inspiratie gezocht voor cadeauwensen verjaardag
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
inspiratie gezocht voor cadeauwensen verjaardag
Over 1,5 week word ik 26 jaar. Nu hebben al meerdere mensen gevraagd of ik cadeauwensen heb en zo ja, wat!
Ik heb inmiddels al titels van chicklits doorgegeven, kleine gezelschapsspelletjes en nummers van Jan, Jans en de kinderen. Maar nu is vriendin nummer 4 die het vraagt...
Wil liever geen bonnen vragen, we hebben nog een hele stapel VVV-bonnen liggen. Vorig jaar heb ik van haar al een Tijdschriftenbon gekregen. Kaarsen heb ik voldoende, doucheartikelen ook, kookboeken inmiddels ook.
Klinkt heel verwend, maar ik heb op dit moment geen inspiratie meer . Wie heeft er een idee?
Ik ben een type die van lezen houdt, spin 2 keer per week, bezoek regelmatig een museum of een stad....
Ik heb inmiddels al titels van chicklits doorgegeven, kleine gezelschapsspelletjes en nummers van Jan, Jans en de kinderen. Maar nu is vriendin nummer 4 die het vraagt...
Wil liever geen bonnen vragen, we hebben nog een hele stapel VVV-bonnen liggen. Vorig jaar heb ik van haar al een Tijdschriftenbon gekregen. Kaarsen heb ik voldoende, doucheartikelen ook, kookboeken inmiddels ook.
Klinkt heel verwend, maar ik heb op dit moment geen inspiratie meer . Wie heeft er een idee?
Ik ben een type die van lezen houdt, spin 2 keer per week, bezoek regelmatig een museum of een stad....
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Re: inspiratie gezocht voor cadeauwensen verjaardag
ik ben zelf 7 juni jarig
Ik wil graag geld voor paneelgordijnen
Ook zou ik een rieten magazine bak willen
verder ook geen idee vind het altijd zo moeilijk.
Ik wil graag geld voor paneelgordijnen
Ook zou ik een rieten magazine bak willen
verder ook geen idee vind het altijd zo moeilijk.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Een nationale entertainmentcard?
De site van bol.com checken op nieuwe cd's/dvd's die je wel leuk lijken?
De site van bol.com checken op nieuwe cd's/dvd's die je wel leuk lijken?
Gast- Gast
Lekkere sjieke douchecreme van Rituals of Sabon al zou ik genoeg hebben, daar zou ik mooi geen nee tegen zeggen!
Of... Geurstokjes? Theepot? Een leuke film? Lekkere sloffen, mooie slippers, iets moois voor in je huis? Mooie bloemen inclusief vaas? Planten voor tuin of balkon? Een nieuwe badjas, kaartjes voor een concert of pretpark, een weekendje-weg-card van de Hema?
Of... Geurstokjes? Theepot? Een leuke film? Lekkere sloffen, mooie slippers, iets moois voor in je huis? Mooie bloemen inclusief vaas? Planten voor tuin of balkon? Een nieuwe badjas, kaartjes voor een concert of pretpark, een weekendje-weg-card van de Hema?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Samen een dag ergens gaan high tea-en, of borrelen? Het jubileum kookboek van de AH lijkt me anders wel nog erg leuk voor in de collectie! Heb je verder nog hobby's, iets aan keukengerei misschien? Een leuke DVD of CD? Bepaald servies? of kleding? Mooie tas? Sjaal?
Gast- Gast
Lieve meiden, bedankt voor jullie reactie, ik heb er zeker wat aan gehad!
Ik heb inmiddels toch nog 2 cadeaus kunnen bedenken. Aan de ene vriendin vraag ik stripboek van Jan Jans en de kinderen, daar heb ik al veel nummers van. Aan de andere vriendin vraag ik een kleiner artikel van het Blond Servies, heb inmiddels van 3 series meerdere artikelen.
Dus dat gaat vast goed komen!
Ik heb inmiddels toch nog 2 cadeaus kunnen bedenken. Aan de ene vriendin vraag ik stripboek van Jan Jans en de kinderen, daar heb ik al veel nummers van. Aan de andere vriendin vraag ik een kleiner artikel van het Blond Servies, heb inmiddels van 3 series meerdere artikelen.
Dus dat gaat vast goed komen!
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke ideeën en inspiratie gezocht voor vensterbank
» Kado-inspiratie gezocht voor dochter 1 jaar !
» Even snel wat inspiratie gezocht!
» kado inspiratie gezocht.
» Kado inspiratie gezocht.
» Kado-inspiratie gezocht voor dochter 1 jaar !
» Even snel wat inspiratie gezocht!
» kado inspiratie gezocht.
» Kado inspiratie gezocht.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: