Blij topic!!
+27
MissBlunt
Kabouter
Ringling
Bliss
Summerlovin
Esperanza
Darius
FireButterfly
Inge
Curious
Blond
Jeanette
Makamba
Raindrop
Carra
Chocolate Cookie
Dennenappel
Serena
Weegschaal
Lotus
ekiaam87
Zwerver
Rush
SarahKey
Marin
Suus
Atelier Madame
31 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Blij topic!!
Gefeliciteerd AM en Weegschaal!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd met je rijbewijs!!
En weegschaal gefeliciteerd met je zwangerschap!
En weegschaal gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gast- Gast
Gefeliciteerd!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Gefeliciteerd AM!! Nu lekker sjeesen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd weegschaal en am! Veilige kilometers een goede zwangerschap gewenst
Ik ben blij dat k morgen met een goede vriendin gezellig ga lunchen in Utrecht en mijn saaie werkdag zo wat leuker maakt.
Ik ben blij dat k morgen met een goede vriendin gezellig ga lunchen in Utrecht en mijn saaie werkdag zo wat leuker maakt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben blij dat mijn man ff weg is, hij was niet te genieten. En ik ben nog blijer dat ik komend weekend nog een lang weekend bij Jordana mag zijn om mezelf weer even op te laden, en weer zwarte piet mag spelen, ik vind dat toch zo leuk om te doen
Gast- Gast
Gefeliciteerd met je rijbewijs AM
en weegschaal ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
Super voor jullie beiden!
en weegschaal ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
Super voor jullie beiden!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Gefeliciteerd met je rijbewijs!
En nog een zwangere, gefeliciteerd!
Ik ben blij dat ik weet hoe ik foto's kan plaatsen vanaf mijn iPad.
Meteen een voorbeeld waar ik vrolijk van word, mijn neefje
En nog een zwangere, gefeliciteerd!
Ik ben blij dat ik weet hoe ik foto's kan plaatsen vanaf mijn iPad.
Meteen een voorbeeld waar ik vrolijk van word, mijn neefje
Laatst aangepast door Chipp op di 29 nov 2011 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gefeliciteerd met je rijbewijs
Ik ben blij omdat ik vandaag mijn trouwjurk gevonden heb
Ik ben blij omdat ik vandaag mijn trouwjurk gevonden heb
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wat word ik blij van dit positieve topic.
Ik ben blij omdat de jongen die ik leuk vind mij even de tijd wilt geven die ik nodig heb. Want er is iets voorgevallen waar ik me even helemaal niet fijn over voel.
Ik ben blij omdat de jongen die ik leuk vind mij even de tijd wilt geven die ik nodig heb. Want er is iets voorgevallen waar ik me even helemaal niet fijn over voel.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Wat super goed dat je dan nu geslaagd bent zeg! Je mag echt trots op jezelf zijn!
Ik ben inderdaad weer aan het lessen, begint eindelijk ergens op te lijken. Laatst voor 't eerst op de snelweg geweest en zijn zo'n beetje aan de speciale verrichtingen begonnen. Ik heb nu 20 lessen gehad en heb een pakket van 35 lessen, waar ik waarschijnlijk wel overheen ga, maar het gaat tenminste de goede kant op en ben steeds minder bang. Heb nog nooit eerder examen gedaan, maar denk dat het wel goed komt. Of ik ga slagen weet ik natuurlijk nog niet en ik zal wel heel zenuwachtig zijn, maar ik begin er steeds meer plezier in te krijgen.
Ik ben inderdaad weer aan het lessen, begint eindelijk ergens op te lijken. Laatst voor 't eerst op de snelweg geweest en zijn zo'n beetje aan de speciale verrichtingen begonnen. Ik heb nu 20 lessen gehad en heb een pakket van 35 lessen, waar ik waarschijnlijk wel overheen ga, maar het gaat tenminste de goede kant op en ben steeds minder bang. Heb nog nooit eerder examen gedaan, maar denk dat het wel goed komt. Of ik ga slagen weet ik natuurlijk nog niet en ik zal wel heel zenuwachtig zijn, maar ik begin er steeds meer plezier in te krijgen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben blij omdat ik daarnet mijn tentamen Wetenschapsleer van de OU heb gehaald!!!!!!!!!!! Het was de derde keer, dus ik moest eigenlijk nu ook wel slagen, anders had ik extra moeten betalen voor een tentamenkans.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Enerzijds ben ik blij dat vandaag is gebleken dat er niks met mijn ogen is. Anderzijds vind ik het ontzettend ruk dat er nu nog geen naam is voor mijn klachten! Volgende week maar weer naar de huisarts...
