krentenbaard?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
krentenbaard?
A. Heeft al een tijdje een plekje onder haar lip zitten wat volgnes mij door het continu met de tong langs de lippen strijken kwam... Maar nu heb ik haar net bij mn schoonmoeder opgehaald en is het uitgebreid
... Zou dit krentenbaard kunnen zijn? Allemaal kleine rode bultjes en uitslag. Moet ik hiervoor de huisarts bellen van de week (kan niet heen want moeten beiden werken rest van de week) of de huisartsenpost? of even kijke wat het doet.. En waar moet ik op letten, wat kan ik zelf doen?
... Zou dit krentenbaard kunnen zijn? Allemaal kleine rode bultjes en uitslag. Moet ik hiervoor de huisarts bellen van de week (kan niet heen want moeten beiden werken rest van de week) of de huisartsenpost? of even kijke wat het doet.. En waar moet ik op letten, wat kan ik zelf doen?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: krentenbaard?
ja het kan krentebaard zijn. dan moet je even met haar langs de huisarts en dan krijg je een zalfje mee.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het even aankijken, als het erger wordt naar de huisarts gaan en dan krijg je een antibiotica zalfje mee.
Gast- Gast
kan het ook overslaan naar de billetjes? ze heeft namelijk net bij verschoning zag ik dat ze ook allemaal butljes en rodevlekken bij de billetjes en aan de voorkant..
duckie- Ratel
ja dat kan kan overal op het lichaam komen. goede hygiene is belangrijk nu.
maar alex krijgt die bultjes ook als hij tandjes krijgt ik weet niet of dat ook kan?
maar alex krijgt die bultjes ook als hij tandjes krijgt ik weet niet of dat ook kan?
loesje- Kletskop
dat zou ook kunnen want afgelopen nacht heeft ze (en wij ook) bijna de hele nacht wakker geweest van ik denk tandjes,
duckie- Ratel
dan zou ik het even afwachten en misschien trekt het dan vanzelf weer weg als het tandje door is.
loesje- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: