 maand van te voren dus, maar ik wil het zo graag nu al vragen.PluDan schreef:
Nee heb je, ja kun je krijgen toch? Plus zo zien ze dat je het heel graag wilt.
Erin- Ratel
achja de meeste kinderen geloofde de meester niet meen ik. Want ik kwam erachter dat sinterklaas niet bestond doordat m`n moeder bij de cadeaus altijd een gedichtje deed en dat was het zelfde handschrift als mams
Nobucta, dat is ook lekker :S dat je het dan zachtjes even vraagt of even de kamer uitloopt om het daar te vragen
Nobucta, dat is ook lekker :S dat je het dan zachtjes even vraagt of even de kamer uitloopt om het daar te vragen
Gast- Gast
Jammer, dat de illusie op zo'n rot manier wordt verbroken!
Ik was 7 jaar en bij mijn vriendinnetje op visite. Haar zus kwam toen een week voor sinterklaas ongesminkt (in pietenpak) de kamer binnen kwam. En toen vertelde ze me doodleuk dat ze elk jaar zwarte piet is en dat sinterklaas niet bestaat. Ik ben toen heel hard huilend naar huis gerend, mijn moeder bevestigde dat toen.
Maar mijn moeder vond het heel erg dat ik er op die manier achter was gekomen.
Ik was 7 jaar en bij mijn vriendinnetje op visite. Haar zus kwam toen een week voor sinterklaas ongesminkt (in pietenpak) de kamer binnen kwam. En toen vertelde ze me doodleuk dat ze elk jaar zwarte piet is en dat sinterklaas niet bestaat. Ik ben toen heel hard huilend naar huis gerend, mijn moeder bevestigde dat toen.
Maar mijn moeder vond het heel erg dat ik er op die manier achter was gekomen.
Laatst aangepast door Serpentijn op vr 2 dec 2011 - 1:30; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Oh trouwens, N. was woensdag bij een vriendje spelen en dat jochie heeft zooo'n schattig zusje die een keertje bij mij wil komen knutselen in het prinsessenhuis
Ja, zo is het wel natuurlijk. Maar aan de andere kant denk ik van, is het niet te vroeg.PluDan schreef:Rush schreef:Nou, normaal bespreken we dat altijd zo begin januari ergens, iets korter dan 3 maand van te voren dus, maar ik wil het zo graag nu al vragen.PluDan schreef:
Dan doe je dat toch gewoon?
Een brutaal mens heeft de halve wereld of hoe zeggen ze dat...
Het stomme is dat ik eigenlijk 99,9% zeker weet dat ik gewoon een vast contract krijg.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, ze is echt een schatje en ze wil ook meteen maar logeren op de bank naast het hertje
Wat lief!VeryCherry schreef:Oh trouwens, N. was woensdag bij een vriendje spelen en dat jochie heeft zooo'n schattig zusje die een keertje bij mij wil komen knutselen in het prinsessenhuis
Gast- Gast
Ahhh wat lief VC.
PluDan- Kletskop
Ik adopteer haar wel als mijn oefendochter
Ik wil ook komen knutselen met jou. Je maakt zulke leuke dingen!
Erin- Ratel
Dankje
Bij deze feliciteer ik mezelf met het behalen van de 10.000e post en zonder jullie was dat uiteraard nooit gelukt *dramatische snik*
Goed gedaan VC.
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
PluDan- Kletskop