Gast- Gast
AM en weegschaal gefeliciteerd!!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
vanochtend al een aantal uur alleen op pad geweest. zo fijn
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wat een leuk topic
FBF: fijn dat hij je die tijd wil geven!
Inge, voor jou ben ik heel blij, maar ook erg nieuwsgierig natuurlijk!
Ik ben heel blij, omdat ik maandag een ontzettend positief functioneringsgesprek heb gehad op mijn werk en zonder vragen gewoon opslag krijg!
FBF: fijn dat hij je die tijd wil geven!
Inge, voor jou ben ik heel blij, maar ook erg nieuwsgierig natuurlijk!
Ik ben heel blij, omdat ik maandag een ontzettend positief functioneringsgesprek heb gehad op mijn werk en zonder vragen gewoon opslag krijg!
Gast- Gast
Gefeliciteerd met je rijbewijs! Ik ben blij omdat ik me, na 5 dagen koorts te hebben gehad, eindelijk weer wat beter voel!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Chocolat cookie; wat voor opleiding doe je dan? Ik word al blij als ik lees dat iemand met veel plezier uitkijkt naar maandag om weer aan de opleiding te kunnen.
Yoyo; vervelend, waar heb je last van?
June; gefeliciteerd met je opslag! Zo een goed gesprek is altijd mooi!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Joy_ schreef:Wat super goed dat je dan nu geslaagd bent zeg! Je mag echt trots op jezelf zijn!
Mooi dat je steeds minder bang bent zeg! Je moet als je gaat afrijden ook wel echt het idee hebben dat je straks ook alleen de auto in durft te stappen. Want als je dat niet durft schiet het alsnog niet op. Ik heb dan uiteindelijk wel zon 60-70 uur les gehad, maar daardoor durf ik nu gewoon ook alleen op pad en gaat het super goed
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben blij omdat ik vandaag precies 7,5 kilo ben afgevallen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wauw wat goed Bliss!
Offtopic: hoe heb je dat voor elkaar gekregen??
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
AM: gefeliciteerd!
Bliss: Supergoed van je!
Joy: Ik herken je verhaal over het rijbewijs. Ik begin er ook steeds meer plezier in te krijgen en heb wel het idee dat het goed gaat komen. Ik heb inmiddels voor- en achteruit inparkeren gehad en dat ging best goed, en stiekem ben ik daar best trots op, haha!
Bliss: Supergoed van je!
Joy: Ik herken je verhaal over het rijbewijs. Ik begin er ook steeds meer plezier in te krijgen en heb wel het idee dat het goed gaat komen. Ik heb inmiddels voor- en achteruit inparkeren gehad en dat ging best goed, en stiekem ben ik daar best trots op, haha!
Gast- Gast
Bliss schreef:Ik ben blij omdat ik vandaag precies 7,5 kilo ben afgevallen!
Woehoe! Super!
AM: De eerste keer dat ik opging had ik al 38 uur aan lessen gehad, maar ik was nog steeds doodsbang. Bij mijn derde examen en 60uur durfde ik inderdaad ook beter alleen te rijden. Ik was nog steeds veel te zenuwachtig, maar ik kende wel beter mijn kwaliteiten. Erg herkenbaar dus . Super dat je het gehaald hebt! Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Dennenappel schreef:Chocolat cookie; wat voor opleiding doe je dan? Ik word al blij als ik lees dat iemand met veel plezier uitkijkt naar maandag om weer aan de opleiding te kunnen.
Vlekken zien, wazig zien, dansende letters, steken in de linkerkant van mijn hoofd, veel moe, hoofdpijn. Maar uit bloedonderzoek en onderzoek bij de oogarts komt niks naar voren..
Gast- Gast
Esperanza schreef:Wauw wat goed Bliss!
Veel sporten, gezonder eten en (bijna) niet meer snoepen. Ik heb dus eigenlijk gewoon mijn levensstijl wat aangepast. Ben begin oktober begonnen en wilde er tien kilo af voor de kerst en ik kan het nog steeds halen, dus ben helemaal blij!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: