Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

+5
Linda
SarahKey
Parisienne
Nana
loesje
9 plaatsers

Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  loesje di 29 nov 2011 - 13:56

alex niet kan slapen Sad .
sorry even klagen angel
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Nana di 29 nov 2011 - 14:00

Hier nog 1 wakker vanwege doorkomende tandjes! Sterkte!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Parisienne di 29 nov 2011 - 14:02

Hier is het elke nacht 'feest', al ruim een jaar lang. Ik begrijp dus heel goed dat 't vervelend kan zijn! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 17:23

Hier nog een vanwege krampjes! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  SarahKey di 29 nov 2011 - 17:35

ah sterkte allemaal meiden!

Hier al paar nachten wakker, heb van de laatste 4 nachten maar 1 goed geslapen No
Komt door een druk bewegend kindje wat aan het feestvieren is in de buik I love you , een man die zich niet zo fit voelt en 10 keer per nacht naar de wc moet of ik droom wel weer eng.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Linda di 29 nov 2011 - 18:08

Ik ook, kind slaapt nu. Maar door een jaar lang niet doorgeslapen te hebben kan ik het ook niet meer. Ben al een uur klaar wakker.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  holaagirl di 29 nov 2011 - 18:33

Hier ook een monstertje dat in de nacht vaak wakker is. Vaker slapen wij niet dan dat we nachten hebben dat we wel doorslapen. Ach, het went wel een beetje.
Weet hoe je je voelt...(dat helpt jou alleen niets, Haha)
Sterke!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Pussycat di 29 nov 2011 - 19:29

Wat balen zeg voor de meiden die er s'nachts helemaal uitgaan en blijkbaar ook uitblijven hug
Kan me voorstellen dat het je op een gegeven moment opbreekt.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 20:13

Hier had ik ook een spoker vannacht, Mas was wakker geworden, ik heb hem toen met mijn duffe hoofd bij ons in bed gelegd. Ik lag op mijn rug te slapen en opeens ging hij boven op mij liggen met zijn armpjes om me heen, was echt zo lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 20:36

Weetjewel schreef:Hier had ik ook een spoker vannacht, Mas was wakker geworden, ik heb hem toen met mijn duffe hoofd bij ons in bed gelegd. Ik lag op mijn rug te slapen en opeens ging hij boven op mij liggen met zijn armpjes om me heen, was echt zo lief!

Haha zo gaat S bij mij ook vaak liggen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 20:45

Weetjewel schreef:Hier had ik ook een spoker vannacht, Mas was wakker geworden, ik heb hem toen met mijn duffe hoofd bij ons in bed gelegd. Ik lag op mijn rug te slapen en opeens ging hij boven op mij liggen met zijn armpjes om me heen, was echt zo lief!

Ik lig dan vaak op m'n zij met mijn gezicht naar Y toe, dan komt ze vaak ook tegen me aan liggen, haar rug tegen mijn buik, pakt ze mijn arm en die vouwt ze over zich heen. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Tania di 29 nov 2011 - 20:58

Rejoy. schreef:
Weetjewel schreef:Hier had ik ook een spoker vannacht, Mas was wakker geworden, ik heb hem toen met mijn duffe hoofd bij ons in bed gelegd. Ik lag op mijn rug te slapen en opeens ging hij boven op mij liggen met zijn armpjes om me heen, was echt zo lief!

Ik lig dan vaak op m'n zij met mijn gezicht naar Y toe, dan komt ze vaak ook tegen me aan liggen, haar rug tegen mijn buik, pakt ze mijn arm en die vouwt ze over zich heen. Heerlijk!

Ja dat doet J. ook en dan die billetjes nog even extra naar achteren duwen om zeker te weten dat hij echt niet verder tegen me aan kan liggen I love you

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  loesje di 29 nov 2011 - 21:07

wat schattig dat jullie kindjes zo lief bij jullie komen liggen. Alex gaat spelen als hij bij ons in bed ligt hij gaat dan klimmen en over ons heen klimmen en het liefst even mijn aan mijn haren trekken. En de nachtkasjes leeghalen vind hij ook erg leuk.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Liadan di 29 nov 2011 - 21:33

Hier ook een klein jongetje dat elk uur wakker werd vannacht. Maar hij heeft het goedgemaakt, want om 6 uur kwam hij helemaal tegen me aan gekropen en viel hij in slaap tot 7.30 uur I love you .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Parisienne di 29 nov 2011 - 22:31

Oh wat heerlijk dat er kindjes zijn die het heerlijk vinden om al knuffelend met mama in slaap te vallen I love you N. is hiervoor veel te onrustig, behalve als ze echt goed ziek is.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Parisienne di 29 nov 2011 - 22:31

holaagirl schreef:Hier ook een monstertje dat in de nacht vaak wakker is. Vaker slapen wij niet dan dat we nachten hebben dat we wel doorslapen. Ach, het went wel een beetje.
Weet hoe je je voelt...(dat helpt jou alleen niets, Haha)
Sterke!

Hoe gaat het nu bij jullie dan? Zit er al wat verbetering in wat betreft het slapen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 0:25

Hier was het ook goed raak, heb geen oog dicht gedaan. Slapen de jongste 2 eindelijk eens een nachtje door tot 5.30, liggen de oudste 2 al vanaf 1.30 bij ons in bed....En maar trappen en doen. Tegen de ochtend ging het beter, maar fijn is anders zeg. Zoontje komt wel helemaal tegen me aan kruipen, maar was dit keer heel erg onrustig, kon blijkbaar moeilijk weer in slaap komen.
Op een gegeven moment hem maar helemaal in mijn armen genomen, sliep hij heel snel, maar dan word ik zelf weer wakker van een lamme arm.

Kortom, vreselijke nacht achter de rug. De oudste is hierdoor ook niet naar school geweest, ze heeft zelf bijna niet geslapen, en ik kon de moed niet opbrengen om er om 6.30 uit te gaan. Gelukkig mag het nog nu ze nog niet leerplichtig is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat  Empty Re: Zijn het niet mijn galstenen dan ben ik wel wakker omdat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum